Autor Wątek: parownik ???  (Przeczytany 6950 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

parownik ???
« Odpowiedź #20 dnia: Listopad 25, 2010, 19:52:37 pm »

franca

  • Gość
KGB a jak mam jakąś gównianą instalacje stefanelli to moge kupić parownik emmegas i przełożyć po prostu? Czy nie zagra?

parownik ???
« Odpowiedź #21 dnia: Listopad 25, 2010, 20:02:41 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3414
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Cytat: "KGB"
lovato tez nie jest zly ,ale jednak emmegas lepszy

zaczyna się ;)

lepszy, ponieważ...?
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

parownik ???
« Odpowiedź #22 dnia: Listopad 25, 2010, 20:14:52 pm »

Offline Fist

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 574
  • Płeć: Mężczyzna
    • Rover 25 1.6 16v
    • http://www.TutorialsBase.pl
Ja będę na najbliższym spocie, może też wpadniesz.
Co mi da sekwencja? I jaki to koszt tak na oko.

Coś oprócz parownika kupić? Pisałeś coś o jakiejś przejściówce.
Mam jeszcze parownik ze starej instalacji ale nie wiem jaki on jest. Czarny jeździł na nim.
Rover 25 1.6 16v
Cytuj (zaznaczone)
"J: Do 100 i ja odpuszczam
G: Ja nie patrze na zegary "

parownik ???
« Odpowiedź #23 dnia: Listopad 25, 2010, 20:26:44 pm »

Offline Excalibur#1937

  • Administrator
  • Wiadomości: 1905
  • Płeć: Mężczyzna
    • Kilka ich było ;)
    • http://www.intermediaservice.pl
Hmm, ja mam lovato i póki co od lipca sobie chwalę. Jak na razie bezobsługowy.

parownik ???
« Odpowiedź #24 dnia: Listopad 26, 2010, 12:27:12 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13834
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Cytat: "franca"
KGB a jak mam jakąś gównianą instalacje stefanelli to moge kupić parownik emmegas i przełożyć po prostu? Czy nie zagra?

tak ,jak najbardziej ,
ale w stefanelli najwiekszy problem to sterownik - albo slaby ,albo problem z softem ,
jak masz jakis przyzwoity i soft do niego to nie jest wtedy najgorzej
Cytat: "jimo#1921"
Cytat: "KGB"
lovato tez nie jest zly ,ale jednak emmegas lepszy

zaczyna się ;)

lepszy, ponieważ...?

to proste  :twisted:  :
wieksza powierzchnia grzania gazu (sumaryczna ,fazy cieklej i czesciowo odparowanej) i jednoczesnie mniejsza grzania w II komorze ,by zmniejszyc zmiane parametrow w komorze roboczej ,
komora wodna odseparowana od gazowej - nie ma mozliwosci przenikniecia gazu do ukladu chlodzenia w wypadku pekniecia uszczelki ,
I komora kompensowana z II komora ,
taki szczegolik jak mozliwosc regenerowania parownika bez koniecznosci spuszczania plynu chlodniczego  8)  

Fist#1947,
cos wymysle z przejsciowka ,bo mi tez bedzie potrzebna ,
skup sie na parowniku ,
zobacz jaki masz ten drugi - jezeli lovato ,to mozna go regenerowac i wtedy oszczedzisz troche kasy ,jezeli inny wynalazek ,to trzeba sie zastanowic co zrobic
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

parownik ???
« Odpowiedź #25 dnia: Listopad 26, 2010, 13:08:48 pm »

Offline Mardas#1946

  • Witajcie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 785
  • Płeć: Mężczyzna
    • ATU + GSI 1,6,2000 r. LPG-AL 700,70U,klimatyzacja Fab. kontrolka AFR
Cytat: "KGB"
o proste :twisted: :
wieksza powierzchnia grzania gazu (sumaryczna ,fazy cieklej i czesciowo odparowanej) i jednoczesnie mniejsza grzania w II komorze ,by zmniejszyc zmiane parametrow w komorze roboczej ,
komora wodna odseparowana od gazowej - nie ma mozliwosci przenikniecia gazu do ukladu chlodzenia w wypadku pekniecia uszczelki ,
I komora kompensowana z II komora ,
taki szczegolik jak mozliwosc regenerowania parownika bez koniecznosci spuszczania plynu chlodniczego 8)
.Wszystko jasne .Mam pytanie odnośnie tego reduktora.Po jakim czasie(przebiegu) podczas  eksploatacji ulega on awarii,i jak już, to co przeważnie wysiada najczęsciej  :?: gdyż przymierzam się, ewentualnie do wymiany reduktora.Druga sprawa .Czy stabilnie trzyma przepływ gazu  :?: (nie zamula po jakimś czasie)bo w Tommasetto którego mam,ten objaw występuje,a ustępuje gdy pokręcę śrubą regulacyjną membrany,kilkakrotnie w obie strony.
Mardas- Jimi wiecznie żywy !!!!!!!!!!!! ,a moje ATU nie do zdarcia !!!!!!


http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez_ATU/108123

parownik ???
« Odpowiedź #26 dnia: Listopad 26, 2010, 17:39:59 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13834
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
do pierwszej wymiany membran zrobil jakies 80kkm ,teraz tez kolejne 70kkm ,przy czym teraz membrany wygladaja lepiej niz poprzednie i jeszcze  jezdze ,
oczywiscie czesto meczony na zimno byl ,wiec przebieg miedzynaprawczy na poziomie 70kkm mozna uznac za bardzo przyzwoity ,
cena zestawu naprawczego to teraz srednio 50pln ,

jezeli chodzi o trzymanie ustawien ,to najwiecej zalezy od tego jak czesto sie czysci ze szlamu ,
i tu kazdy parownik zachowuje sie podobnie ,nie ma jakichś wybitnych roznic pod tym wzgledem w parownikach o sprezynie dzwigienki ustawionej rownolegle do osi poprzecznej parownika ,
jezeli parownik sie zacina ,to jego membrany nie sa w najlepszym stanie  ,
ciezko mi okreslic poziom trzymania parametrow w jednostkach przebiegu ,bo czesto grzebie w instalacji ,by przetestowac nowe ustawienia

niemniej jednak nie mialem takiego przypadku ,zeby trzeba bylo krecic sruba w celu rozruszania ,
emmegas ma sprezyne ,ktora nei jest prowadzona w otworze ,wiec nie ma sie gdzie zacinac
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

parownik ???
« Odpowiedź #27 dnia: Listopad 26, 2010, 22:56:50 pm »

Offline Mardas#1946

  • Witajcie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 785
  • Płeć: Mężczyzna
    • ATU + GSI 1,6,2000 r. LPG-AL 700,70U,klimatyzacja Fab. kontrolka AFR
Cytat: "KGB"
niemniej jednak nie mialem takiego przypadku ,zeby trzeba bylo krecic sruba w celu rozruszania ,
emmegas ma sprezyne ,ktora nei jest prowadzona w otworze ,wiec nie ma sie gdzie zacinac

 I to jest dla mnie istotna uwaga.
Cytat: "KGB"
do pierwszej wymiany membran zrobil jakies 80kkm ,teraz tez kolejne 70kkm ,przy czym teraz membrany wygladaja lepiej niz poprzednie i jeszcze jezdze ,
oczywiscie czesto meczony na zimno byl ,wiec przebieg miedzynaprawczy na poziomie 70kkm mozna uznac za bardzo przyzwoity ,
Bardzo przyzwoity.W moim przypadku Tomasetto wypada marnie. :evil:
Mardas- Jimi wiecznie żywy !!!!!!!!!!!! ,a moje ATU nie do zdarcia !!!!!!


http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez_ATU/108123

parownik ???
« Odpowiedź #28 dnia: Listopad 28, 2010, 21:42:41 pm »

franca

  • Gość
A ja mam jeszcze pytanie a nie bede tematu zakaladac. Mam w parowniku tylko jedna śrubke z boku ze sprężyną. Jak wkręcam i wykręcam to zmieniają się obrty ale attutor zaraz je ustawia z powrotem na 1000. Co się reguluje tą śrubką? Lepiej żeby ją bardziej mieć wkręconą czy wykręcona?

parownik ???
« Odpowiedź #29 dnia: Listopad 28, 2010, 23:59:11 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13834
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
reguluje sie dawke gazu ,
trzeba miec ja wkrecona odpowiednio ,czyli tak ,zeby aktuator oscylowal wokol swojej pozycji wyjsciowej ustawionej w programie ,
jak za duzo wykeciszsrube ,to bedzie ci wiecej palil
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.