raczej z grupy fastRoad (BURTON) lub ROAD/RALLY od Kenta.
Np zastanawiam się nad tym zestawikiem:
KCFR30K ze stronki Burtona, wałek to zestaw Kenta, przeznaczony do silnków pinto z gaźnikiem, zakres pracy 1000-6000 obr, w zestawie koniki, sprężyny zaworowe itp, lub
KCFR31K, który kosztuje tyle samo, zakres pracy 2000-6500 obr. i w zestawie j/w :roll:
i teraz niech mi ktoś powie co mam zrobić, bo wybór jest ciężki, a tak w ogóle, to czy ktoś z Polski importuje te wałki :?: jes jakiś dystrybutor Kenta w Polsce :?:
Bynajmniej głowa na pewno będzie obrobiona + kolektor rurowy (od Calibry) + wydech fi 60. To powinno ożywić trochę ten silniczek
W kwestii doboru wałka kieruję się rozsądkiem, ponieważ będę tym śmigał na codzień, aha planuję jeszcze stoczyć zamach, bo 8,9 kg to trocha za dużo :wink: