Czas 276, wznios 6,4 mm. Także nie takie zwierzę, ale mamy dogadany jeszcze jeden na 290 st.
to mniejszy skok niz fabryczny, troche dziwne, ale co zrobisz jak nz nie zrobisz
Dokładnie, dotrysk paliwa to chyba bardziej przy 5 generacji
nie, V gen jest samowystarczalna i to nie tylko na polu zasilania paliwem
i tym żałosnym, bezpośrednim wtrysku benzyny, wtedy instalacja jest droga, skomplikowana, i faktycznie musi się wspomagać benzyną.
w IV gen na bezposrednim nie ma wspomagania benzyna, tylko wtrysk benzyny jest zawarty w charakterystyke pracy takiej instalacji - takie obejscie problemu
Przede wszystkim nie dozwolne. Praca na LPG nie może powodować wyłączenia się pompy paliwa bazowego. Tako rzeczy pismo.
i jak to sprawdzisz, bedziesz sluchal pracy pompy, wskoczysz do bagaznika ?
tutaj mozna miec wyjebane jajca, ale inne rownie idiotyczne przepisy od lat zatrzymuja i juz chyba wlasciwie uwalily VI gen potencjalnie polskiej produkcji,
jedna zagraniczna firma sie przebila, nie wiadomo jakimi sztuczkami prawnymi, i oferuje VI gen w cenie ~11kpln - swietna alternatywa dla auta za ~10kpln
i jeszcze taka zagadka logiczna : skoro w moim aucie oba paliwa maja swoja pompe, to ktore traktowac jako podstawowe