Może belki pod deską nie było by potrzeby wymieniać ?,
Siada pod belkę z minusa jak mówił bocian . Jedynie trzeba odwiercić metalowy daszek na środku pod deską i nawiercić otwory na śruby żeby go przykręcić . Ciężko trochę je przykręcić bo wypadają przy płaskownikach od silniczka wycieraczek ale da się to zrobić.
Montaż tego to pół biedy gorzej z elektryką . Bo da się to złożyć na starych linkach i sterowaniu ale przepalają się przełączniki od płynnej regulacji i zostaje jeszcze problem gdzie upchnąć przełącznik od obiegu zamkniętego a noi trzeba mieć w komplecie opornice bo ta z Podciśnienia bez przeróbek się nie nadaje bo grzeje się jak diabli . Fabrycznie była chłodzona dmuchawą bo była założona w środku nagrzewnicy . Ja nie miałem tego szpeja i wziąłem się trochę druciarstko do tematu ale działa . Mając fabryczną opornice z podciśnienia zeszlifowałem ją na gładką dowaliłem pasty termo przewodzącej takiej jak się daje na procesory do kompa na to radiator z jakiegoś starego kompa gdzie na środku miał pasek bez żeberek to skręciłem metalową opaską żeby dociskało a pod to podłączyłem się wiatraczekiem 12V z PCta pod każdy bieg ogrzewania . Trochę druciarnia ale działa nie miałem wtedy pod ręką oryginalnej opornicy a noi montując oryginalny panel Calsonica do tunelu minusa trzeba rzeźbić . Ja do siebie tak urzeźbiłem panel z plusa . Co prawda nie pomyślałem żeby przenieść jeszcze przełączniki od szyb na 2 stronę ale tym to się raczej będę zajmował jak będę elektrykę do tyłu zakładał w zimę .
Jeśli mogę pomóc to podzielę się schematem który rozrysował kiedyś i podzielił się nim kolega
Gomulsky składałem według tego schematu wszystko działa .
Tak wiem że mam spagetti pod dechą przy wygłuszaniu i dokładaniu szyb do tyłu będę to ogarniał .