FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => LPG => Wątek zaczęty przez: Michał_22 w Luty 15, 2023, 09:49:00 am
-
Witam. Mam aktualnie stagowskie https://jacus.pl/pojedynczy-wtryskiwacz-ac-w03-1-cyl-p-1939.html?gclid=EAIaIQobChMImtCOxJCX_QIV9QCiAx1tQwWJEAQYASABEgJuUfD_BwE , ale silnik na nich przerywa i mają krótki czas wtrysku. Lepsze będą np. Barracudy?
-
Czasy otwarcia i zamkniecia niby podobne, ale jadnak Barracudy w innej techologii, lepiej wykonane.
A co tam dokladnie sie dzieje? Na wolnych obrotach nie wyrabiaja? Moze sproboj zejsc z cisnieniem.
VVC juz na pelnej sekwencji jest?
-
KME Tur + Barracuda 115 - od ponad 4 lat u mnie w połączeniu z VVC i żadnych problemów.
Ale zanim coś zaczniesz działać z LPG upewnij się, że z zapłonem jest wszystko ok - bo szarpanie przerabiałem u siebie wierząc że problem jest w LPG a jednak nie był ;)
VVC juz na pelnej sekwencji jest?
Tak, VVC chodzi już na pełnej sekwencji.
-
Tak, VVC chodzi już na pełnej sekwencji.
No to juz loozik, te ac-ki powinny sie spokojnie wyrabiac na wolnych, to nie 1.4 na fullgrupie.
-
Na wolnych chodzi dobrze. Przy spokojnym przyspieszaniu też. Problem zaczyna się, jak chce mu wdepnąć gaz. Sprawdzę świece i cewki, bo na wolnych słychać że zapłony wypadają. Przy zwykłym 1.8 działało w miarę wszystko.