Dlatego właśnie pytałem. Tzn. w Trucku jest próg zewnętrzny, wzmocnienie progu i podciąg, jak się mylę to proszę o poprawienie, bo nie wiem co rozumieć pod pojęciem drugiego zewnętrznego progu.
Wyciąłeś progi z jeżdżącego auta? Na szrocie znalazłem z fajnymi progami, ale myślałem, że nowe zamienniki właśnie z aukcji allegro będą lepsze, mylę się?
W sumie napisałem, że do wymiany jest lewy próg wraz z wzmocnieniem oraz oba podciągi (lewa + prawa ). Od dłuższego czasu męczę się z myślą, czy nie kupić obu progów i wzmocnień, czyli wymieniać jak Ty Marcin całości, ale boję się ogromu roboty. Chodzi o to, że lewym progiem auto musiało się gdzieś oprzeć na krawężniku, bo po prostu rozpłatało próg zewnętrzny, a wzmocnienie puściło delikatnie właśnie na dole, dopiero jak młotkiem (0,5kg wagi) uderzałem w próg, to wzmocnienie się po prostu rozpadało na kawałki - całe przerdzewiałe. Ale prawy próg wydaje się OK, tylko młotkiem nie stukałem, żeby sobie roboty nie narobić.
W skrócie, bo piszę w cały świat - wymieniać w tej sytuacji prawy próg też (koszty 200 zł większe.. )?