0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
A tak żeby wstawić lampy od Caro, bo są ładniejsze niż te od Atu - osobiście nigdy się z tym nie zgodzę.
Widziałeś kiedyś deskę Lublina? Zegary są takie same i kilka przełączników.
Ten pierwszy to prawdopodobnie ten z filmiku i widać że oba mają lata świetności dawno za sobą i nie wiem dokładnie z którego roku to zdjęcia są.
Cytat: utek w Grudzień 03, 2011, 21:06:04 pmWidziałeś kiedyś deskę Lublina? Zegary są takie same i kilka przełączników.Widziałem i rozbierałem ja wiele razy.... I to widać że w prototypie jest taka sama jak w Lublinie, ten sam schowek, ten sam panel środkowy, przełączniki jak w plusie i sterowanie nawiewami jak w Calsonic'u
Za to gdyby zastosować lampy atu do caro zyskalibyśmy na wygodzie pakowania dużych gabarytów do bagażnika
Cytat: poldon82 w Grudzień 04, 2011, 14:20:59 pmZa to gdyby zastosować lampy atu do caro zyskalibyśmy na wygodzie pakowania dużych gabarytów do bagażnikaNawet konstruktorzy doszli do tego, i pojawiło się później Cargo z lampami od Atu/KombiA zauważyłeś że lampy atu:- są wyższe od załamania na spojler w tylnej klapie o jakieś kilka cm,- lampy są zamontowane na plastikowo metalowym szkielecie nadbudówki a nie nadwozia bo zwyczajnie by wystawały za wysoko
Za to gdyby zastosować lampy atu do caro zyskalibyśmy na wygodzie pakowania dużych gabarytów do bagażnikaNawet konstruktorzy doszli do tego, i pojawiło się później Cargo z lampami od Atu/Kombi
Cytat: DF w Grudzień 03, 2011, 19:55:53 pmZa to gdyby zastosować lampy atu do caro zyskalibyśmy na wygodzie pakowania dużych gabarytów do bagażnikaA gdzie byś je wsadził? przecież są za wysokie? chyba że do zderzaka poziomo ale wtedy to byłby właśnie Wieś Tuning
mnie by się marzył polonez z takimi lampami
.... jedynie słuszne dogmatyczne gadki zachowaj na czas zatwardzenia...
Nawet konstruktorzy doszli do tego, i pojawiło się później Cargo z lampami od Atu/Kombi
A a propos prototypów, to moim zdaniem nie są to lampy od 405.
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.
No że dolny odblask lampy Atu były tam gdzie jest ta listwa Caro.
Już skumałem o czym mówi Grześ. Wyciąć otwór w zderzaku i opuścić tak lampę, żeby odblask był niewidoczny.
Kiedyś w necie było zdjęcie po fotomontażu, Atu z lampami od Borewicza, ma je może ktoś ?