Widzę że tak samo to widzisz jak ja i mój kuzyn.
No właśnie silnik na pewno wejdzie elegancko.
Skrzynia może nie wejść w oryginalny tunel poloneza i byłoby trzeba wtedy ciąć i poszerzać.
To da się zrobić kątówką i migomatem
Zastanawiam się jak wyciszyć komorę silnika?
Między kabiną a silnikiem pokleiłbym matami bitumicznymi co wy na to?
Wychodzi że jeżeli kupiłbym całą omegę za 1000zł.
To z drobnymi przeszkodami byłbym w stanie w 1500zł zmieścić się w swapie.
Aczkolwiek wolałbym mieć 2000zł w kieszeni żeby później nie okazało się że na coś nie starczyło.
Zastanawiam się co z hamulcami.
Można by pobawić się w wstawienie na przód tarczówek od omegi, ale za to rozstaw śrub to jest bodajże 5x98. Kolega mówił o tarczach 284x22 to są tarcze bodajże od alfy/mietka?
I co z zaciskami itp. Przecież polonez ma chyba 227 a tu 284 czyli różnica dość znacząca.
Ps. nie wiecie jakie przełożenie dyfra ma omega 2.0 (115km) ?