Jak Sławek napisał, różnica będzie jedynie podczas jazdy - 1,5 ma ostrzejszą charakterystykę i może wystąpić np. stukowe, jak się postarasz. Ale na wolnych, szczególnie na gazie jak masz oscylację i jakiś tam podgląd na skład mieszanki, powinien chodzić równo.
Świece - też trafna uwaga.
Przewody masz na pewno w dobrym stanie? Jaka jest iskra - obejrzyj ją sobie, czy gruba, niebieska, czy nie. Kiedyś kumpel bardzo długo męczył się z autem i układem zapłonowym - okazało się, że na wałku był duży luz, przez co szczelina powietrza raz była większa, raz mniejsza, i auto kulawo chodziło. Ona ma mieć jakiś konkretny luz, ale to muszę sprawdzić w książce wieczorem. Wtedy wymieniliśmy aparat na inny, sprawdziliśmy luz, i auto zaczęło chodzić normalnie. No i iskra była gruba niebieska, wcześniej była wyraźnie słabsza gołym okiem.
Zmierzyłeś kompresję tylko na dwóch cylindrach z tego co pamiętam, i wyszła różna, może masz jeden cylinder z wybitnie słabą kompresją? Weź no zmierz wszystkie... Póki co to takie trochę wróżenie z fusów, a może warto zacząć od podstaw
Wymiana modułów nic nie da, daj im spokój. Iskra na jakimkolwiek module i tak jest lepsza niż na stykowym, więc raczej nie tutaj bym szukał przyczyny problemu.