FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => LPG => Wątek zaczęty przez: Bomber w Listopad 30, 2012, 19:03:40 pm
-
Mam prośbę do posiadaczy blosa w gsi o pokazanie na zdjęciach jak to wygląda u nich pod maską. Zapomniałem skopiować zdjęcia na dysk, a poprzedni temat przestał istnieć.
Sprawa nr.2 jak wstępnie wyregulować reduktor Lovato RGE 92 przy blosie. Oba pokrętła rozkręcone na maksa?
-
baypas zakrecony ,sruba od membray wykrecona do polowy ,sruba od blosa o jakies 3 obroty,
jak juz bedzie pracowal na wolnych obrotach to regulujesz sruba blosa,
pozniej jezdzisz i sprawdzasz mieszanke,
znajac zycie bedzie za bogata, wiec wkrecasz srube na blosie ,tak by w czasie jazdy bylo dobrze,
jezeli prosisz o zdjecia blosa ,bo nie wiesz jak go zamontowac to sam go nie wyregulujesz nalezycie
-
Dzięki za zdjęcie.
Będzie duża różnica jeśli zamontuję go w miejscu zaznaczonym na czerwono, a nie przy samej przepustnicy?
(http://i46.tinypic.com/2em3m6q.jpg)
-
Ja się nie znam ale moim zdaniem bardzo duża bo tak miałem wcześniej :)
mozesz rozwinać jaka roznica byla? bo mam w borku ale wlasnie gdzies w polowie dolotu :P
-
Łazar#1964, gdzie kupowałeś łącznik pomiędzy przepustnicę a blos? Jedyny jaki znalazłem to 77/65 a powinien być 70/60.