Jeśli nic z wiązki nie ciąłeś to masz na pewno taką białą kostkę z dziesięcioma pinami. Przy grodzi z lewej strony ona ori w Polonezie siedzi jeśli dobrze pamiętam.
Przy podłączaniu GSI tylko ta jedna kostka cie interesuje.
Zgodnie z numerami na kostce:
1. niebieski - PIN 87 w przekaźniku pompy;
2. cze-żó - Kl.30 przez bezpiecznik;
3. żó-cza - PIN 85 w przekaźniku pompy;
4. cze-cza - PIN 30 w przekaźniku komputera;
5. br-bi - Obrotomierz;
6. cze-zi - PIN 87a w przekaźniku kompa;
7. ró-cza - MIL;
8. zi-bi - temp. silnika. U mnie niepodpięty - puściłem po oryginalnym kablu 125p;
9. sza-cza - ciśnienie oleju - j.w.;
10. brązowy - lampka IMMO.
Do tego sterownie plus dla przekaźników - komp i pompa - po bezpieczniku ze stacyjki. Reszta pinów w przekaźnikach wg ogólnej wiedzy.