Autor Wątek: Siłownik maski ;)  (Przeczytany 19019 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Siłownik maski ;)
« Odpowiedź #60 dnia: Wrzesień 05, 2010, 22:15:36 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5138
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.4 GTI '01
Cytat: "Rafał#1951"
obawiam się, że jak dam je za bardzo w poziomie przy otwartej masce, to nie będą chciały utrzymać tego ciężaru... A ja mam 2 siłowniki od Atu.
U mnie przy takim ustawieniu nie ma żadnego problemu.Wystarczy że trochę uniosę maskę i sama idzie do góry.Moje siłowniki są już osłabione bo nie dawały rady podnieść tylnej klapy(mam spojler orciari) a z przednią nie ma sprawy.Tak więc sami widzicie że nawet przy takim ustawieniu nie ma problemów :P

Siłownik maski ;)
« Odpowiedź #61 dnia: Wrzesień 09, 2010, 16:57:35 pm »

Offline michros

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 330
chciałem komuś zlecić wykonanie takiego bajeru ale kapitan mi poradził bym podjął się tego samodzielnie i tak też zrobiłem. Zdecydowałem się na podczepienie do zawiasów maski i przy dokręcaniu złamała się śruba. Teraz została tylko jedna więc nie będę próbował bo jeszcze maska zostanie bez jednego zawiasu i dopiero będzie jazda. Ogólnie zajebiście się z tego zdarzenia cieszę  :evil:  Dziękuję , dobranoc :]

Siłownik maski ;)
« Odpowiedź #62 dnia: Wrzesień 10, 2010, 12:02:25 pm »

Offline FaZi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, Mercedes, Fiat 125p
michros, ja tez tak mialem w masce od Caro, jezdzilem na 2 sztywtach, po 1 na zawias :D

Siłownik maski ;)
« Odpowiedź #63 dnia: Wrzesień 10, 2010, 19:56:23 pm »

Offline michros

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 330
to mnie nie pociesza :P teraz muszę się podczepić pod maskę bezpośrednio i nie bardzo wiem jak. Nie wiem też jak wy mocujecie te siłowniki , że się wam śruby mocujące nie luzują gdy siłownik się rusza.. :shock:

Siłownik maski ;)
« Odpowiedź #64 dnia: Wrzesień 10, 2010, 22:24:41 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5138
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.4 GTI '01
Cytat: "michros"
to mnie nie pociesza :P teraz muszę się podczepić pod maskę bezpośrednio i nie bardzo wiem jak. Nie wiem też jak wy mocujecie te siłowniki , że się wam śruby mocujące nie luzują gdy siłownik się rusza.. :shock:
Ja to miałem na nitach,ale zaraz się obruszało,więc po prostu przyspawałem to delikatnie migomatem i tyle :P Siłowniki mam umocowane na dole w okolicy podszybia,a drugą stronę do tego wytłoczenia które idzie dookoła maski (od spodu)

Siłownik maski ;)
« Odpowiedź #65 dnia: Październik 16, 2010, 12:20:27 pm »

Offline KubaPsk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 515
  • Płeć: Mężczyzna
    • ATU+ '98r. 1.6GLI
Ja mam pytanie czy mając siłowniki od skody felicji 450N nie będą one wyginały maski  :roll: ?? Gdyby były odpowiednie to nie wiem czy montować obydwa jak coś czy tylko jeden.
Trzy genialne stwierdzenia które idealnie do siebie pasują :D
Basta - "Nic się nie ryj"
Zoltan#1930 - "Będzie dobrze"
Stingerek - "Dogadamy się" :D

Siłownik maski ;)
« Odpowiedź #66 dnia: Październik 18, 2010, 18:49:12 pm »

Offline Grzesiek

  • elektryk wysokich napięć
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 342
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSO Podlasie
    • Caro R4 Turbo EMU Black 500+
    • 12.09 Performance
Rafał#1951,  Tam na masce powinno być ok 3cm rozstawu od otworu w masce do otworu na siłownik i powinno być ok. Na dolnym kątowniku powinno być około 5cm.

U mnie działa już prawie dwa latka, tylko siłowniczki już trochę czas nadgryzł :wink:
banned napisał: spędziłem tyle a tyle dni, budując coś co działało źle, ale za to mogłem się pochwalić na forum
>>500.6KM/562.7Nm https://youtu.be/pUEHL-NOYAI
Polonez R4T 100-200km/h w 5,5s
1/4 ET: 12.384s@195.12 km/h 13,192s @189,8km/h 13,015s @177,4km/h
Polonez? Tylko w Turbo.

Siłownik maski ;)
« Odpowiedź #67 dnia: Październik 20, 2010, 21:48:51 pm »

Offline Maurer

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1410
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1,6 GLI '96 LPG
Panowie, udało się komuś definitywnie załozyc silowniki od klapy Atu pod maskę? Bo mam na oku atówkę do rozbiórki i zastanawiam się czy jest sens wyciągać te silowniki.

Siłownik maski ;)
« Odpowiedź #68 dnia: Październik 20, 2010, 21:57:13 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Maurer, patrz post wyżej. Ja ze swoimi zacząłem rzeźbić i jakoś tak nie mam kiedy skończyć...
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Siłownik maski ;)
« Odpowiedź #69 dnia: Październik 20, 2010, 22:13:36 pm »

Offline Grzesiek

  • elektryk wysokich napięć
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 342
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSO Podlasie
    • Caro R4 Turbo EMU Black 500+
    • 12.09 Performance

U góry 3cm, u dołu 5 lub 5,5 kręcone do drugiej śruby na błotniku :wink:
banned napisał: spędziłem tyle a tyle dni, budując coś co działało źle, ale za to mogłem się pochwalić na forum
>>500.6KM/562.7Nm https://youtu.be/pUEHL-NOYAI
Polonez R4T 100-200km/h w 5,5s
1/4 ET: 12.384s@195.12 km/h 13,192s @189,8km/h 13,015s @177,4km/h
Polonez? Tylko w Turbo.

Siłownik maski ;)
« Odpowiedź #70 dnia: Październik 24, 2010, 18:57:14 pm »

maras52

  • Gość
A czy z Gofra 2 podejdą ?

Bo mam komplet z śrubami kulowymi.

Siłownik maski ;)
« Odpowiedź #71 dnia: Październik 24, 2010, 19:02:06 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Cytat: "maras52"
A czy z Gofra 2 podejdą ?

Ile N ?
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Siłownik maski ;)
« Odpowiedź #72 dnia: Październik 24, 2010, 19:31:15 pm »

maras52

  • Gość
270

Siłownik maski ;)
« Odpowiedź #73 dnia: Październik 24, 2010, 20:07:04 pm »

Offline Grzesiek

  • elektryk wysokich napięć
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 342
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSO Podlasie
    • Caro R4 Turbo EMU Black 500+
    • 12.09 Performance
Jak 270 to powinny dać radę, bo w gofrze dwójce masz pan przecież klapę, szybę, wycieraczkę i tablicę rejestracyjną, do tego podbitka itp... czyli jakieś parenaście kilo złomu, a maska to zaledwie parę kilo.

Pozostaje kwestia zamocowania, żeby się to to składało i dało radę podnieść maseczkę.

Najpierw złóż, a później pokaż, że się da :roll:
banned napisał: spędziłem tyle a tyle dni, budując coś co działało źle, ale za to mogłem się pochwalić na forum
>>500.6KM/562.7Nm https://youtu.be/pUEHL-NOYAI
Polonez R4T 100-200km/h w 5,5s
1/4 ET: 12.384s@195.12 km/h 13,192s @189,8km/h 13,015s @177,4km/h
Polonez? Tylko w Turbo.

Siłownik maski ;)
« Odpowiedź #74 dnia: Październik 24, 2010, 20:13:39 pm »

maras52

  • Gość
Yyy z zakładaniem będzie problem :P bo mam Kanta a nie Poldżona.
Pytałem się czy podejdą bo bym komuś mógł puścić ;) A klapa w Gofrze waży swoje (kawał Dojcze-Panzer szitu) przy demontażu siłowników klapę oparłem na głowie i mnie potem resztę dnia dyńka nap...

Siłownik maski ;)
« Odpowiedź #75 dnia: Październik 24, 2010, 20:22:31 pm »

Offline FaZi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, Mercedes, Fiat 125p
ja mam bodajze z tego ale 2x. Zeby maski tak nie wyginało. Musialem troche pokombinowac. ale wazne ze sie otwiera :D moze nie wyglada za estetycznie :( ale to da sie zmienić



Siłownik maski ;)
« Odpowiedź #76 dnia: Październik 24, 2010, 22:58:01 pm »

Barnii

  • Gość
Mam u siebie z golfa II założone i działają bez problemu :)

Siłownik maski ;)
« Odpowiedź #77 dnia: Listopad 18, 2010, 20:09:40 pm »

Offline Kapitan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 274
  • Płeć: Mężczyzna
    • caronez 95r. 1.8 16V
znalazłem fotkę jak to miałem zrobione w poldoroverze. siłowniki były od klapy bagażnika.

czarna wołga :) już jeździ ale jeszce nie do końca:)

Siłownik maski ;)
« Odpowiedź #78 dnia: Grudzień 24, 2010, 11:36:11 am »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5138
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.4 GTI '01
Dobra,to ja mam to tak  
 siłowniki z tylnej klapy,zamontowane tak,żeby nie składały się do końca ale podnosiły maskę do oporu.Jak jest ciepło,to wystarczy  trochę uchylić i sama idzie do góry   :wink:

Siłownik maski ;)
« Odpowiedź #79 dnia: Grudzień 27, 2010, 21:28:06 pm »

Offline Ślimak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 104
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 16V, Polonez Atu 1.6 16V
A jak wy mierzyć w których miejscach zamontować ten siłownik?

Głowie się i głowie i nie mogie wy głowić :)
Polonez 1.4 16V DOHC