GTA jest malo dostepna na rynku w przeciwienstwie do 3.0 ,
za 3kpln to kupisz calego anglika poobijanego 166 i masz silnik V6 ,skrzynie 6 biegow ,wszysko inne do przeniesienia napedu i elektronike sterujaca silnikiem,
lekkie podlubanie w tym silniku i dobija do 230KM ,czyli niewiele mniej niz GTA,
mozna tez szukac jakiejs Kappy na dobiciu ,ale o V6 z reczna nie latwo i od herbatnikow nie sprowadzisz,
skrzynia jest 5 biegow, co bardziej pasuje do repliki ,ale juz pomijajac kwestie liczby biegow, to jest visko w standardzie,
kazdy Busso ma swoj charakterystyczny dzwiek niezaleznie od objetosci 2.0 , 2.5, 3.0 , 3.2 ,ale chyba jest roznica dla 12v i 24v,
zaden raczej nie brzmi jak silnik z Dino,
niemniej jednak do budowy replik Lancii Stratos wykorzystuja Busso, bo ten silnik to tez legenda