GŁÓWNE KATEGORIE FORUM > CAŁA POLSKA

HOMOLOGACJA RAJDOWA DO POLONEZA (SZUKAM)

(1/2) > >>

Crashtest#1600:
Witam poszukuje homolagcji rajdowej do Poloneza.
Znalazlem na pewnym forum numery homologacji:
5790 1 FSO Polonez 125 PN 1480 01/04/1980 PL 0
1704 2 FSO Polonez 2000 1995 01/04/1980 PL 2
656 4 FSO Polonez 125 PN 1481 01/01/1979 PL FM
657 4 FSO Polonez 2000 01/01/1979 PL FM
5204 A FSO Polonez 1500 - 125 PN 1481 01/03/1984 PL 4
5790 A FSO Polonez 125 PN 1480 01/04/1980 PL 0 Tr
261 B FSO Polonez 2000 C 1995 01/04/1984 PL 9
5204 N FSO Polonez 1500 - 125 PN 1481 01/03/1984 PL 2

Mam Poloneza Caro rocznik 95. Ktora z pogrubionych homologacji musze wybrac przerabiajac mojego Poldka na 2.0?
To tylkko plany ale lepiej zebrac informacje teraz niz szukac ich za lat pare bezskutecznie.

G.T.:
o ile sie orientuje to poldki z plastikowym podszybiem nie mialy homogenizacji rajdowej.Najlepiej uderz z tym do Walezego,on sie scigal PNem

Crashtest#1600:
W morde bede musial kupic jakas padline i wymienic w niej wszystko.

Woj-o#772:
nie wiem czy te z 95 200 to nie fordy np. ale rzeczywiście najlepiej uderzyć do walezego - powinien wiedzieć.
Pytanie czy jakby ktoś zrobił caro wg specyfikacji to ktoś by sie czepiał czy nie - wreszcie oprócz zderzaków to praktycznie konstrukcja jest ta sama.

anonim:
te 1995 to pojemnosc silnika a nie rok :)
teoretycznie caro z plastikowym podszybiem nie powinien dostac homologacji, w rzeczywistosci jakos to przechodzi, ale generalnie krzywo na to patrza.
pamietacie moze bialego poldka z rajdu baltyku? to wlasnie bylo caro 95 przerobione na borewicza i pewnie wlasnie tak trzebaby przerobic caro, zeby dostac homologacje.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej