FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Zawieszenie i układ kierowniczy => Wątek zaczęty przez: DaMaGe w Maj 16, 2011, 19:36:17 pm
-
witam..takie pytanko..otwarli dzisiaj u mnie na wiochach nowa stacje diagnostyczna i za free sprawdzaja dzisiaj auta...z czystej ciekawosci pojechalem...oprocz tego co wiedzialem ze mam wymienic doszlo: drazek reakcyjny/tyl/lewy....jak sie do tego zabrac?jakies wskazowki? o ile z przodu wiem co i jak to tyl........xxxx
mowil cos o jakiejs podkladce i wbijaniu...
-
Nie wiem jak w C+ Ale w atu + to zdejmujesz koło:) i tam sa dwie nakretki odkręcasz je (jedna na jednym koncu drążka druga na drugim):D tylko że moga byc mocno zapieczone. Jak juz go sciagniesz to najlepiej miec kogos do pomocy bo trza troche siły zeby to włozyc na miejsce... ja se pomogłem takim uchwytem podobnym do imadła i podwazałem drązek rura a druga osoba celowała sruba w otwory... łatwe to nie jest
Temat juz gdzies była na forum
-
jak sie do tego zabrac?jakies wskazowki?
Wymiana kości w 6 krokach:
1. Wejść pod samochód
2. Odkręcić śrubę w uchwycie przy moście
3. Odkręcić nakrętkę przy podłużnicy
4. Wymienić kość (drążek reakcyjny)
5. Skręcić w odwrotnej kolejności
6. Otworzyć piwo i cieszyć się dobrze wykonanej roboty :D
-
C+ ma dokładnie takie samo zawieszenie jak każde atu ,a w kościach nie ma różnicy nigdzie.
DaMaGe, jak chcesz to możesz to sobie u mnie na kanale zrobić.
-
30 minut roboty z czego 20 zajmuje otwarcie i zamknięcie kanału ;) A tak serio - cztery śruby - prost i łatwa robota.
-
Czasem może przydać się szlifierka do wycięcia tulejki z górnego mocowania przy podłużnicy. Często drążki są bardzo stare i guma się rozlatuje, drążek elegancko schodzi ale tulejka "zrasta" się z wystającym z podłużnicy gwintowanym prętem. Wtedy trzeba lekko naciąć tulejkę by ją zbić.
-
i taka oczywista oczywistość. Sruby i tulejki wewnatrz trzeba natłuścić (nasmarować), zeby przy następnej wymianie było o wiele prościej ;)