1
Tyle że 125 a 125p to w sumie to samo pod spodem ( z wyjątkiem braku drążków reakcyjnych i 4 pióra we wczesnych 125p ) . Fiat 132 był szerszy z tyłu (wiadomo szerszy most) ale przednie zawieszenie poszerzono dopiero w argencie. Ktoś wie na czym polegała różnica ? wydłużyli wahacze, czy to była zmiana a la caro mr93 ?Zawieszenie w 124 było średnio udane - dlatego w nowszym modelu czyli 125 wrócili do sprawdzonych resorów piórowych. Z tą różnicą, że podłoga we włoskim 125 przebiegała niżej, resory miały krótkie wsporniki i całość działała lepiej niż w 125p.
I na koniec, ciekawie zamaskowany prototyp fiata 132 i... resory piórowe z tyłu
Stary metalowy zaworek od Poloneza też był taki "zero-jedynkowy". Za temperaturę powietrza bardziej odpowiadały klapki przesłaniające lub odsłaniające grzejnik.Ten zawór nagrzewnicy z Lublina mi przyszedł. Widzę, że to niby APE produkuje, więc pewnie stąd ta cena.Mi osobiście w zaworze z lublina przeszkadza mała precyzja regulacji grzania przez co jest zero-jedynkowe grzanie, albo leci gorące albo zimne.
W przyszłości zaeksperymentuje z zaworem od innego auta, np z vw, który jest bardziej kompaktowy i kosztuje ułamek ceny tego z lublina. A wygląda praktycznie tak samo https://allegro.pl/oferta/zawor-nagrzewnicy-vw-golf-14226309459
"Obiło mi się ostatnio o uszy, że odlewnia, która produkowała owe wałki i ma jeszcze formy do ich produkcji właśnie zwalnia załogę i idzie w stan likwidacji, więc jest ostatnia szansa dla rekinów biznesu, żeby je odkupić, ale jest to na tyle niepotwierdzona informacja, że radzę to samemu sprawdzić. http://www.solidarnoscfiat.pl/fca-powertrain-w-likwidacji.html"
Odlewnia która to robiła (w Skoczowie )jak i same formy dla FSO /FSM i ludzie tam pracujący mają się świetnie,w stan likwidacji idzie TYLKO montownia silników spalinowych w fabryce w Bielsku,będą przychodzić gotowe elektryczne gdzieś zza granicy z tego co wiem
Raczej już dawno na lewo sprzedali na złom i przepili.
utrzymywał obroty w wysokości 1000. Tylko ruszyć już i później jechać bez ssania w ogóle nie dało rady.Dokładnie te same objawy. Sprawdź czy wszystkie elementy są na swoim miejscu i przy okazji możesz przeczyścić gaźnik z 30 letniego syfu