Hej, mam pytanie do SWAP-owiczów K-serii w fiacie 125p.
Szukam dodatkowych centymetrów w komorze silnika na osprzęt, aktualnie w fiacie ląduje 1.8 k-seria z alternatorem z poloneza 1.4
1) Czy jak zdemontuję ten mechaniczny regulator zamontowany na fartuchu w komorze silnika od strony pasażera to mam zostawić rozpiętą tam instalację czy wstawić elektroniczny regulator napięcia?
2) Jak montuję długą linkę sprzęgła z poloneza 1.4 to brakuje mi około 1cm od oczka linki do pedału sprzęgła, na krótkiej lince z Fiata 125 sprzęgło działa ale jest mocno wygięta i przechodzi blisko wydechu. Pedały, serwo i podstawa serwa to org. Fiat 125p bendix
3) Chłodzenie - górny wąż udało mi się podpiąć do chłodnicy po odkręceniu wspornika rurki od bloku silnika.
Mam problem z drugim wężem od strony termostatu. Metalowa rurka praktycznie styka się z dolnym króćcem chłodnicy, a on wychodzi do góry. Widzę opcję kolanka 90 tylko musiałbym skrócić metalową rurkę z rovera o kilka centymetrów i nie mam możliwości zgrubienia końcówki obciętej rurki. Czy jak wsunę gumowy wąż na prostą rurkę i złapię opaską, dwoma opaskami to nie będzie ciekło? Inna opcja to odsunięcie rurki w tył dłuższą gumą od termostatu ale ona też dziwnie wygięta jest, nie wiem czy taką dostanę. Chłodnicę mam wąską z poloneza. A może inne rozwiązanie?
Zdjęcia mogę zrobić jutro żeby było łatwiej zrozumieć...