Autor Wątek: Pompa paliwa 1,4 MPI  (Przeczytany 1731 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pompa paliwa 1,4 MPI
« dnia: Czerwiec 05, 2006, 18:23:25 pm »

vdo77

  • Gość
Co warte s? pompy paliwa od tego sprzedawcy.
Czekam na komentarze od osób które zakupiły pompę paliwa firmy MTM lub maj? znajomych którzy użytkuję pompę w/w firmy.
Poniżej link do sprzedawcy

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=108107738

Pompa paliwa 1,4 MPI
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 05, 2006, 19:34:59 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1561
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
pewnie nie dowiesz sie jezeli sam nie sprawdzisz....niestety tak to bywa z takimi rzeczami  :(  ;)
to ja, byly Marcin#839

Pompa paliwa 1,4 MPI
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 05, 2006, 22:44:15 pm »

cichociemny

  • Gość
nigdy w zyciu nie kupowac od tej allegrowiczki!!!!!!!!!!!!! buble szroty i inne badziewia, a  w ogole to nawet nie wie co sprzedaje.nie wie jakie parametry maj? te pompy.

Pompa paliwa 1,4 MPI
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 10, 2006, 22:58:31 pm »

vdo77

  • Gość
Pompa została zamontowana (sprawnie zrealizowane zamówienie) ale okazuje sie ze mam  padnięty regulator ci?nienia paliwa. Cóż, ciekawe ile teraz to ustrojstwo nowe kosztuje

Pompa paliwa 1,4 MPI
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 11, 2006, 11:47:52 am »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1561
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
Vdo77, masz na allegro nick marecki77? Kupowalem od ciebie przyciski do elektrycznych szyb  :mrgreen:
to ja, byly Marcin#839

Pompa paliwa 1,4 MPI
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 11, 2006, 21:24:35 pm »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
widze ze w ofercie ma pompy stricte pod rovera a GSI na Delphi ma inne cisnienie niz rover,wiec nie wiem czy tak do konca to wina regulatora kolego...
  • Jef
  • Czaku

Pompa paliwa 1,4 MPI
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 11, 2006, 22:02:30 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13834
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
a jaka jest roznica w cis miedzy GSI i roverem ?
i na jakie cis jest nastawiony regulator ?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Pompa paliwa 1,4 MPI
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 11, 2006, 22:45:02 pm »

vdo77

  • Gość
Padnięty musi być regulator bowiem po za?lepieniu przelewu za regulatorem to silnik pracuje za wolnych obrotach jak i bez problemu wkreca się na obroty. Więc nie widze nic onnego co mogło by szkodzić.  

Ci?nienie paliwa w układzie paliwowym Rovera a GSI jest takie same.  Nawet zbiorniki paliwa s? takie same.

Pozdrawiam aktywne komando na PTK[/code]

[ Dodano: 2006-06-11, 22:50 ]
Aha
po odł?czeniu przewodu przelewowego na regulatorze przy kręceniu rozrusznikiem wypływa z niego paliwo a z tego co wiem to nie powinno.
Skutek jest taki że jest bardzo niskie ci?nienie w magistrali paliwowej
A pompa pompuje paliwo

Pompa paliwa 1,4 MPI
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 11, 2006, 22:53:08 pm »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
no własnie cis na listwie w roverze przy temp silnika 88stopni to 2.9bara  a przy delphi jakies 2.5 jak sie nie myle,a to ze baki sa te same to jeszcze o niczym nie swiadczy....
  • Jef
  • Czaku

Pompa paliwa 1,4 MPI
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 11, 2006, 22:59:36 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13834
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
pompa GSI daje 3.5 bara wiec i w roverze da rade
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Pompa paliwa 1,4 MPI
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 11, 2006, 23:02:32 pm »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
Cytat: "KGB"
pompa GSI daje 3.5 bara wiec i w roverze da rade
z kad te wiadomosci?? daj skan,link bo poki nie zobacze nie uwierze.Nie zeby co? na przekor ale po prostu do tej pory byłem swiecie przekonany ze rover ma najwyzsze cis,gdzies o tym czytałem...
  • Jef
  • Czaku

Pompa paliwa 1,4 MPI
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwiec 11, 2006, 23:40:44 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13834
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
zdaje sie ze w morawskim jest napisane o cis GSI ,jak masz to sobie zobacz
a przyznam sie ,ze nie zwrocilem uwagi jakie cis daje pompa rovera
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Pompa paliwa 1,4 MPI
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwiec 20, 2006, 18:16:22 pm »

vdo77

  • Gość
Potrzebuje spoktać sie z kim? z klubu kto posiada poldka z silnikiem 1.4 rovera celem zweryfikowania poprawnosci pracy regulatora ci?nienia paliwa.  
Załatwiłem sobie 2 regulatory i dalej jest problem z paliwem. Albo one s? do bani albo ja mam jak?? inn? usterkę. Skłonny jestem dojechać do osoby służacej pomoc?.
Kontakt na e-mail lub gg ,

Pompa paliwa 1,4 MPI
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwiec 22, 2006, 08:35:16 am »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Realne, a nie ksiazkowe cisnienie na listwie roverka to jakies 2,7-2,8 bara. Tyle bylo u AndrewSa. Ksiazkowe chyba 3 albo 3.5 bara na pompie.
Z klubowym roverkiem w podkarpackim bedzie chyba klopot, chociaz zalezy skad jestes. Simon_Tuner jest stamtad.
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb