FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => LPG => Wątek zaczęty przez: Bomber w Listopad 30, 2012, 19:03:40 pm

Tytuł: Blos w Gsi cz.2
Wiadomość wysłana przez: Bomber w Listopad 30, 2012, 19:03:40 pm
Mam prośbę do posiadaczy blosa w gsi o pokazanie na zdjęciach jak to wygląda u nich pod maską. Zapomniałem skopiować zdjęcia na dysk, a poprzedni temat przestał istnieć.
Sprawa nr.2 jak wstępnie wyregulować reduktor Lovato RGE 92 przy blosie. Oba pokrętła rozkręcone na maksa?
Tytuł: Odp: Blos w Gsi cz.2
Wiadomość wysłana przez: KGB w Listopad 30, 2012, 19:07:11 pm
baypas zakrecony ,sruba od membray wykrecona do polowy ,sruba od blosa o jakies 3 obroty,
jak juz bedzie pracowal na wolnych obrotach to regulujesz sruba blosa,
pozniej jezdzisz i sprawdzasz mieszanke,
znajac zycie bedzie za bogata, wiec wkrecasz srube na blosie ,tak by w czasie jazdy bylo dobrze,

jezeli prosisz o zdjecia blosa ,bo nie wiesz jak go zamontowac to sam go nie wyregulujesz nalezycie
Tytuł: Odp: Blos w Gsi cz.2
Wiadomość wysłana przez: Bomber w Listopad 30, 2012, 19:52:36 pm
Dzięki za zdjęcie.
Będzie duża różnica jeśli zamontuję go w miejscu zaznaczonym na czerwono, a nie przy samej przepustnicy?

(http://i46.tinypic.com/2em3m6q.jpg)
Tytuł: Odp: Blos w Gsi cz.2
Wiadomość wysłana przez: michau w Grudzień 02, 2012, 15:10:51 pm
Ja się nie znam ale moim zdaniem bardzo duża bo tak miałem wcześniej :)
mozesz rozwinać jaka roznica byla? bo mam w borku ale wlasnie gdzies w polowie dolotu :P
Tytuł: Odp: Blos w Gsi cz.2
Wiadomość wysłana przez: Bomber w Grudzień 03, 2012, 12:26:11 pm
Łazar#1964, gdzie kupowałeś łącznik pomiędzy przepustnicę a blos? Jedyny jaki znalazłem to 77/65 a powinien być 70/60.