Autor Wątek: -= Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... =-  (Przeczytany 680079 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: -= Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... =-
« Odpowiedź #2900 dnia: Czerwiec 29, 2011, 09:44:57 am »

Offline Robi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 171
Tak mi sie jakoś napisało poprostu.Najpierw,że mi ukradli a potem że znalazłem.W między czasie dzwoniła policja,ojciec...

Odp: -= Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... =-
« Odpowiedź #2901 dnia: Czerwiec 29, 2011, 09:45:44 am »

Offline Fist

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 574
  • Płeć: Mężczyzna
    • Rover 25 1.6 16v
    • http://www.TutorialsBase.pl
Brak słów na takich idiotów.
Rover 25 1.6 16v
Cytuj (zaznaczone)
"J: Do 100 i ja odpuszczam
G: Ja nie patrze na zegary "

Odp: -= Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... =-
« Odpowiedź #2902 dnia: Czerwiec 29, 2011, 09:48:24 am »

Offline Robi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 171
Naprawde,płakać mi sie chce jak na niego patrze :( To była igła a teraz jest kupą szrotu przez bande gnojków :(

Odp: -= Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... =-
« Odpowiedź #2903 dnia: Czerwiec 29, 2011, 09:51:21 am »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5150
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.4 GTI '01
Wychodzi na to,że teraz trzeba zabierać z auta rzeczy typu cewka,moduł,komputer itp. czyli wszystko,bez czego auto nie będzie jeździć.Dla pewności jeszcze kierownicę.

Odp: -= Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... =-
« Odpowiedź #2904 dnia: Czerwiec 29, 2011, 09:55:00 am »

Offline michal235c

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 628
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 1.6GLI 1997r.--> (Polonez Atu "Orciari" 1.6 GLI 16V) Polonez Atu Plus 1.4 GTI 16V 1997r.
Poldka szkoda <smutny>, a na takich idiotow brak słów.
Jest Atu  ?.? GLI ?V :d, jest i Atu Plus K16 :d, było Caro ale się rozpadło :P
http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polon

Odp: -= Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... =-
« Odpowiedź #2905 dnia: Czerwiec 29, 2011, 09:57:08 am »

Offline Robi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 171
Może jak mi sie uda to wstawie zdjęcia.Sami ocenicie co z nim robić.

Odp: -= Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... =-
« Odpowiedź #2906 dnia: Czerwiec 29, 2011, 10:10:41 am »

Offline MichalFSO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 375
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN Caro + 1.6GLI
Nawet auta które dawno straciły zainteresowanie wsród obywateli nie są bezpieczne, to przykre.
Polonez lepszy niż myślisz!!!

Odp: -= Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... =-
« Odpowiedź #2907 dnia: Czerwiec 29, 2011, 10:23:00 am »

Offline damian6819

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1260
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.4 95' PB/ LPG =>swap 1.6 16v LPG
Wróciłem późno w nocy z Niemieckiej ziemi moim roverkiem, oczywiście bez stresu 170-180 non stop. I Czas szykować się na urlop.
A poldzia zatankowałem już w PL do pełna, posprawdzane wszystkie płyny.
totalitarne forum fso jednak zweryfikuje wszystkich - pełna lustracja
Samochód jest dla człowieka, a nie człowiek dla samochodu.

Odp: -= Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... =-
« Odpowiedź #2908 dnia: Czerwiec 29, 2011, 10:39:36 am »

Offline Cyneq

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 503
  • Płeć: Mężczyzna
    • Fiat 125p '79
Wymieniłem sprzęgło.
W DOHCu.
Skrzynia bez kanału, w dwie osoby, dała się spokojnie włożyć na miejsce, weszła jak w masło.
Mit o wielkiej trudności tej operacji obalony.

Odp: -= Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... =-
« Odpowiedź #2909 dnia: Czerwiec 29, 2011, 10:48:19 am »

Offline Bartekcom#1982

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1545
  • Płeć: Mężczyzna
    • 2x FSO Polonez
Wkurzyłem się na ten samochód. Śmieć który wymyślił wlew paliwa do atu powinien spalić się żywcem, dajcie mi tylko jego nazwisko i adres.

Tankowałe do pełna uszczelnionym dopiero co wlewem paliwa. Niedość że w aucie dalej śmierdzi aż się rzygać chce to jeszcze co zatankowałem to część się wylała fartuchem pod samochód.

Wsadzał ktoś kiedys do Atu wlew,bak itd z Caro?? Wszystko tam pasuje?? Czy raczej muszę walczyć dalej z tą manianą.

Robi jeśli to GSi to musieli się do tego wcześniej przygotować, bo tak na szybkości byle czym wydaje mi się, że tego immo by nie obeszli.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 29, 2011, 10:51:11 am wysłana przez Bartekcom »
Daewoo-FSO Polonez Atu Plus 1.6GSi 2001'
FSO Polonez 1.5SLE 1989'
Opel Vectra C FL Sedan 2.2DIRECT 2005'

Odp: -= Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... =-
« Odpowiedź #2910 dnia: Czerwiec 29, 2011, 11:44:30 am »

Offline damian6819

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1260
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.4 95' PB/ LPG =>swap 1.6 16v LPG
Bartekcom przerabiałem u kumpla w C+ co 2 miesiące to wymienia bo nie orginału, znaczy jest ale za krótki :/
totalitarne forum fso jednak zweryfikuje wszystkich - pełna lustracja
Samochód jest dla człowieka, a nie człowiek dla samochodu.

Odp: -= Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... =-
« Odpowiedź #2911 dnia: Czerwiec 29, 2011, 12:23:17 pm »

Offline Mardas#1946

  • Witajcie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 785
  • Płeć: Mężczyzna
    • ATU + GSI 1,6,2000 r. LPG-AL 700,70U,klimatyzacja Fab. kontrolka AFR
Wkurzyłem się na ten samochód. Śmieć który wymyślił wlew paliwa do atu powinien spalić się żywcem, dajcie mi tylko jego nazwisko i adres.

Tankowałe do pełna uszczelnionym dopiero co wlewem paliwa. Niedość że w aucie dalej śmierdzi aż się rzygać chce to jeszcze co zatankowałem to część się wylała fartuchem pod samochód.

Wsadzał ktoś kiedys do Atu wlew,bak itd z Caro?? Wszystko tam pasuje?? Czy raczej muszę walczyć dalej z tą manianą.

Robi jeśli to GSi to musieli się do tego wcześniej przygotować, bo tak na szybkości byle czym wydaje mi się, że tego immo by nie obeszli.
Przerabiałem ten temat kilka razy,w tej chwili mam idealnie,nie śmierdzi.!!!Poradzę Ci że byś rozebrał cały wlew,aż do baku,i złożył od nowa.Najpierw przed złożeniem zweryfikuj wszystkie części czy są szczelne,szczególnie wlew paliwa[ta większa czarna puszka],i separator par paliwa[ta mniejsza czarna puszka],sprawdź zawór dwupołożeniowy par paliwa czy działa[nie jest pęknięta sprężyna] oraz zawory zwrotne w instalacji czy trzymają.U mnie powodem śmierdzenia był wlew paliwa który się rozszczelnił na łączeniu.Kiedy go skleiłem,i zmontowałem wszystko od nowa problem zginął  <ok> Ja nie musiałem nic przerabiać,i adoptować od C+
Mardas- Jimi wiecznie żywy !!!!!!!!!!!! ,a moje ATU nie do zdarcia !!!!!!


http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez_ATU/108123

Odp: -= Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... =-
« Odpowiedź #2912 dnia: Czerwiec 29, 2011, 12:57:41 pm »

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1090
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
Przerabiałem ten temat kilka razy,w tej chwili mam idealnie,nie śmierdzi.!!!Poradzę Ci że byś rozebrał cały wlew,aż do baku,i złożył od nowa.Najpierw przed złożeniem zweryfikuj wszystkie części czy są szczelne,szczególnie wlew paliwa[ta większa czarna puszka],i separator par paliwa[ta mniejsza czarna puszka],sprawdź zawór dwupołożeniowy par paliwa czy działa[nie jest pęknięta sprężyna] oraz zawory zwrotne w instalacji czy trzymają.U mnie powodem śmierdzenia był wlew paliwa który się rozszczelnił na łączeniu.Kiedy go skleiłem,i zmontowałem wszystko od nowa problem zginął  <ok> Ja nie musiałem nic przerabiać,i adoptować od C+
Ja podobnie, tylko każde możliwe połączenie jest sklejone na Distal, dodatkowo spiąłem to wszystko trytkami. Jakbym miał aparat, to bym zrobił zdjęcie. Jeżdżę tak od roku po największych wybojach etc. i nic nie śmierdzi ani się nie leje. ;)
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Odp: -= Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... =-
« Odpowiedź #2913 dnia: Czerwiec 29, 2011, 13:06:10 pm »

Offline Bartekcom#1982

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1545
  • Płeć: Mężczyzna
    • 2x FSO Polonez
Spoko powalcze z tym jeszcze, chociarz już mam ochote to wywalić poskakać po tym i wsadzić z caro/caro+.

Rozszczelniła mi się na łączeniu ta puszka na dole (przez którą przechodzi karbonowa rura). Cieknie z niej paliwo pod auto, pewnie i to śmierdzi.
Ja podobnie, tylko każde możliwe połączenie jest sklejone na Distal, dodatkowo spiąłem to wszystko trytkami.
Zrobiłem efekt taki że niestety cieknie i śmierdzi - sprubuję jeszcze tą puszkę jak trzeci raz z tym nie wygram out i patent z caro. <smutny>
Daewoo-FSO Polonez Atu Plus 1.6GSi 2001'
FSO Polonez 1.5SLE 1989'
Opel Vectra C FL Sedan 2.2DIRECT 2005'

Odp: -= Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... =-
« Odpowiedź #2914 dnia: Czerwiec 29, 2011, 13:17:10 pm »

Offline Mardas#1946

  • Witajcie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 785
  • Płeć: Mężczyzna
    • ATU + GSI 1,6,2000 r. LPG-AL 700,70U,klimatyzacja Fab. kontrolka AFR
Bartecom ta puszka jest najważniejsza!!!!!!!!!!Sklej ją Distalem[ja też kleiłem tym klejem],tylko dokładnie odtłuść powierzchnię,i nałurz klej aż wypłynie z pod szczeliny, jak wyschnie to dodatkowo uszczelnij tą szczelinę na zewnątrz,na około na łączeniu, też Distalem,i powinno być dobrze.Ja przy składaniu instalacji używałem Ośmiorniczki[klej] do uszczelnienia,jest dobra,a na dodatek jest lekko elastyczna co nie jest obojętne na wibracje  <ok> :]
Mardas- Jimi wiecznie żywy !!!!!!!!!!!! ,a moje ATU nie do zdarcia !!!!!!


http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez_ATU/108123

Odp: -= Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... =-
« Odpowiedź #2915 dnia: Czerwiec 29, 2011, 17:01:55 pm »

Offline Ukash

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1743
  • Płeć: Mężczyzna
    • Peugeot 208 / Fiat 126p 1977r
Wkurzyłem się na ten samochód. Śmieć który wymyślił wlew paliwa do atu powinien spalić się żywcem, dajcie mi tylko jego nazwisko i adres.

Napisz tylko kiedy i jadę z Tobą :D


A w temacie to kupiłem "skórę" do obszycia paneli i peszel na kable :-)
Było: Atu+ 1.6 GSi 97'; Atu+ 1.4 GTi 16v turbo...
Jest: Peugeot 208 ; Fiat 126p 1977r

Morał taj bajki jest krótki i niektórym znany, jak nie ma warunków, nie zaiwaniamy... :D

Odp: -= Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... =-
« Odpowiedź #2916 dnia: Czerwiec 29, 2011, 18:27:09 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3765
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
http://imageshack.us/g/146/zdjcie06091.jpg/
Fotki Caro Orciari 2.0 DOHC ze szrotu, o którym mówił Macko.

Odebrałem graty od Lazara. Dzięki wielkie. ;-)
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: -= Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... =-
« Odpowiedź #2917 dnia: Czerwiec 29, 2011, 19:16:21 pm »

Offline Ukash

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1743
  • Płeć: Mężczyzna
    • Peugeot 208 / Fiat 126p 1977r
http://imageshack.us/g/146/zdjcie06091.jpg/
Fotki Caro Orciari 2.0 DOHC ze szrotu, o którym mówił Macko.

Za jaja powinni powiesić tego co mu to zrobił  <angry>

Wyciąłem dziury na głośniki w panelach i obsadziłem w nich śruby.
Było: Atu+ 1.6 GSi 97'; Atu+ 1.4 GTi 16v turbo...
Jest: Peugeot 208 ; Fiat 126p 1977r

Morał taj bajki jest krótki i niektórym znany, jak nie ma warunków, nie zaiwaniamy... :D

Odp: -= Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... =-
« Odpowiedź #2918 dnia: Czerwiec 29, 2011, 19:43:40 pm »

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1090
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
A ja dzisiaj sobie jadę i nagle czuję intensywny zapach benzyny w kabinie i o dziwo przez nawiewy. Zatrzymałem się, zgasiłem, otwieram maskę a tam listwa wtryskowa i parę innych części zalane, a spod auta obficie cieknie benzyna. Powód: pękł przewód elastyczny benzyny tuż przy listwie wtryskowej. Ta oto pierdółka:

http://allegro.pl/przewod-magistrali-paliw-wtrysku-fso-polonez-gpl-i1660897253.html

Jutro muszę poszukać w Gdyni tego przewodu i wymienić, bo tego samego dnia mam wracać do Koszalina a niestety ta sytuacja to bardzo komplikuje.
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Odp: -= Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... =-
« Odpowiedź #2919 dnia: Czerwiec 29, 2011, 21:23:44 pm »

Offline Brysiek#1957

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1047
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zostań ninja
    • Borek 87' X20SED, Atu+00'GSI, S210 e430 4Matic
Despero wyjmij bezpiecznik od pompy i przełącz gaz na tryb awaryjny
Pozdrawiam Dominik
www.youtube.com/user/brysiekFSO
Cytat: dr. Grejfrut
.... jedynie słuszne dogmatyczne gadki zachowaj na czas zatwardzenia...