Autor Wątek: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2022** =====-----  (Przeczytany 55071 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2022** =====-----
« Odpowiedź #660 dnia: Wrzesień 02, 2022, 02:29:48 am »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6602
  • Płeć: Mężczyzna
Trochę więcej z tego co wiem, ale to już nie była transakcja ze mną, bo właścicielem przestałem być kilka miesięcy wcześniej niż Chosnek go kupił i już nie ode mnie.
Pierwotnie auto było sprzedane z kończącym się OC już po moim wyjeździe, dlatego jedynie na papierze z moim podpisem widniała wyższa kwota. Rzeczywista kwota transakcji była niższa ze względu na OC, o które i tak mnie potem agent ścigał że odnowienie nie zostało zapłacone w pełni, ale to już była mała kwota rzędu 100zł, a ja chciałem mieć święty spokój.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2022** =====-----
« Odpowiedź #661 dnia: Wrzesień 02, 2022, 15:36:13 pm »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3692
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
Od kiedy to sprzedający odpowiada za odnowienie OC? Sprzedaż auta, zgłoszenie w WK i u ubezpieczyciela.

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2022** =====-----
« Odpowiedź #662 dnia: Wrzesień 03, 2022, 05:00:59 am »

Offline mp79

  • Autsajder
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3060
  • Płeć: Mężczyzna
    • truckło
Ja to rozumiem tak, że z jakiejś przyczyny nie opłacił od razu kwoty za cały rok i potem to się za nim ciągnęło.

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2022** =====-----
« Odpowiedź #663 dnia: Wrzesień 03, 2022, 15:49:11 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6602
  • Płeć: Mężczyzna
Ja to rozumiem tak, że z jakiejś przyczyny nie opłacił od razu kwoty za cały rok i potem to się za nim ciągnęło.

Zawsze płaciłem za cały rok z góry, bo tak było taniej. Po prostu auto miało jechać, i dojechało, ze Śląska do Warszawy o własnych siłach, tylko że akurat kończyło się OC. No to kupujący stargował cenę z 1000zł do 600zł, a potem coś nie pykło. Na umowie wisi tysiąc bo w momencie sprzedaży gdzieś od dwóch tygodni byłem za granicą, i byłem na miejscu obecny tylko podpisem na papierze.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2022** =====-----
« Odpowiedź #664 dnia: Wrzesień 05, 2022, 09:54:09 am »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Opłaciłem ATU tak to stoi w wrasta przez mój stan zdrowia ostatnio :/ . Jakoś ten rok nie wychodzi mi na dobre :| Urlop co miałem ogarniać byłem chory a teraz coś z bebechami :| Auto praktycznie nie ruszone czerwca w garażu .
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2022** =====-----
« Odpowiedź #665 dnia: Wrzesień 05, 2022, 17:52:06 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6602
  • Płeć: Mężczyzna
Który rok tego Atu? Bo już pierwsze dwa roczniki można zwolnić z ciągłości OC.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2022** =====-----
« Odpowiedź #666 dnia: Wrzesień 05, 2022, 18:57:01 pm »

Offline mp79

  • Autsajder
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3060
  • Płeć: Mężczyzna
    • truckło
Ale trzeba na żółte zarejestrować.

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2022** =====-----
« Odpowiedź #667 dnia: Wrzesień 05, 2022, 19:45:47 pm »

Offline Młody#

  • To jest bardzo ładny polonez
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 903
  • Płeć: Mężczyzna
    • 1.5C / 125p
Zdemontowalem dziś butle z atu by jutro zawieźć ja do legalizacji. Dodatkowo z wąskiego wytargalem dywany, a akwarium z słupkiem gsi chodzi , trzeba skończyć resztę rzeczy przy nim - za to moja cklasa w przyszłym tygodniu leci w trasę , akurat okazja by zalać ceramizer
Poloneza, za milion czterysta?

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2022** =====-----
« Odpowiedź #668 dnia: Wrzesień 05, 2022, 22:29:53 pm »

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3129
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 16V GLi + Kombi 8V GSi
W końcu udało się zarejestrować WSKę. "kur*" po 3 latach od pierwszego podejścia, bo się j****j panience w okienku nie chciało wyjaśnić pewnej zawiłości, która powstała w skutek polskiej PRLowskiej bylejakości. Ale jak kwity oficjalnie wylądowały w urzędzie to nagle alleluja - urzędnicy przypomnięli sobie, że to oni są od wyjaśniania takich rzeczy, a nie petent. Chociaż, gdybym w zeszłym tygodniu nie zadzwonił do tych trutni to do tej pory trzymaliby papiery, bo przecież nie łaska naskrobać listu poleconego "prosimy przyjść odebrać dokumenty, w związku z rej. pojazdu" etc.
Ten mój wydział komunikacji to dno dna i jeszcze większe dno... "kur*" poziom kompetencji równy sasin z czarnkiem razem wzięci...

W międzyczasie skończylem bawić się z nowym siedzeniem do WSKi. Udało się kupić praktycznie wszystko nowe. Stara została tylko listewka, którą elegancko wypolerowałem, także świeci się jak.. by była chromowana ;) Rozwalił mnie jednak pokrowiec kanapy. Wykonany z tak "ch*"owego materiału, że głowa mała. Nie wiem czy nie zlecę wykonania kilku sztuk na podstawie orginału lokalnemu tapicerowi, tylko z porządniejszego materiału. Tak na zaś lub na handel.

Tak sie zastanawiam, czy ta moja WSKa jest tak zmotana, czy to współczesne części są tak marnie wykonane. Linka hamulca przedniego moja ma ~112 cm i pancerz długości ~96cm , a jak internet długi i szeroki wszystkie dostępne linki mają 115 cm i pancerz długości 101,5 cm. Po zamontowaniu gniazda linki gazu w manetce mało silnik się nie rozleciał - od razu wkręcał się na maksymalne obroty, trzeba było pogłębić gniazdo o dobre kilka mm... Linka licznika tak ciasno weszła w ślimaka, że wypchała go z obudowy - trzeba było zwęzić "płetwę" i wbić nowy brok. Słowem dramat "kur*"!

Kombi znów posłużyło jako konik pociągowy do czyczepki. Na wiosnę trzeba będzie nabić klimę, bo już ledwo daje radę. Za niebawem przegląd, więc powoli będę coś rychtował, albowiem tylny zawias mocno daje znać o sobie.
Poza tym wczoraj odkurzyłem wszystkie wozidła.
Atu stoi i gnije, w tym roku zrobiło tak mało km, że jak zatankowałem go w lutym tak do tej pory nie widziało stacji paliw.
No i korzystając z tego, że WSK jest już zarejestrowana i opłacona, to postanowiłem się przejechać. Po uporaniu się z w/w problemami udało się przejechac kilka km. Podczas jazdy z wyższymi prędkościami wyszły kolejne niedomagania, mianowicie sprzęgło ślizga jak cholera. Druga sprawa, coś się pokiełbasiło i w chwili wciśnięcia hamulca nożnego przekaźnik zapłonu się rozwiera i silnik gaśnie, a stop nie świeci. Musze rozkminić co spartaczyłem przy robieniu instalacji. No i chyba zapłon się przestawił, bo zaczęła strzelać w dolot.

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2022** =====-----
« Odpowiedź #669 dnia: Wrzesień 05, 2022, 23:11:51 pm »

Offline Tales

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1320
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6GLE
Udało mi się w końcu zmontować i przetestować serwo i pompę Lucas. Powiem tak: wreszcie! Wreszcie to hamuje normalnie. W połączeniu z tarczami z przodu fi257mm i tyłu fi251mm jest poezja. Jedziesz 80km/h naciskasz pedał i auto staje dęba. W zasadzie żadnych innych modyfikacji, nic lepszego niż nie potrzeba. No może poza montażem absu.🙃
Nie wiem skąd się wziąła opinia że połączenie pompy locas z zaciekami z Palio które mają tłoczki fi54mm powoduje głębokie wpadanie pedału. Nic takiego nie ma miejsca. Układ hydrauliczny pracuje w sam raz. Może to kwestia regulacji trzpienia w serwie? 🤔 Zgodnie z książką Trzeciaka powinien być on oddalony od płaszczyzny mocowania pompy o 32mm. Może niektórzy montują na palę i później okazuje się że skok pedału jest za duży?🤔
Wydaje mi się też, ale to subiektywna moja opinia że dzięki pedalnicy lucasowej, pedał sprzęgła i hamulca jest niżej zamontowany. Wydaje mi się że w bendixie były wyżej, przez co pozycja za kierownicą była mniej wygodna.

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2022** =====-----
« Odpowiedź #670 dnia: Wrzesień 05, 2022, 23:46:24 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6602
  • Płeć: Mężczyzna
Ale trzeba na żółte zarejestrować.

Ale co, przepisy się zmieniły? Mam poldka na białych blachach, i jak przyszło pismo z UFG, to im odesłałem odpwiednie pismo i dostałem odpowiedź że "na podstawie przedstawionych dokumentów, odstępuje się od nałożenia kary''.

Wszystko zgodnie z ustawą of UFG.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2022** =====-----
« Odpowiedź #671 dnia: Wrzesień 06, 2022, 00:08:40 am »

Offline Daniel#1984

  • Democratic Republic Of Boland
  • Moderator
  • Wiadomości: 4691
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kukle City
    • 1.6 Abimex 1996 LPG

W międzyczasie skończylem bawić się z nowym siedzeniem do WSKi. Udało się kupić praktycznie wszystko nowe. Stara została tylko listewka, którą elegancko wypolerowałem, także świeci się jak.. by była chromowana ;) Rozwalił mnie jednak pokrowiec kanapy. Wykonany z tak "ch*"owego materiału, że głowa mała. Nie wiem czy nie zlecę wykonania kilku sztuk na podstawie orginału lokalnemu tapicerowi, tylko z porządniejszego materiału. Tak na zaś lub na handel.

Tak sie zastanawiam, czy ta moja WSKa jest tak zmotana, czy to współczesne części są tak marnie wykonane. Linka hamulca przedniego moja ma ~112 cm i pancerz długości ~96cm , a jak internet długi i szeroki wszystkie dostępne linki mają 115 cm i pancerz długości 101,5 cm. Po zamontowaniu gniazda linki gazu w manetce mało silnik się nie rozleciał - od razu wkręcał się na maksymalne obroty, trzeba było pogłębić gniazdo o dobre kilka mm... Linka licznika tak ciasno weszła w ślimaka, że wypchała go z obudowy - trzeba było zwęzić "płetwę" i wbić nowy brok. Słowem dramat "kur*"!

No i korzystając z tego, że WSK jest już zarejestrowana i opłacona, to postanowiłem się przejechać. Po uporaniu się z w/w problemami udało się przejechac kilka km. Podczas jazdy z wyższymi prędkościami wyszły kolejne niedomagania, mianowicie sprzęgło ślizga jak cholera. Druga sprawa, coś się pokiełbasiło i w chwili wciśnięcia hamulca nożnego przekaźnik zapłonu się rozwiera i silnik gaśnie, a stop nie świeci. Musze rozkminić co spartaczyłem przy robieniu instalacji. No i chyba zapłon się przestawił, bo zaczęła strzelać w dolot.

Co do współczesnych części - normalka. Skoro na alledrogo fabryczne części z czasów bylejakości PRLu mają status solidnych, na hasło ZMD niektórym siurek się podnosi, to już coś mówi. Części do WSK z chin to najgorszy gównolit, z jakim można się spotkać, i jeśli ktoś narzeka na jakość zamienników do poloneza - polecam jako terapię kupić sobie WSK i spróbować ją wyremontować na częściach z allegro/gmoto :D.

Pokrowce są z cienkiego skaju, i fakt, to badziew. Udało Ci się dostać odlewane siedzisko od allegrowicza "junc" na wzór fabrycznej, czy kupiłeś docinkę z gąbki?

Co do sprzęgła - bardzo ważny jest tutaj olej, bez podśmie"ch*"ek. Musi być do mokrego sprzęgła, ja lałem np. valvoline 4t 10w40 do skrzyni. Ślizganie się jak ręką odjął, zniknęło, również w dwie osoby na pełnym gazie jadąc pod górkę, a już myślałem o montażu docisku na 9 sprężyn.

Głowicę planowałeś? Na fabrycznej raz, tracisz moc, a dwa, ciężej ustawić ją tak, żeby sensownie chodziła. Trzeba pamiętać, że fabryka przewidziała ją pod benzynę 76 oktanów, po splanowaniu 1,5mm fabrycznej głowicy dostała "kopa", i świeca miała normalny, jasnobrązowy kolor, którego na fabrycznej głowicy, mimo regulacji gaźnika i zapłonu, ciągle była w kolorze ciemny brąz, wpadający w czerń.

Co do linek - tradycyjnie linmot jest sensowny, linex jest za długi, i chodzi fabrycznie jak zatarty - to samo, co w polonezach. Chinole za to lubią się urywać.

Gdzie tam masz przekaźnik zapłonu w CDI?  <mysli>

Odnośnie postu talesa - lucasy to jednak inny komfort hamowania, niż heblobendix. No i zapomina się o zacinających się tłoczkach :)
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 06, 2022, 00:11:20 am wysłana przez Daniel#1984 »
Z kolan wstajemy, łbem w sufit je...

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2022** =====-----
« Odpowiedź #672 dnia: Wrzesień 06, 2022, 06:13:42 am »

Offline mp79

  • Autsajder
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3060
  • Płeć: Mężczyzna
    • truckło
Ale trzeba na żółte zarejestrować.

Ale co, przepisy się zmieniły? Mam poldka na białych blachach, i jak przyszło pismo z UFG, to im odesłałem odpwiednie pismo i dostałem odpowiedź że "na podstawie przedstawionych dokumentów, odstępuje się od nałożenia kary''.

Wszystko zgodnie z ustawą of UFG.


Szczerze? Nie pamiętam, skąd mam tę informację. Może zbyt mocno sugerowałem się likwidacją tzw. dużej zniżki na weterana na uproszczonych zasadach na OC w PZU. A może tym, że nie posiadam tak starego auta na białych tablicach i musiałbym wpierw przerejestrować z czarnych na białe, tzn. na siebie.
Nie pamiętam już, jak to szło... W każdym bądź razie, coś mi nie pasowało w tych uwarunkowaniach. Jak będę miał czas, poszukam informacji, o ile sama się nie nawinie ;)

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2022** =====-----
« Odpowiedź #673 dnia: Wrzesień 06, 2022, 11:03:44 am »

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3129
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 16V GLi + Kombi 8V GSi
Udało Ci się dostać odlewane siedzisko od allegrowicza "junc" na wzór fabrycznej,
Zgadza się,  gość który to wyprodukował piankę tymi rzemieślniczymi blachami na pewno ma zapewnione miejsce na rajskiej s"kur*"ali :) bo jakość rzeczywiście jest wysoka.

spróbować ją wyremontować na częściach z allegro/gmoto
Do tej pory, pomijając linkę sprzęgła do charta nie miałem z nimi jakiś bardzo złych doświadczeń. Ale od jakiegoś czasu konsekwentnie niszczą moje dobre zdanie o nich. Nie wiem,  ale chyba wciąż myślą,  że tego typu pojazdu restaurują gimnazjaliści dla których 5 czy 10 zł różnicy w cenie to koniec świata. A poprawinie fabrycznie nowych części to już żenua najwyższych lotów.
Gdzie tam masz przekaźnik zapłonu w CDI? 
To jest 175, widać twórca chcial się przypodobać koniobijcom do oryginału i zamiast zrobić to prościej, dorzucili dodatkowy przekaźnik do gaszenia silnika. Żeby było jak oryginał. 

Co do sprzęgła - bardzo ważny jest tutaj olej,
Jeśli o to chodzi nie jestem jaroszem i zalałem ATFa. Więc zasadniczo mokre sprzęgła obsługuje.

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2022** =====-----
« Odpowiedź #674 dnia: Wrzesień 06, 2022, 14:03:40 pm »

Offline Daniel#1984

  • Democratic Republic Of Boland
  • Moderator
  • Wiadomości: 4691
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kukle City
    • 1.6 Abimex 1996 LPG
175 nie jest moją bajką, więc nie mam pojęcia jak tam wygląda sprawa ze sprzęgłem, ale w tym wypadku pomyślałbym o oleju, jak tarcze itd są nowe, i wszystko jest poprawnie skręcone i ustawione. Skąd w ogóle pomysł na ATF? :d

Odnośnie "producentów" CDI, a raczej składaczy, to już zaczynają w kierunku onanistów robić ukłony, np. ukrywając cewkę zapłonową do 125 pod deklem, tak aby przewód do świecy wychodził z karteru. Przywracają więc jedną z największych wad oryginalnego zapłonu - w razie awarii cewki, zamiast zrobić to w 5 minut i wyciągnąć ją spod baku paliwa, odkręcaj dekiel od zapłonu, ściągaj magneto, odkręcaj podstawę zapłonu, czyli jakieś dobre pół godziny-godzinka dłubania, zależnie od wprawy  <lol2>
Z kolan wstajemy, łbem w sufit je...

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2022** =====-----
« Odpowiedź #675 dnia: Wrzesień 06, 2022, 14:20:07 pm »

Offline Morfina

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 884
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro V6
Jako użytkownicy sprzętów rodzimej produkcji powinniśmy przywyknąć do tego że wszystkie części są robione jakoś a nie na jakość bez podziałów na samochody/motocykle  <spoko> . Nie wiem jak w przypadku rowerów ale raczej będzie podobna sytuacja
Ślusarz, złodziej, łowca krasnali

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2022** =====-----
« Odpowiedź #676 dnia: Wrzesień 06, 2022, 21:16:27 pm »

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3129
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 16V GLi + Kombi 8V GSi
jak tarcze itd są nowe, i wszystko jest poprawnie skręcone i ustawione.
Toś pojechał żartem po bandzie, przecież jak to ledwo odpaliłem, a gdzie żeby cokolwiek nylo nowe. Może w zimie się tym zajmę.
Skąd w ogóle pomysł na ATF?
Najprościej rzecz ujmując był tani, pracuje w dość mocno obciążonych mechanizmach i że sprzęgłami mokrymi, więc chyba jako tako się nadaje.

Dziś kolejne popołudnie rozkminiałem przy wsce. Odkryłem m.in. tajemnice gasniecie po naciśnięciu hamulca oraz ogólny brak tego światła. Winna okazała się zworka przy stacyjce. Otóż wsuwka niby siedziała ale tak kijowo, że jakikolwiek większy pobór prądu powodował zanik napięcia w instalacji, a co za tym idzie rozwarcie przekaźnik i odcięcie zapłonu. Prawdopodobnie problem wynikał nowego klosza na żarówkę  H4, ktory miesci sie tam na styk, a właściwie to delikatną  kolizje ze stacyjką właśnie. Mimo to STOPu dalej nie było. Myślałem, że to wina oprawki i dobilem luźnegonita, ale okazało się że fabrycznie nowa żarówka jest zepsuta.
Na następny ogień poszedł gaźnik, a dokładniej jego dziwna uszczelka przedzielająca komorę pływakową. Ponieważ prze "prawidłowym" poziomie paliwa silnik był zalewany jak polska w 97ym, poziom trzeba było obniżyć. Spowodowało to jednak to, że przy wyższych obciążeniach paliwo nie nadążało dopływać do dyszy. Więc w uszczelce wybiłem kilka otworów  i myślę, że problem powinien się rozwiązać.
Po ściągnięciu baku doszedłem do wniosku, wzorem producenta zaplu CDI trzeba dorobić blachę do której spokojnie dokręcić cały dodatkowy osprzęt, który pojawił się wraz  z tym zapłonem, ponieważ jest kolizja regulatora napięcia z wnęką w zbiorniku.

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2022** =====-----
« Odpowiedź #677 dnia: Wrzesień 07, 2022, 23:22:54 pm »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2022** =====-----
« Odpowiedź #678 dnia: Wrzesień 08, 2022, 02:15:30 am »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6602
  • Płeć: Mężczyzna
Który rok tego Atu?
97


No to jak ostatnim razem czytałem ustawę o UFG, to wd. ówczesnego stanu przepisów by się kwalifikował.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2022** =====-----
« Odpowiedź #679 dnia: Wrzesień 11, 2022, 21:17:24 pm »

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3129
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 16V GLi + Kombi 8V GSi
Stało się to czego obawiałem się od kiedy tylko to zauważyłem. Mianowicie w lagunie ugniło mi mocowanie tylnego amortyzatora, co obiawiło się niezgorszym "strzałem" w czasie przejazdu przez tory.

Dorobiłem prawilne mocowanie gratów od zapłonu CDI pod bakiem. Wyszło zdecydowanie lepiej niż się spodziewałem, niewprawne oko nawet nie zauważy różnicy między modem a oryginałem, z resztą wprawne też mogłoby mieć problem :) No i powoli przymierzam się do montażu kierunkowskazów do WSKi, choć chciałem zachować ten motocykl możliwie w oryginale tj. bez widocznych modów to niestety, ale przy współczesnym nateżeniu ruchu brak kierunków jest co najmniej lekkomyślny i mało komfortowy.
Przed weekendem trochę pojeździłem, od przeglądu i w sumie ponad 30 lat, pykło ponad 100 km :)