No to już wspoma siedzi w aucie i działa. Wrażenia z jazdy.... bezcenne. :mrgreen: Auto zrobiło się bardziej zwrotne ze względu na inne przłożenie przekładni. Wszystko odbyło sie bez większego bólu. Jak by się ktoś pytał o otwór w przegrodzie to dodam od siebie, że wystarczy wstępnie wyciąć kwadrat, którego dł. boku wynosi tyle co srednica orginalnego otworu i poźniej powiększać az łeb przekłądni wejdzie. Śruby które trzymająteraz blache i wspornik poduchy silnika dałem o 5mm (25mm) dłuższe niż orginalne (M10x1,25 , 20mm, 8.8), musiałem odgiąć przewod paliwowy bo byt się spotkał z króćcem pompy, kiernownice udało mi sie założyć poprawnie za 5 razem :twisted: , nie polecam patrzec na wybite znaki, bo i tak co innego w praniu wychodzi. Ogólnie zajęło mi to ok 30h, robiłem sam, i w sumie pod koniec już mi sie niechciało powoli. Jak zrobie zdjęcia to dodam.