Autor Wątek: Wymiana krzyżaka  (Przeczytany 11533 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wymiana krzyżaka
« Odpowiedź #20 dnia: Lipiec 09, 2009, 19:08:01 pm »

specjalista

  • Gość
Witam.

Dziękuję wszystkim za zainteresowanie, ale nie miałem jak odpisywać ze względu na brak internetu.

Krzyżak zmieniony, ale z trudem. Młotkowanie trwało długo i nie pomagały smary i delikatna perswazja. Młotek 5kg i duuuużo siły ruszyło w końcu, ale tylko 1 z 4 "baryłek". Potem diax(choć podejście jest tragiczne) posłużył do wycięcia pozostałości no i jakoś poszło. Zakładanie to oczywiście zgubione wałeczki(na szczęście chyba tylko 1 musieliśmy wziąć ze starego krzyżaka - wybrany został jakiś najładniejszy) i inne przygody. Po skończonej robocie samochód zrobił od razu 100km i moim zdaniem jest nieźle. Wibracji trochę jest, ale takie same jak za czasów kiedy krzyżak był jeszcze dobry. Wał pewnie nadawał się już wtedy się do wyważenia, ale przynajmniej autko jeździ.

Wymiana krzyżaka
« Odpowiedź #21 dnia: Lipiec 09, 2009, 19:17:30 pm »

Piotrekk

  • Gość
Cytat: "specjalista"


 Wibracji trochę jest, ale takie same jak za czasów kiedy krzyżak był jeszcze dobry. Wał pewnie nadawał się już wtedy się do wyważenia, ale przynajmniej autko jeździ.



a może wał był prosty i krzyżak do wymiany, a teraz krzyżak dobry a wał krzywy po tym młotkowaniu go  :D  ?

Wymiana krzyżaka
« Odpowiedź #22 dnia: Lipiec 09, 2009, 19:49:47 pm »

specjalista

  • Gość
Cytat: "Piotrekk"

a może wał był prosty i krzyżak do wymiany, a teraz krzyżak dobry a wał krzywy po tym młotkowaniu go  :D  ?


Tego nie wiem. I chyba ciężko to będzie stwierdzić...

Wymiana krzyżaka
« Odpowiedź #23 dnia: Lipiec 09, 2009, 22:32:27 pm »

Offline diodalodz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2088
albo słaba podpora wału .

Wymiana krzyżaka
« Odpowiedź #24 dnia: Lipiec 09, 2009, 23:09:39 pm »

Przemekx303

  • Gość
niestety ten typ tak już ma :twisted:

Wymiana krzyżaka
« Odpowiedź #25 dnia: Lipiec 09, 2009, 23:33:14 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Od podpory by wibracji nie było.. w mojej nie ma łożyska :0 i nie wibruje.. ale szumi jak jasny gwint.

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Wymiana krzyżaka
« Odpowiedź #26 dnia: Lipiec 10, 2009, 01:46:35 am »

Offline diodalodz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2088
Cytat: "Stingerek"
Od podpory by wibracji nie było.. w mojej nie ma łożyska :0 i nie wibruje.. ale szumi jak jasny gwint.

była by jak zaczyna rozpadać się guma . Same podpory wyją jak pada łożysko np od dłuższego postoju bez jazdy .
Jak rozpada się guma masz tak że przy pewnych prędkościach wibracje są okrutne szczególnie przy 40-60 . Są tak silne że w końcowym stadium  potrafią wyrzucać biegi :)

Wymiana krzyżaka
« Odpowiedź #27 dnia: Lipiec 10, 2009, 02:07:40 am »

Offline wrb#1974

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 2616
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1993. FIAT DOHC 1,6 "kwadrat". poległ w mojej obronie, w walce z przeważającymi siłami wroga.
w momencie zatarcia łożyska w podporze guma się rozwarstwia i zaczyna trzeć, wał tłucze jak młot- jechać się już nie daje, po chwili pojawiają się kłęby dymu. to mi się przydarzyło w trasie.
Świat dla wszystkich, Polska dla Polaków. to nie rasizm, to prawo do bycia Panem we własnym Domu.

Wymiana krzyżaka
« Odpowiedź #28 dnia: Lipiec 10, 2009, 10:47:57 am »

specjalista

  • Gość
Eee, to aż tak źle to nie jest jak opisujecie. Przy ok. 110-120 km/h przez podłogę przechodzi jakaś wibracja, ale nie jest to nic wielkiego...

Wymiana krzyżaka
« Odpowiedź #29 dnia: Lipiec 11, 2009, 15:12:53 pm »

Offline diodalodz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2088
hehe mi wyrzucała 2 i 3 :) ale to było stadium gdzie łożysko latało w obudowie podpory a gumy prawie nie było .