zmiana ramek tylnych drzwi to kosztowna fanaberia, a jakby mieli je zrobic pionowo-poziome, to beardzo dobrze, ze zostawili te od C/A,
w Kombi nie psuja tak stylistyki jak w ROYu, ale w traczynie nikt nie szuka stylistyki,
problem kombiaka jest toporny wyglad tylnej czesci nadwozia - postawili na praktycznosc i upodobnili auto do hamburgerowych kredensow na kolach,
wystarczy okleic boki okleina do mebli i polska rodzina Griswoldów moze ruszac na wakacje
nie wiem, co bys chcial zmieniac na stalowe w kombiaku - tam jest tylko czesciowo plastikowy dach, klapa i dwa slupki,
plastikowa klapa (drzwi tylne) zawsze na propsie, wiec zostaja,
poszycie dachu z plastiku to w sumie niezly pomysl,
slupki z detalami moglby byc stalowe, ale pewnie znow chodzilo o koszty uruchomienia produkcji, a przy takiej stylistyce to stal niczego nie uratuje