Autor Wątek: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2021** =====-----  (Przeczytany 131279 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2021** =====-----
« Odpowiedź #1320 dnia: Grudzień 20, 2021, 21:16:14 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5135
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.4 GTI '01
No cóż, most już jest na aucie. Jutro się pobawię z hamulcami, ale nadal się nie namyśliłem, czy zostawiać bębny, czy dać mu spowalniacze? Wyglądowo, to tarcze z tyłu na +, ale tak, to te bębny jednak mniej kłopotliwe, bo bendixy się lubiły zapiekać.
W każdym razie, mocowania amorów dorobiłem i przyspawałem na swoje miejsce. Zrobione z profila 80x80x3. Zrobiłem wszystko na wzór fabrycznych, więc jakby to wszystko wyczyścić i ładnie pomalować, to by nawet nikt nie zauważył, że to home made.



Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2021** =====-----
« Odpowiedź #1321 dnia: Grudzień 20, 2021, 21:32:50 pm »

Offline AndrzejP

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 397
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro Plus GSI
Tylko że instrukcja obsługi, którą mam z moim poldkiem, już podaje opony 185/70 i 175/70 jako stosowane zamiennie.
Ok, dopuszczony ten rozmiar jest przez producenta, ale różnica będzie.
Punkt wyjścia to 165/80 lub 165@pełen profil

U mnie siedzą 15" 185/60 i licznik prawie idealnie z gpsem wskazuje.

ale nadal się nie namyśliłem, czy zostawiać bębny, czy dać mu spowalniacze?
A to może od razu jakieś zaciski z VW czy Alfy? Z 2w1 czyli zintegrowanym dobrym ręcznym.

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2021** =====-----
« Odpowiedź #1322 dnia: Grudzień 20, 2021, 22:03:18 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5135
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.4 GTI '01
A to może od razu jakieś zaciski z VW czy Alfy? Z 2w1 czyli zintegrowanym dobrym ręcznym.
No tak, wiem, ale na szybko tego nie zrobię, a pasuje to złożyć do kupy i jeździć. Nawet bym tego nie zmieniał, bo mi się nie chciało bawić, ale ten muł po zmianie biegu mnie denerwuje, a nie lubię aż tak wysoko silnika kręcić. Zresztą, czuć, że mu ciężej jest. Moc mocą, ale momentu mu brakuje i dlatego tak się źle jeździ na tym przełożeniu. No i jest dostępny o wiele wyżej, niż w GSI.

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2021** =====-----
« Odpowiedź #1323 dnia: Grudzień 20, 2021, 23:37:39 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6603
  • Płeć: Mężczyzna
Bębny są super jeżeli chodzi o łatwość serwisu, niezawodnośc i zawracanie na ręcznym, ale moje Akwarium całkiem nieźle też na ręcznym zawraca, więc montowałbym to co dla Ciebie łatwiejsze pod względem dostępności części i łatwości obsługi.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2021** =====-----
« Odpowiedź #1324 dnia: Grudzień 21, 2021, 19:15:52 pm »

Offline mp79

  • Autsajder
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3060
  • Płeć: Mężczyzna
    • truckło
Odpaliłem sobie dzisiaj lublinka, by skoczyć po wegiel i wrócić jak zwykle przeładowanym. Ledwo odpalił na tym mrozie, ale wybaczam mu - ostatni raz tankowany był w czerwcu. 😅

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2021** =====-----
« Odpowiedź #1325 dnia: Grudzień 21, 2021, 19:24:45 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4126
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Jutro się pobawię z hamulcami, ale nadal się nie namyśliłem, czy zostawiać bębny, czy dać mu spowalniacze?
"Spowalniacze" jak są odpowiednio posmarowane (tłoczki specjalnym smarem z niebieskiej tubki) ani się nie zapiekają ani nie mają problemów z hamowaniem. Ostatnio przestawiałem auto po dwóch latach stania i hamulce się nie zapiekły oraz działają. :)
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2021** =====-----
« Odpowiedź #1326 dnia: Grudzień 21, 2021, 20:57:54 pm »

Offline Daniel#1984

  • Democratic Republic Of Boland
  • Moderator
  • Wiadomości: 4693
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kukle City
    • 1.6 Abimex 1996 LPG
Tia... Stosowałem i specjalne smary, i nowe tłoczki, i czyściłem, i regularnie raz na pół roku-rok zapieczone tłoczki. W końcu to dziadostwo wywaliłem w 125p i pierwszym polonezie, wstawiłem lucasy, i zapomniałem o tym szajsie. W fiacie siadają jedynie tylne, bo tam zostały bendixy.

To jest loteria, raz się zapieką, raz nie. Najmniej się zapiekają w regularnie jeżdżącym aucie.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 21, 2021, 20:59:54 pm wysłana przez Daniel#1984 »
Z kolan wstajemy, łbem w sufit je...

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2021** =====-----
« Odpowiedź #1327 dnia: Grudzień 21, 2021, 22:45:22 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5135
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.4 GTI '01
No cóż, póki co, to złożyłem na bębnach, bo jest za zimno na zabawy z hamulcami. Jak się kiedyś ociepli, to się pobawię i zrobię może znowu patent z dwoma zaciskami na tyle, ale może tym razem miks bendixów i lucasa. Lucas do nożnego, a tamto ustrojstwo do ręcznego. Najlepiej by było dać normalne zaciski z ręcznym i nożnym w jednym, jak w bendixach, ale chcę zachować fabryczne felgi, więc nawet już nie pamiętam, czy ktoś tu opracowywał taki patent? Bo np Bocian przecież swoje zaciski ma pod felgi 14"? Te bebny mnie od zawsze drażniły. Jeżdżę już kawał czasu plusem i nie zwracam na to uwagi, ale przy okazji wymiany mostu, znowu mnie naszło na przeróbki. Leżą mi te bendixy z praktycznie nówkami tarczami, bo zero zużycia na nich, ale naprawdę na tym zimnie nie chciało mi się bawić w składanie tego ustrojstwa. Linke trza by kupować do bendixów i znowu się ładować pod auto, żeby starą wyjąc itd. itd. to wolałem złożyć, jak jest. Dożyję do wiosny, to coś z tym zrobię, bo ta nieszczęsna samoregulacja w bębnach, to chodzi, jakby nie chciała. Wszystko jest ok, ząbki na nakrętkach ładne, kręci się lekko, a nie za bardzo ma ochotę się podstawiać jak należy. Pewnie trzeba będzie ręcznie troszkę ustawić. I tak muszę to jeszcze poodpowietrzać i przy okazji zaciski z przodu wymienić na zapasowe, bo jeden jest trochę zapieczony i hamuje mi na jedno mocniej. I tak układ zapowietrzony, to skorzystam z okazji do wymiany. Mam ich ze 3 komplety, bo powykręcałem z mojego caro, zanim na złom poszedł. Kiedyś trzeba będzie sobie komplet wypiaskować i pomalować ładnie, to się na auto założy. A co do mostu, to przejechałem się kawałeczek i już czuję różnicę, że go nie muli po zmianie biegu. No i na gaz lepiej reaguje, no bo jednak ma lżej. Nic się nie da oszukać. A że troszkę śnieżku leży, to bokami miał ochotę latać, oj miał. Ale kocham rovera jeszcze za jedną rzecz, a mianowicie, palenie tego silnika. Jeden obrót na zimnym i pół obrotu na ciepłym i zapala. GSI jednak trzeba ciut dłużej zakręcić. Ale i tak o niebo lepiej, niż toyota, bo tam, to chyba ze 3 razy dłużej musi pokręcić, bo jak się próbuje na strzał, jak poloneza, to nie załapie. Do tej pory się do tego nie przyzwyczaiłem.

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2021** =====-----
« Odpowiedź #1328 dnia: Grudzień 22, 2021, 08:09:59 am »

Offline kliper

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 54
    • Bosch 97 -> 1.4
Wszystko jest ok, ząbki na nakrętkach ładne, kręci się lekko, a nie za bardzo ma ochotę się podstawiać jak należy
Warto podgiąć tą blaszkę w stronę zębatki. No i też wiadomo lewy/prawy gwint w zależności od koła.

A w temacie wczoraj wpadły zimówki do atu (w końcu :D)
« Ostatnia zmiana: Grudzień 22, 2021, 08:11:54 am wysłana przez kliper »

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2021** =====-----
« Odpowiedź #1329 dnia: Grudzień 22, 2021, 20:03:46 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5135
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.4 GTI '01
Zrobiłem kilka kilometrów roverkiem i chyba rzeczywiście ten most jest idealnie cichy, bo nie było nic słychać ani przy 80 ani przy 100. Teraz znów zawyża nieco względem gps, ale tak chyba powinno być, choć im wyższa prędkość, tym wskazania się bardziej pokrywają. Ale to też trzeba brać poprawkę na to, że jest na minusie i w środku przecież wszystko jest zmarznięte i sam licznik może też aż tak dobrze nie reagować na zmiany szybkości. No i na tym moście wreszcie się jedzie fajnie i żywiej reaguje na gaz, bo go tak nie trzyma. Wymieniłem przednie zaciski na inne, bo mam w zapasie, a tamte, to chyba oba już zbytnie nie pracowały jak należy, po na obu stronach klocki starte tylko po jednej stronie. W tych drugich zaciskach wyjąłem jednak tłoczki i wyczyściłem, tak z grubsza, żeby leciutko chodziły. Na wiosnę sobie przygotuję inny zestaw i przełożę. Te mikody, które kiedyś założyłem, naprawdę niewiele się zużyły, bo w końcu, przebiegów wielkich nie robię. Nawet te nacięcia jeszcze na nich znać. Z tyłu musiałem podstawić ręcznie, bo ta regulacja zbytnio nie reguluje, ale chyba przesadziłem, bo ręczny mi bierze już na drugim ząbku. Może ciut popuszczę.

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2021** =====-----
« Odpowiedź #1330 dnia: Grudzień 23, 2021, 01:56:06 am »

Offline Daniel#1984

  • Democratic Republic Of Boland
  • Moderator
  • Wiadomości: 4693
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kukle City
    • 1.6 Abimex 1996 LPG
Wymieniłem cieknący cylinderek hamulcowy (był zamontowany jakiś no-name i po 3 latach zaczął puszczać płyn) na TRW, i pojechałem na święta. Na zewnątrz -10, ale w środku miałem ciepło :) Przy nowych łożyskach na obu półosiach jest wreszcie fajnie i cicho. Zawsze myślałem, że łożyska wyją, a nie stukają, byłem pewien, że most mi zaczyna siadać - a takie piękne dźwięki wydawały łożyska. Przy okazji, zdjąłem dekiel i zajrzałem do mostu, skoro i tak trzeba było wymienić simmeringi przy wyciąganiu półosiek - zęby eleganckie, śladów zużycia nie ma. Dzisiaj też stuknęło 129 tysięcy km.

Zamontowana grzałka silnika zdaje egzamin w te temperatury, 40 minut przed wyjazdem ustawiłem czasówkę, żeby odpaliła grzałkę, i wsiadając do auta miałem już zagrzany silnik do 60 stopni przy temperaturze -7 na zewnątrz.

Ale to też trzeba brać poprawkę na to, że jest na minusie i w środku przecież wszystko jest zmarznięte

Już bez przesady :P  To nie komarek.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 23, 2021, 02:01:24 am wysłana przez Daniel#1984 »
Z kolan wstajemy, łbem w sufit je...

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2021** =====-----
« Odpowiedź #1331 dnia: Grudzień 23, 2021, 13:06:06 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13838
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Zawsze myślałem, że łożyska wyją, a nie stukają, byłem pewien, że most mi zaczyna siadać - a takie piękne dźwięki wydawały łożyska.
lozysko na polosi wydawalo taki dzwiek, ktory moja ciotka nazwala "jakby pociagiem jechac" ,czyli szum ze stuknieciami, wlasnie taki podobny do kola wagonu toczacego sie po szynie,
lozysko bylo zuzyte,mialo wyczuwalny luz, ale do rozpadniecia sie, czy zablokowania jeszcze daleka droga (a zrobilem kilka tysiecy km z tym dzwiekiem),
 wiec te wszystkie rozsypane lozyska blokujace polos, to albo przypadkowe pekniecie wynikajace z wady materialu, albo bardzo duza wytrwalosc kierowcy ;>
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2021** =====-----
« Odpowiedź #1332 dnia: Grudzień 23, 2021, 13:15:25 pm »

Offline Daniel#1984

  • Democratic Republic Of Boland
  • Moderator
  • Wiadomości: 4693
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kukle City
    • 1.6 Abimex 1996 LPG
No dokładnie, to dźwięk tego typu. Słyszałem to w kilku autach, i zawsze myślałem, że to most. :P

Ja dostawałem szału od dłuższego czasu, bo nie lubię, jak auto wydaje irytujące dźwięki, gdybym wiedział, że to łożyska, dawno bym je wymienił. Został jeszcze wał do wyważenia (w Bielsku-Białej to skopali), ale wybieram się w tym celu do Ząbek niedługo, i zdam relację, czy się udało, czy nie. W Warsztacie twierdzą, że tylko wyważanie na aucie ma sens, czy mają rację, zobaczymy.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 23, 2021, 13:36:05 pm wysłana przez Daniel#1984 »
Z kolan wstajemy, łbem w sufit je...

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2021** =====-----
« Odpowiedź #1333 dnia: Grudzień 23, 2021, 17:25:05 pm »

Offline CieniaczRider

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 514
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro Plus
Daniel Sam zmieniałeś te łożyska?Bardzo uderzyło po kieszeni?  :P I w sumie sama robota bardzo straszna? :)

W temacie: Poldek zaliczył przegląd techniczny  <ok>

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2021** =====-----
« Odpowiedź #1334 dnia: Grudzień 24, 2021, 00:44:55 am »

Offline Daniel#1984

  • Democratic Republic Of Boland
  • Moderator
  • Wiadomości: 4693
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kukle City
    • 1.6 Abimex 1996 LPG
Nie, sam nie mam warunków do takiej naprawy, tzn jakbym się zaparł, to pewnie bym to zrobił, ale mam taką kolejkę nieoddanego sprzętu, że z trudem znalazłem czas na montaż tej grzałki, a co dopiero na wymianę łożysk na półosiach... Zrobiłem w warsztacie u znajomych, zabawa wyszła koło 50zł/szt łożysko NSK C4, do tego dorobione od Morfiny pierścienie (te z zestawu dla samobójców Margo bałem się zakładać, łożysk nawet nie brałem pod uwagę), do tego uszczelniacze z FPM 20zł/szt. Czyli same części jakieś 140zł + pierścienie + robocizna u znajomych. Ale warto było, jest dużo ciszej. Jeszcze zajmę się wałem i ma być z tyłu cicho tak, jak w momencie kiedy go kupowałem :P
Z kolan wstajemy, łbem w sufit je...

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2021** =====-----
« Odpowiedź #1335 dnia: Grudzień 25, 2021, 01:23:39 am »

Offline Franz Maurer

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 37
  • Płeć: Mężczyzna
    • Były: Polonez Caro 1.6 GLE, Polonez Caro 1.6 GLI 16v, Polonez Atu 1.6 GLI, Polonez Caro Plus 1.6 GSi Jest: Polonez Caro 1.9 GLD
ale wybieram się w tym celu do Ząbek niedługo
Jeśli jedziesz na Piłsudskiego 154 to raczej nie powinieneś się zawieść
W życiu cenię sobie spokój. Dlatego wybrałem Poloneza z silnikiem OHV

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2021** =====-----
« Odpowiedź #1336 dnia: Grudzień 25, 2021, 15:53:04 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5135
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.4 GTI '01
Próbowałem zeskrobać farbę z tarcz plusowych zegarów, tylko z tych z ostatniego wypustu, z niewidocznymi kontrolkami i okazało się, że nic z tego nie wyjdzie. Tam jest tylko cieniutka warstewka tego koloru, a pod nią jest jeszcze cieńsza warstewka białego i przy próbie zeskrobania, zdziera się wszystko, nawet ta czarna farba, bo to wszystko jest nadrukowane od spodu. Ktoś tu kiedyś robił coś takiego w minusowych tarczach i chyba nie było problemu? Tam jest to jakoś inaczej zrobione? Mam tych zegarów na kilogramy, to mogę się bawić, ale plusowych z ostatnich wypustów, to tak raczej nie za bardzo. Jeden prędkościomierz już zniszczyłem i został mi jeszcze tylko jeden, nie licząc tego w samochodzie. Może to trzeba czymś zmyć? ale wtedy i tak zmyje się cała reszta. Chciałem się pozbyć tego zielonego i zostawić tylko te kolorowe pola na wskaźniku temperatury i obrotomierzu, a całość podświetlić diodami led koloru "zimny biały" bo nie podoba mi się to zielone plusowe.
A druga spraw, to zastanawiał się ktoś kiedyś, czy dało by się zaadaptować do poldka kierownicę ze współczesnych samochodów takiego np. typu, jak ta?

Stała na jednym złomie niedawno jakaś rozbita fabia, już z tych nowych, z tym nowym wlotem, ale nawet nie zaglądałem do środka, jaką miała kierownicę, ale jakoś mi się zaczęły te kiery podobać i tak sobie myślę, czy by takiej nie założyć? One chyba są sporo mniejsze, niż w poldku? Co by nie mówić, ale standardowa kiera w poldku, to raczej stylistycznie słabo pasuje do plusowej deski. Już bardziej te z kombi się komponują lepiej. O ile się orientuję, to niektóre te kierownice w nowszych autach, mają już fabryczne podgrzewanie i pewnie to też dało by się podłączyć.

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2021** =====-----
« Odpowiedź #1337 dnia: Grudzień 25, 2021, 15:57:06 pm »

Offline Daniel#1984

  • Democratic Republic Of Boland
  • Moderator
  • Wiadomości: 4693
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kukle City
    • 1.6 Abimex 1996 LPG
Z kolan wstajemy, łbem w sufit je...

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2021** =====-----
« Odpowiedź #1338 dnia: Grudzień 26, 2021, 00:05:52 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13838
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
No dokładnie, to dźwięk tego typu. Słyszałem to w kilku autach, i zawsze myślałem, że to most.
mogles zapytac  <cwaniak2>
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2021** =====-----
« Odpowiedź #1339 dnia: Grudzień 26, 2021, 20:54:09 pm »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Przepaliłem ATU wczoraj  wieczorem bo sól zamarzła na drodze i nie chlapała po podwoziu a dzisiaj farelka do środka wciepana na chwilę żeby wilgoć wyciągało w garażu z  wnętrza auta wilgoć . Nie jest tak że leje się ale czuć że jest jednak bo parują szybko szyby .

współczesnych samochodów takiego np. typu, jak ta?

Wszystko się da tylko trzeba nabę zrobić odbijającymi kierunkami i kawałek wieloklinu z współczesnego dupowozu  . Sterowanie radiem to nie problem bo są przejściówki do kupienia gorzej właśnie dodatkowe opcje typu spalania i nne duperele trzeba by zamontować UKP jak coś mam takie ustrojstwo i jestem w stanie się podzielić informacjami jak to założyć i skonfigurować żeby latało w Roverze gorzej z tym że trzeba by przyciski rzeźbić z instalacji kierownicy pod płytkę z przełącznikami od tego komputerka noi kolejna sprawa w którym miejscu go zamontować żeby to w miarę wyglądało ? W Plusie niby można wstawić zamiast zegarka ale to nie jest funkcjonalne ni cholery trzeba by go jakoś wszczepić w zegary a tu jest już problem z napędem prędkościomierza bo ten wyświetlacz mały nie jest i trzeba by wywalić bebechy z prędkościomierza i tu się zaczyna problem żeby to wyglądało miało ręce i nogi bo niby komputer UKP pokazuje prędkość , spalanie ładowanie itd ale było by miło gdyby licznik też nabijał kilometry i wskazówka pokazywała prędkość a to już upchać w jedno jest raczej nie wykonalne ze względu na miejsce . Chociaż późne lubliny z silnikiem z Iveco mają liczniki takie jak od plusa z plusowym prędkościomierzem tyle że przebieg wyświetla się na wyświetlaczu zamiast na bębenku . Tyle że te liczniki to jest biały kruk tego praktycznie nigdzie nie ma bo były w ostatnich lublinach . Ewentualnie zrobienie całych liczników od nowa i prze aranżowanie ich używając tylko tylnej obudowy i plexy a resztę zrobić od zera z wykorzystaniem wskaźników innego auta  ale to jest od groma roboty i  zabiera właśnie klimat poloneza ... Jest jeszcze opcja  wywalić albo zegarek w minusie  i w tym miejscu zamontować jakiś kwadratowy mniejszy wyświetlacz ale to już grubsza rzeźba żeby to z gotowym UKP połączyć .  Z kierownicą ciekawe opcja pytanie tylko czy jest sens się z tym bawić ? Roboty z tym od groma .

Prędzej kupił bym kierownice od Kombi i próbował przerobić  jakoś w ramiona boczne i te ramiona  wszczepić sterowanie z jakiejś kierownicy od BMki bo ma to podobnym miejscu fabrycznie jeśli chodzi ci tylko o samo sterowanie radiem . Niby są jakieś dokładki na baterie przykręcane do kierownicy ale to wygląda jak pól dupy za krzoka . Tu masz taki dynks na zwykłej kierownicy mnie by to denerwowało . https://www.youtube.com/watch?v=1xQufcS9woU
« Ostatnia zmiana: Grudzień 26, 2021, 21:20:08 pm wysłana przez Macfly »
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "