kolumienkę można ciąć do bólu
skrocenie kolumny powoduje inne ulozenie resoru co niesie za soba przekrecenie mostu w mocowaniach,
przeciez fabryka by je robila nizsze,gdyby to nie mialo znaczenia, bo mniejszy element jest bardziej wytrzymaly,
tragedii jakiejs nie ma, bo most i tak wykonuje ruchy podczas pracy, ale inna pozycje wzgledem wyjsciowej mozna czasami uslyszec na krzyzakach
za to skrocenie wasa jest duzo latwiejsze do wykonania, ale w dawnych czasach nie jeden zauwazyl roznice w postaci wyrwanej kolumny i dlatego moda sie zmienila na skracanie kolumny
a to co jest w twoim aucie to jakas masakra, zwyklym domowym sposobem chyba sie czegos takiego nie uzyska nawet jakby sie chcialo, a pisales,ze bedziesz robil resory w zakledzie sie tym zajmujacym,
daj fotki na laczeniu sie piór, bo tutaj widze, ze jest dolozone srodkowe pióro ,ale nie widac jakiej jest grubosci