Autor Wątek: Tofik - Polonez Caro (mr91), 1.5 GLE, OHV  (Przeczytany 4205 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Tofik - Polonez Caro (mr91), 1.5 GLE, OHV
« dnia: Styczeń 04, 2016, 21:13:00 pm »

Offline Tofikpt

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 8
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.5 GLE
Witam. Jestem szczęśliwym posiadaczem poldka mr91 z przebiegiem 37tyś.
Pisze tyko żeby sie pochwalić:P

docelowo będa felgi oz, progi platikowe z mr93 oraz kierunki pomaranczowe z oricari.






Odp: Tofik - Polonez Caro (mr91), 1.5 GLE, OHV
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 04, 2016, 21:28:39 pm »

Offline LeszekR

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 521
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1980 - 58kkm Polonez 1989 - 63kkm BoroTruck 1989 - 68kkm Polonez 1996- 69kkm
Daj spokój z tym orciari,  za ladny, za oryginalny aby psuć go dokladkami. Oz i niczego wiecej nie potrzebuje. <spoko>
Borewicz   1980
BoroTruck 1989
Akwarium  1989
Caro          1996

Odp: Tofik - Polonez Caro (mr91), 1.5 GLE, OHV
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 04, 2016, 22:07:56 pm »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna
Daj spokój z tym orciari,  za ladny, za oryginalny aby psuć go dokladkami. Oz i niczego wiecej nie potrzebuje. <spoko>
<spoko> <spoko> <spoko> Dokładnie! Do tego żadnej gleby, roverków, naklejek na szybie i innych tego typu pierdół. Dokupić tylko oz i pucować, wosku nie żałować :)

Odp: Tofik - Polonez Caro (mr91), 1.5 GLE, OHV
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 04, 2016, 23:26:59 pm »

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1303
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
Ładny biały wczesny Caro.
OZ jak najbardziej tak,
listwy na progi - ja bym nie montował, przy wąskim rozstawie kół jeszcze bardziej spotęguje to wizualnie wąski rozstaw kół.
Kierunki pomarańczowe mogą być, na pierwszy rzut oka naklejka Caro powinna być większa a tak to spoko się prezentuje !
A i jeszcze jedno - jak masz te gumy na rantach drzwi to pierwsze co proponuję to je wywalić, umyć tam dokładnie do czystego z błocka i porządnie zakonserwować odpowiednim mazidłem.
Fiat 125p,'71,76, Fiat 132: '78, Fiat Fiat 131:'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLI '96, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16

Odp: Tofik - Polonez Caro (mr91), 1.5 GLE, OHV
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 04, 2016, 23:57:25 pm »

Offline Tofikpt

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 8
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.5 GLE
Progi już mam:P felgi tez własnie zakupiłem:]
kierunki jadą! mysle co by poszukac owiewek heko na drzwi.

żadne obzinanie. zostaje tak jak jest! tylko wosk i zabezpieczyć ! plus niestety dach i lewe drzwi do roboty;/ małe zaprawki ale jednak robota:]
poza tym perfekt.

auto podobno ledwo co przez 8 lat nie jedzilo. plus ostatnie dwa lata nie zrobilo nawet 300km.
woda w chłodnicy była, wymieniona to samo w spryskiwaczach. Do tego olej czysty, progi mega zdrowe. Orginalne opony mial załozone:d masakra:d

niestety ale gaznik lekko mulisty ale juz go przepaliłem i zaczyna lepiej chodzic. plus mam problem z alternatorem a z tego co widze na forum to chyba tylko regulator napiecia.
plus nie moge podpiac radia;/ cos pojebane przez dziadka z kabalmi. Jak miną mrozy to cos sie bede bawił. Na razie stoji w garazu i czeka na świeteczne wypady:D

ps. pierwszy kapec juz był, na 23 letnich oponach i ze strachem podpinałem podnosnik:] ale na szczescie nie ugioł sie prog ani o milimetr:] piekny zdrowy spod!!:D


Odp: Tofik - Polonez Caro (mr91), 1.5 GLE, OHV
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 04, 2016, 23:58:12 pm »

Offline Tofikpt

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 8
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.5 GLE
...
A i jeszcze jedno - jak masz te gumy na rantach drzwi to pierwsze co proponuję to je wywalić, umyć tam dokładnie do czystego z błocka i porządnie zakonserwować odpowiednim mazidłem.

masz na mysli uszczelki??

Odp: Tofik - Polonez Caro (mr91), 1.5 GLE, OHV
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 05, 2016, 00:10:17 am »

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1303
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
A dokładnie te gumy zwane "przyspieszaczami korozji" montowane pod dolną krawędzią drzwi:




Fiat 125p,'71,76, Fiat 132: '78, Fiat Fiat 131:'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLI '96, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16

Odp: Tofik - Polonez Caro (mr91), 1.5 GLE, OHV
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 05, 2016, 00:22:33 am »

Offline Tofikpt

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 8
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.5 GLE
A dokładnie te gumy zwane "przyspieszaczami korozji" montowane pod dolną krawędzią drzwi:


aa to to wiem:] juz tam lekko zjadajo sie:D


Odp: Tofik - Polonez Caro (mr91), 1.5 GLE, OHV
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 05, 2016, 08:59:21 am »

Offline LeszekR

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 521
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1980 - 58kkm Polonez 1989 - 63kkm BoroTruck 1989 - 68kkm Polonez 1996- 69kkm
Nie jest zalecane podnoszenie na fabrycznych lewarkach, nawet jak mega zdrowy lepiej użyć innego podnośnika. Twoje auto wyglada bardzo ładnie, gdyby było to GLD to juz w ogóle "rarytas";)
Borewicz   1980
BoroTruck 1989
Akwarium  1989
Caro          1996

Odp: Tofik - Polonez Caro (mr91), 1.5 GLE, OHV
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 06, 2016, 16:35:10 pm »

Offline Tofikpt

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 8
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.5 GLE
Felgi juz sa! kierunki sa! czas na cieplejsze dni i zrobienie tego:D
i teraz mam do was pytanie. Lepiej wymyc całe bitugowno zabezpieczajace? i dac nowe warste czy na to co jest nałozyc kolejna?


Odp: Tofik - Polonez Caro (mr91), 1.5 GLE, OHV
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 06, 2016, 22:04:39 pm »

Offline matteo

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 14
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1,5 GLE
Widać drifty były :) Na OZ będzie elegancko wyglądał. Wkładasz je na zimę czy czekasz do wiosny? Masz jakieś foto wnętrza?
FSO Polonez Caro '91 1,5 GLE

Odp: Tofik - Polonez Caro (mr91), 1.5 GLE, OHV
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 06, 2016, 22:13:14 pm »

Offline Dawid91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2233
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari
Lepiej wymyc całe bitugowno zabezpieczajace? i dac nowe warste czy na to co jest nałozyc kolejna?

Jeśli chodzi o zabezpieczenie podwozia to koniecznie zerwać starą konserwację. Po latach różnie to bywa, jeśli był konserwowany zwykłym biteksem, to często są przypadki że pod konserwacją jest rdza bo biteks często pęka a nie odpada, pod spodem gromadzi się wilgoć i brud i zaczyna gnić... Dobrze, że przywiązujesz wagę do konserwacji :)
Sam Polonez również bardzo fajny, widać, że był dbany :)

Odp: Tofik - Polonez Caro (mr91), 1.5 GLE, OHV
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 06, 2016, 23:13:23 pm »

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1303
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
Jak zabezpieczenie jest elastyczne w dotyku, nałożone dawno i widać że było robione na gorąco (będziesz widział coś jakby zwisające "kropelki") to bym tego nie ruszał. Jak już jest syf,coś gdzieś odstaje lub widać korozję, ew. jest przesuszone, łuszczy się i odchodzi to zrób tak jak Dawid91 pisze.
Fiat 125p,'71,76, Fiat 132: '78, Fiat Fiat 131:'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLI '96, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16

Odp: Tofik - Polonez Caro (mr91), 1.5 GLE, OHV
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 07, 2016, 00:28:21 am »

Offline Tofikpt

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 8
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.5 GLE
Widać drifty były :) Na OZ będzie elegancko wyglądał. Wkładasz je na zimę czy czekasz do wiosny? Masz jakieś foto wnętrza?

oz na lato na zime chce tylko białe stalowi i takei czarne nakładki jak były w akwarium. musze opony znalezc na lato jeszcze bo do tej pory były całoroczne 23 letnie:P
zimowki sa debica frigo 5 letnie.
fotki wnetrza mam tylko dwie:P







ps. szukam orginalnego trojkata awaryjnego z fso. ktos cos?:D

Odp: Tofik - Polonez Caro (mr91), 1.5 GLE, OHV
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 07, 2016, 10:47:17 am »

Offline LeszekR

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 521
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1980 - 58kkm Polonez 1989 - 63kkm BoroTruck 1989 - 68kkm Polonez 1996- 69kkm
Coraz bardziej mi się podoba, ale nie dokładałbym mu żadnych dokładek na progi itp. Mój tata w owym czasie też to zrobił w waskim caro, była to raczej chęć "unowocześnienia" auta, wyglądało to strasznie przy waskiej "oście" mr 91. Dziś taką dokładkę w wąskim odbieram jako ukrywacza korozji progów lub tego co z nich zostało. Przemyśl to <spoko>
Twój polonez pasowałby do kolekcji moich biały rumaków w garazu. I pomyśłeć ze dwa trzy lata temu nikt nei chciał wąskiego kupować <spoko>
Borewicz   1980
BoroTruck 1989
Akwarium  1989
Caro          1996