Autor Wątek: Problem z jedynk?...  (Przeczytany 1858 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Problem z jedynk?...
« dnia: Luty 28, 2006, 20:47:56 pm »

domelek-22

  • Gość
Witam.Mam problem ze skrzyni? biegów a mianowicie z jedynk? -wyskakuje ,nie da się jej utrzymać nawet na siłę(jak trzymam na siłę to i tak wyskakuje i okropnie zgrzyta..).Dodam że wynieniałem już synchronizator-na chwilę pomogło ,ale znowu to samo...Nie wiem czego się teraz czepić...może "tuleja przesuwna" I i II biegu do wymiany..??Miał kto? podobny problem?

Problem z jedynk?...
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 28, 2006, 21:39:37 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
zmień skrzynkę szybciej i taniej wyjdzie
za 150zł masz druga.

Problem z jedynk?...
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 28, 2006, 21:47:43 pm »

Rysiu#1883

  • Gość
a poduszkę skrzyni ogl?dałes??

Problem z jedynk?...
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 01, 2006, 16:11:18 pm »

domelek-22

  • Gość
Cytat: "Rysiu#1883"
a poduszkę skrzyni ogl?dałes??


?? O co chodzi z t? poduszk??U nas w Przemy?lu na szrocie skrzynie chodz? po 250pln ...cholerka przecież to prosty mechanizm ...

Problem z jedynk?...
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 01, 2006, 16:34:04 pm »

Kewin#1894

  • Gość
moze sprezynki te od zatrzasków sie "zuzyły"

Problem z jedynk?...
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 01, 2006, 20:19:22 pm »

domelek-22

  • Gość
Spręzynki raczej nie ,bo jak na "żywca" trzymałem dr?żek zmiany biegów na jedynce to też wywalało i potwornie zgrzytało...Poraz kolejny j? rozebrałem ,przypuszczam że do wymiany jest tuleja przesuwna i koło zębate "jedynki" - sprawdzałem co się dzieje po wł?czeniu 1-go biegu z odkręcon? doln? pokryw? ,obracałem powoli wałkiem sprzęgłowym i stawiałem opór na przegubie gumowym ,ten pier?cień przesuwny niezbyt stabilnie sprzęga koło zebate jedynki -kołysze się na boki ,w niewielkim stopniu ,jednak może to być przyczyn?.Druga sprawa to mocno wyrobione wielowpusty na pier?cieniu przesuwnym i kole zębatym 1-go biegu.Tak więc stwierdziłem że do wymiany jest pier?cień (ok 70zł) koło zębate jedynki ??zł ,być może widełki i piasta tulei przesuwnej ??zł ,do tego komplet uszczelek ,ok 1.5 litra oleju.Czy to sie opłaca?