Autor Wątek: Maćko Atu + 1.4GTi 23E  (Przeczytany 108627 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #140 dnia: Czerwiec 21, 2014, 21:24:58 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1946
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
Dzisiaj kolega napisał do mnie "dawaj polerujemy poloneza", no i chwile potem już męczyliśmy lakier w jego garażu :d Co prawda rysy nadal są, bo żeby je zlikwidować to musiałbym chyba w niektórych miejscach drzeć papierem 1000 :d Ale jak na amatorski zabieg to wyszło nawet całkiem spoko. Lakier się świeci jak nigdy :]





« Ostatnia zmiana: Czerwiec 21, 2014, 23:11:04 pm wysłana przez Maćko »
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #141 dnia: Czerwiec 21, 2014, 22:14:14 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
do atu pasuje taki volvo styl z przodu ,czyli stary nosek ,bo niweluje to roznice w wystawaniu przedniego i tylnego zderzaka,
ale te pomaranczowe kierunkowskazy dziwnie wygladaja
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #142 dnia: Czerwiec 22, 2014, 11:30:02 am »

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1303
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
Atu Plus prezentuje się wyśmienicie. Tak jak napisał KGB dobrze mu w tym starym grillu, pomarańczowe kierunki mogą być ;>
Powodzenia w utrzymaniu go w takim stanie!
Fiat 125p,'71,76, Fiat 132: '78, Fiat Fiat 131:'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLI '96, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #143 dnia: Czerwiec 22, 2014, 18:03:27 pm »

Offline Arti28

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1011
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1996r. 1.6 16V GLI
Piękna Szesnacha :) Ten grill strzel w lakier wozu więcej do szczęścia nie trzeba hehe :)

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #144 dnia: Czerwiec 22, 2014, 21:18:47 pm »

Offline P!otrek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
  • GSI power :P
    • malinka metalik :)
albo krzyże w lampy :D
FSO Polonez 1.6GSI 280000km praktycznie 340000 Rest In Pepperoni... jeszcze doczeka się następcy :)
wiem że nie powinienem ale kupiłem passata :D

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #145 dnia: Czerwiec 23, 2014, 11:50:33 am »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1946
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
Grill będzie w kolorze, ale chyba nie ten. Planuję oryginalną atrapę orciari ze znaczkiem w kolorze :)
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #146 dnia: Czerwiec 23, 2014, 18:38:20 pm »

Offline krzychumy4

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 829
Grill będzie w kolorze, ale chyba nie ten. Planuję oryginalną atrapę orciari ze znaczkiem w kolorze :)
Popieram tą myśli gdyż sam z doświadczenia wiem i widzę że nijako wygląda :)

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #147 dnia: Sierpień 04, 2014, 17:00:36 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1946
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
W drodze powrotnej ze zlotu, a w zasadzie już po powrocie bo sytuacja miała miejsce w Radomiu, GTi zaliczył awarię - zbiornik paliwa który już kiedyś był naprawiany znowu zaczął przeciekać, około 2 litry paliwa poszły w asfalt.

Stary zbiornik

Został zakupiony nowy zbiornik paliwa, niestety niefabryczny ale tragedii nie ma - ma przegrody w środku. Fabryczny podkład został zeszlifowany tam gdzie wyglądał podejrzanie, następnie został zabezpieczony podkładem i na to gruba ilość bitexu. Obudowa pompy została potraktowana odrdzewiaczem patentu mojego ojca :d Okazał się tak mocny że wyżarł wszystko do gołego metalu co zaowocowało rozszczelnieniem się przewodu ciśnieniowego...



Przewód został wymieniony na nowy, oprócz tego wpadł nowy fabryczny czujnik poziomu paliwa.



Kilka osób też pytało mnie pamiętam jak mam rozwiązany wlew paliwa, tak więc prezentuję.



Całe to plastikowe ustrojstwo znajdujące się we wnęce zostało usunięte, zamiast niego jest guma z caro połączona z gumą z ATU która już bezpośrednio dochodzi do zbiornika, jako złączka gum z caro i atu posłużyła odcięta końcówka z plastikowej puszki znajdującej się we wnęce.

« Ostatnia zmiana: Grudzień 11, 2015, 19:10:08 pm wysłana przez Maćko »
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #148 dnia: Wrzesień 15, 2014, 21:39:48 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1946
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
Mały up. Jak pewnie niektórzy wiedzą dupowóz dostał strzała w tył i padła decyzja o przeszczepie LPG do poloneza.

Tak więc też się stało :)

- STAG 4 Eco
- Tomasseto AT09 Alaska 136 KM
- Valtek 3ohm
- Zbiornik Toroidalny Bormech 600/200, 44l, wchodzi ~31l
- Zawór tankowania pod klapką, dokręcany







Jeździ normalnie, na wolnych ma trochę ubogo ale nad tym pracuję, nie czuć spadku mocy. Pierwszy pomiar spalania dał 12,5l/100km w cyklu miejskim, jazda 50/50 raz sandał do 6000rpm (przy 6200 ustawione ma że przełącza na benzynę) a raz jak emeryt. Valteki dupy nie urywają, a ich największą zaletą to jest chyba fakt, że zmieściły się między kolektorem ssącym i nie denerwują oczu :d Są też... ciche, na gazie silnik pracuje dużo ciszej jak na benzynie.
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #149 dnia: Wrzesień 15, 2014, 22:54:11 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5097
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.4 GTI '01
Pod maską to czyściutko masz  <brawo> To ustrojstwo obok wlewu paliwa to zawór tankowania gazu,czy coś?Jakiś taki dziwny (proszę się nie śmiać z pytania,bo innych niż tradycyjne osobiście nie widywałem) Butla weszła normalnie,czy molestowałeś tego słynnego garba?  tiaaa

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #150 dnia: Wrzesień 16, 2014, 09:41:22 am »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1946
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
To tak zwany "wlew we wlew", odkręcasz czarną zaślepkę, wkręcasz przedłużkę (http://www.phjacus.pl/upload/sklep/AGxnpT.jpg) i tankujesz, po tankowaniu odkręcasz i zamykasz.

Garb niestety dostał flexem i młotkiem bo inaczej to butla sięgałby sufitu :d

Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #151 dnia: Wrzesień 16, 2014, 10:11:28 am »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5097
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.4 GTI '01
Bardzo sprytne urządzonko.Dzięki za info.Takie coś mało miejsca zajmuje,choć akurat w atu klapka jest dłuższa,ale w caro ciężko pomieścić tradycyjny,choć zmieściłem.

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #152 dnia: Wrzesień 16, 2014, 22:59:06 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
taki sam setup gazu jak u mnie :) spalanie takie będzie :) mnie na 1100 km głównie trasa wyszło 11l/100 km i jak widziałem dwa pasy to 150-160 km/h cały czas więc myślę że jak by jechał normalniej to mniej niż 10l powinien spalić (u mnie 1.8) a Valteki ładnie się mieszczą pod kolektor :P tylko ja mam parownik pod kompem, i przewody wodne mają po jakieś 10 cm to latem po 100 m już się przełączał na gaz a zimną po 3 km i było włączone 2.50 :D szału nie będzie na tych wtryskach bo są za wolne ale będzie jeździł. Dół się uda zrobić żeby miał dobrze ale na górze będzie mu brakowało jednak tego gazu, jak już to przerabiałem :) jak by wrzucił Valteki 1 Ohm to by było dużo lepiej :)
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #153 dnia: Wrzesień 20, 2014, 11:33:14 am »

Offline PutiN|FSO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2108
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V
Valtek.... Nie będziesz zadowolony. U mnie do zamontowania czekają Hany 2001 + cała instalka. Napisz jak Ci się te wtryski będą spisywały bo one teoretycznie są za wolne do rovera.

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #154 dnia: Wrzesień 21, 2014, 16:16:21 pm »

Offline Speedy Polonez

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 154
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro minus 1.4 GLI 16V
Pochłaniacz par paliwa wyleciał, czy w Plusoroverach nie ma tej czarnej puszki?

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #155 dnia: Wrzesień 21, 2014, 16:55:14 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3764
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Wyleciał i został zamontowany mój były kolektor ssący z 94ki. :P
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #156 dnia: Wrzesień 25, 2014, 19:02:06 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1946
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
Valteki nie tylko teoretycznie ale i praktycznie są za wolne do rovera ;)

Auto jeździ normalnie, przy spokojnej i ekonomicznej jeździe nie czuć żadnej różnicy. Ale jak chcesz jechać z butem to lepiej od razu przełączyć na PB :d Przy gwałtowny wciśnięciu pedału gazu jest szarpnięcie co nie sprzyja za bardzo dynamice. Ale buczy tak samo jak benzynie :P

do 6500 ciągnie dobrze, ale po przekroczeniu wtryski zapętlają więc to już koniec możliwości tego setupu.

Pochłaniacz par paliwa wyleciał, czy w Plusoroverach nie ma tej czarnej puszki?
Pochłaniacz par paliwa oraz cały jego układ wraz z przewodem idącym pod autem i puszką we wnęce lewego tylnego nadkola wyleciał na początku roku. Parownik bardzo dobrze pasuje na jego miejsce, na pierwszy rzut oka po otwarciu maski nie widać żeby auto miało LPG.
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #157 dnia: Wrzesień 25, 2014, 22:47:46 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
Czyli 1.4 lepiej je znosi niż 1.8 :p bo przy 1.8 to jak przekroczy 5.5 tyś już jest koniec wszystkiego :p przy przełączeniu na PB jest inna bajka, mnie się ostatnio jak wracałem ze stolicy i tak sobie leciałem 160 km/h to na gazie już miał ciężko więcej ale pedał w podłodze i w pewnym momencie się gaz skończył i na PB dociągnąłem do licznikowych 200 km/h pierwszy i ostatni raz w życiu :P a tak wracając do tematu to na tym gazie się da jeździć ja jeżdżę już ponad rok i jakoś daję radę na spalanie nie narzekam da się normalnie jeździć :)
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #158 dnia: Grudzień 13, 2014, 11:48:23 am »

Offline gabriel0

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 39
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tester zawieszenia
    • FSO Polonez Caro MR91 1992r.
Kolega chyba dziś widziany w okolicach czerska przed Górą Kalwarią :) Pozdrowienia.

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #159 dnia: Grudzień 13, 2014, 15:46:15 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3764
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Właśnie miałem pisać, czyje to Caro Ori... :) Pozdro
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...