FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silniki OHV 1.3 1.5 1.6 => Wątek zaczęty przez: Linek w Listopad 25, 2005, 13:47:26 pm
-
witam mam powazny problem stalo sie to dzis chyba jechalem do warszawy w pewnym momencie przyspieszylem i tak mniedzy 3000-3500 obrotow obroty spadly na zero i strzal w wydechu i tak mam caly czas na kazdym biegu ale i na luzie na postoju przy 3000 obrotow traci moc i strzela z tylu z wydechu co to moze byc??
-
polonez 1,6 gli nowy modol zaplonowy gaz po regulacji i wymianie filtra i na benie i na gazie to samo
-
a kolega linek ma gli czy gle?
-
abimex gli
-
czujnik polozenia walu ??
-
Ja bym sprawdził drożno?ć układu wydechowego. Moze co? się przyblokowało, albo masz jakie? lu?ne czę?ci w ?rodku.
Głowy sobie uci?ć nie dam...
-
macie jeszcze jakies pomysly? albo rady co sprawdzic??
-
Na moje oko znów Ci się zjarał moduł :twisted: Pożycz od kogo? z abimexa i wsad? na chwilę do siebie i zobacz czy objaw minie.
-
dzis rano wstaje chce jechac do roboty odpalil bez problemu,krecil sie ladnie normalnie jezdzil zlapal temperature to krecil sie do 5000-6000 ale troche jakis za mulony jest, mozliwe ze to zawory?? no i wydech jakos cicho chodzi moze sie przytkal czy cos??
[ Dodano: 2005-11-27, 11:58 ]
panowie no nikt nie wie czymu sie kreci tylko do 5-6000 obrotow?? :cry:
-
Tylko do 6000? :roll: Chyba dlatego, że to silnik FSO 1.6 OHV... Dziwne, że kręci Ci się aż do tych 6000 :P Ciekawe ile razy da rade zanim tłoki wylec? razem z głowic? ;) Ten silnik ma max power przy 5200 chyba i ja bym osobi?cie tych obrotów nie przekraczał :D
-
ale do tej pory nie bylo z nim zadnego problemu a o takim kreceniu to ja mowie na luzie jak stoje bo to troche dziwne ze tylko do 5000-6000 czym to moze byc spowodowane??
-
Chyba tym, że wcze?niej kręciłe? go wyżej :) Z tego co wiem to obroty powyżej 6000 s? zabójcze dla tego silniczka po pewnym czasie.
A ile obrotów osi?gał kiedy??
-
na spokojnej przygazowce do 7 z haczykiem spokojnie, ale cos musi byc nie tak bo jak sie cos zjebalo to krecil sie do 3000 a teraz 5000-6000.
-
na spokojnej przygazowce do 7 z haczykiem spokojnie
Holy shit, ja nie wiem czy na pewno tak spokojnie dla tego biednego OHV :shock: On nie powinien odcinać przed 7000 rpm w ogółe?! :?
-
panowie rozwiazal ten problem kolegi ktos??
te strzaly powyzej 4 tys obrotow??
powiem tylko ze przy cieplym silniku tak jest a na zimnym to kreci sie spokojnie do 5.5 potem odcina... co to byc moze panowie pomocy bo juz sie dlugi czas mecze;/
-
sprawdz modul zaplonowy, zawory. moze ktoras cewka pada. Ciezko powiedziec na odleglosc. Najlepiej podmienic modul i cewki z jakims sprawnym poldem (raptem 3 srubki) i wtedy testowac. Jesli to nie modul i cewki, to sprawdz czujnik polozenia walu korbowego.
-
szczerze? ja około maja miałem taki problem ze nie wkręcałsie na obrotu powyżej 4000. Zrobiłem dwie rzeczy. Wyczyściłem czujnik położenia wału bo był zasyfiony olejem popuszczanym przez nieszczelne simeringi, i wymieniłem przewody WN bo jeden miał przebicie. I mineło wszystko.
-
a wiec tak russel.
kupilem dsi kable te lepsze, i dalej to samo
czujnik wyciagnalem przeczyscilem koncoweczke wkrecilem i dalej to samo...
powiedz jak u ciebie wygladalo wyczysczenie tego czujjnika??
-
na spokojnej przygazowce do 7 z haczykiem spokojnie, ale cos musi byc nie tak bo jak sie cos cenzura to krecil sie do 3000 a teraz 5000-6000.
LINEK!
japierdut!
to teraz już wiem skąd sie wzieła "tęcza" na wale korbowym w okolicach panewek :shock:
Ogłąszaw wszem i wobec że przyczyną niewkręcania sie na obroty było zwyczajnie (albo i nie) przytarcie silnika zpowodowane prawdopodobniemałą ilością oleju :?
-
na spokojnej przygazowce do 7 z haczykiem spokojnie, ale cos musi byc nie tak bo jak sie cos cenzura to krecil sie do 3000 a teraz 5000-6000.
LINEK!
japierdut!
to teraz już wiem skąd sie wzieła "tęcza" na wale korbowym w okolicach panewek :shock:
Ogłąszaw wszem i wobec że przyczyną niewkręcania sie na obroty było zwyczajnie (albo i nie) przytarcie silnika zpowodowane prawdopodobniemałą ilością oleju :?
z olejem nigdy nie mialem problemu w tamtym poldku, a co do tego tematu to wymienilem swiece i wszystko przeszlo. a o jakiej "teczy" mowisz?
-
barthezo, mi wystarzyło zwykłe czyszczenie bo był zasyfiony. Nie sprawdzałem czy działa :D. Jak nie kable i świece to moduł i cewki zgodnie z uwagą JAŚNIE PANA Guciu#1801
-
Linek,
"tęcza" pojawia sie na metalu gdy jest mocno przegrzany w danym miejscu (np: na skutek mocnego tarcia)
gdzieś miałem foty tego wału, jak znajde troche czasu to wrzuce do tematu albo chociaż tobie podeśle;)