Autor Wątek: ---- aukcje i oferty allegro.pl tablica.pl ebay.pl otomoto.pl itp ----  (Przeczytany 1588085 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Odp: ---- aukcje i oferty allegro.pl tablica.pl ebay.pl otomoto.pl itp ----
« Odpowiedź #4940 dnia: Wrzesień 22, 2015, 19:15:41 pm »

Offline Mariusz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 674
    • 1.5 GLE
http://olx.pl/oferta/polonez-caro-1-6-gli-abimex-lpg-CID5-IDbPNjx.html#d5d10c46bd

Paździeż okrutny. Rozrusznik w kawałkach, silnikiem telepie, że dajcie spokój, podpora rozwalona, wali o tunel, srogo ściąga w prawo, pedał hamulca wchodzi głęboko w podłogę. Blacharka trzyma się kupy, ale malowany, więc nadawałby się tylko na dojeżdżenie - gdyby nie wcześniej wymienione wady. Nie warto zawracać sobie głowy, nie nadaje się za bardzo nawet na przelatanie zimy.

Odp: ---- aukcje i oferty allegro.pl tablica.pl ebay.pl otomoto.pl itp ----
« Odpowiedź #4941 dnia: Wrzesień 22, 2015, 20:35:30 pm »

Offline seraf

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 559
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p
Za 1200 zl to chyba
http://olx.pl/oferta/polonez-caro-1-6-gli-abimex-lpg-CID5-IDbPNjx.html#d5d10c46bd

Paździeż okrutny. Rozrusznik w kawałkach, silnikiem telepie, że dajcie spokój, podpora rozwalona, wali o tunel, srogo ściąga w prawo, pedał hamulca wchodzi głęboko w podłogę. Blacharka trzyma się kupy, ale malowany, więc nadawałby się tylko na dojeżdżenie - gdyby nie wcześniej wymienione wady. Nie warto zawracać sobie głowy, nie nadaje się za bardzo nawet na przelatanie zimy.

To chyba normalne, że auto za 1200 zł nie jest w dobrym stanie ;)

Odp: ---- aukcje i oferty allegro.pl tablica.pl ebay.pl otomoto.pl itp ----
« Odpowiedź #4942 dnia: Wrzesień 22, 2015, 21:00:03 pm »

Offline blutut

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 37
  • Płeć: Mężczyzna
    • C+ GSi
Hm, to może, żeby kogoś ustrzec:
We Wrocławiu stoi PN z klimą, byłem, oglądałem, fotki tutaj:
https://www.dropbox.com/sh/eu85pktg4u43me7/AACB3-zaFvkyNCdkhiADSGXha?dl=0
Generalnie malowany zderzak, klamka, jakaś tam zaprawka robiona (malowana). Głowy uciąć sobie nie dam, ale wydaje mi się, że doły drzwi także były robione (choć właściciel zarzeka się, że "Auto utopione w bitexie wszystko w oryginale"), na jednym zdjęciu widać, że blisko bitexu jest jaśniejszy pas kolorystyczny - jednak jeżeli były robione doły, to wygląda to na prawdę estetycznie. Wydaje mi się, że albo rdza pojawaiła się siekierce błotnika albo była robiona zaprawka. Generalnie auto było używane jako wół roboczy, całe wnętrze pozadzierane, nie był specjalnie szanowany. Silnik na zimnym słabo (nierówno) chodzi, butla LPG do legalizacji, pod podwozie nawet nie zaglądałem. Gdzieś był delikatny wyciek płynu chłodniczego. Wyrwany spryskiwacz tylnej klapy, zerwany także przewód spryskiwacza. Podwozie zakonserwowane, dziur nie widziałem, ale specjalnie się nie przyglądałem. Klima w momencie zakupu - niesprawna, urwana rolka napincza paska. Lakier wyglądał jakby go druciakiem myli, do polerki, do zrobienia kilka zaprawek - np przy klapie bagażnika która przez jakiś czas waliła sojlerem po nadkolu. Jeżeli ktoś ma czas by się bawić w takie drobnostki to mógłby to być całkiem całkiem zakup, po wymianie na fabryczny zderzak, klamkę oraz wnętrze.

Marklowice Górne:
http://olx.pl/oferta/polonez-caro-plus-pierwszy-wlasciciel-CID5-IDan1bW.html#f9b646487c
Foty:
https://www.dropbox.com/sh/otw01c8t3ximac2/AACR1aLNA_kcPsZqg3scby9ka?dl=0
Auto z bardzo niskim przebiegiem, lecz co ciekawe - już do wymiany UPG. Właścicielowi wystrzeliła chłodnica, stąd taki a nie inny stan komory i samego silnika. Po dłuższej rozmowie dowiadujemy się, że Polonez miał spotkanie z dziką zwierzyną. Drzwi kierowcy totalnie nie leżą, widać, że odstają od ramy, trzeba mocna trzasnąć by zamknąć. Wielki purchel rdzy na lewym błotniku, na środku - nie mierzyłem miernikiem, ale sugeruje to raczej przeszłość powypadkową. Urwana skrzynka bezpieczników także tego nie potwierdza. Właścicel niepoważny moim zdaniem, Jak powiedziałem mu, że posiadam rozbitego Poloneza chciał odkupić silnik, włożyć do sprzedawanego egzemplarza i dalej jeździć, ale UPG sam zrobić nie chciał.

Ruda Śląska
Już nieaktualne ale wrzucam dla potomności:
Aukcja
 http://otomoto.pl/oferta/polonez-atu-ID6yaGNl.html#9ff85225ef
https://www.dropbox.com/sh/x9lfxub5odso7dn/AAChzNgXnTC3SHGz1ON4nMd9a?dl=0
Bardzo ładny (z pozoru) egzemplarz, ładne wnętrze pomijając wypalone dziury, śliczny stan weluru. Właściciel palił jak smok, popielniczka usyfiona strasznie. ŚWIETNY stan dołów drzwi, niestety - na tym koniec. Auto nieziemsko potrzaskane, mnóstwo wgniotek, uderzeń, uszkodzeń. Trzeba się trochę napracować, żeby w tak szybkim tempie doprowadzić auto do takiego stanu. Ciekawostką był panel klimatyzacji - ponoć od nowości taki był (?). Auto na fabrycznych, nitowanych sworzniach. Wystawiony na początku za 1500 złotych, później zwiększoona cena do 2000. Wydawał mi się, że był spocony wtryskiwacz, miał fajną miedziana chłodnicę. Brak przeglądu, uszkodzony układ wydechowych - buczał nieziemsko. Podwozie ładnie zakonserwowane.

Bielsko Biała
Rozczarowanie duże bardzo...
http://olx.pl/oferta/polonez-atu-polonez-atu-plus-1-4-rover-CID5-IDbOVjr.html#2220bcd4e9
Fotki:
https://www.dropbox.com/sh/a4ern1creqprdc1/AAD1Rjc5lcAiF7lFdas3J5IBa?dl=0
Z zewnątrz nawet ładnie się prezentuje, lakier w niektórych miejscach troszkę porysowany. Punktowe wykwity rdzy z zewnątrz. Kiedy otworzymy drzwi znowu niestety nienajlepiej. Listwy nadprogowe (obie przód) w stanie niedobrym, uszczelka drzwi porwana w wielu miejscach, auto wyposażone w centalny zamek i autoalarm - niedziałający. Fotele (oba przednie) totalnie wysiedziane, metal rusztowania wbija się w tyłek, regulacja położenia fotela kierowcy niemożliwa. Uszkodzony zamek drzwi kierowcy (trzeba na prawdę mocno łupnąć), zerwane mocowanie czujki autoalarmu, która była już zmiażdżona od ciągłego przywalania w nią (była w miejscu gdzie deska rozdzielcza spotyka się ze słupkiem dachu). Kierownica aż miękka od trzymania jej, ale się nie dziwię - przyznam pierwszy raz jechałem PN bez wspomagania Lewarek skrzyni biegów strasznie wytarty. Doły drzwi i progi były robione, łatana była także podłoga. Auto da się podnieść na fabrycznym podnośniku, bez ugięcia progu. Opony niby dobre ale stare - letnie początek 2008, zimowe już lepiej początek 2011. Felgi do korekty, po prostu popękane, obtarte. Generalnie wsiadając do środka odniosłem wrażenie, że nie dbano o ten samochód. Silnik ma wyciek oleju z filtra powietrza (nie zdążyłem za bardzo zbadać problemu), wyglądało to dość poważnie - odsyłam do fotek. Na dnie zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego majonez - właściciel twierdzi, że UPG robił w zeszłym roku - pojawiło się przypuszczenie, że majonez to pozostałość po tym incydencie - świadczy to jednak o niechlujności - nie wyczyszczono układu dość dobrze. Korek wlewu oleju był czysty, acz pozwabiony uszczelki.  Stan dołów drzwi "mocno średni" ale dziur nie ma  -  były malowane. Lakier mierzyłem miernikiem wychodziło na to, że karoseria na dachu miała ok 120-130um a doły drzwi miały grubość warstwy 60-80 um! Nosek przedni pełen purchli, w sporadycznych miejscach robione były zaprawki, ale całkiem porządnie. Podczas jazdy próbnej silnik zachowywał się okej. W samochodzie niedawno był robiony wydech oraz konserwacja (znowu niechlujnie, ukłąd wydechowy upaćkany). Przy rozmowie wyszło, że konserwacja podwozia była robiona dwa razy - po wyjeździe z fabryki i przy wymianie progów(rok temu). Podwozie i jego stan można zaobserwować na zdjęciach.

To by było na tyle. Wiem, że jestem dość krytyczny w stosunku do tych samochodów, ale "chłodne oko dobrze robi", poza tym mój przy przebiegu 160kkm w momencie kolizji nie wyglądał tak źle jak część przedstawionych tu egzemplarzy - mam zły przykład do porównania.

Jestem ciekaw waszej opini na temat tego ostatniego rovera, może ktoś się wypowiedzieć w temacie i wycenić go mniej więcej?
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 23, 2015, 19:47:17 pm wysłana przez blutut »

Odp: ---- aukcje i oferty allegro.pl tablica.pl ebay.pl otomoto.pl itp ----
« Odpowiedź #4943 dnia: Wrzesień 22, 2015, 21:56:08 pm »

Offline Mariusz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 674
    • 1.5 GLE
Za 1200 zl to chyba
http://olx.pl/oferta/polonez-caro-1-6-gli-abimex-lpg-CID5-IDbPNjx.html#d5d10c46bd

Paździeż okrutny. Rozrusznik w kawałkach, silnikiem telepie, że dajcie spokój, podpora rozwalona, wali o tunel, srogo ściąga w prawo, pedał hamulca wchodzi głęboko w podłogę. Blacharka trzyma się kupy, ale malowany, więc nadawałby się tylko na dojeżdżenie - gdyby nie wcześniej wymienione wady. Nie warto zawracać sobie głowy, nie nadaje się za bardzo nawet na przelatanie zimy.

To chyba normalne, że auto za 1200 zł nie jest w dobrym stanie ;)
Nie widzę nic nie normalnego w tym, że w tej cenie trafiają się egzemplarze w stanie zdatnym do jako takiego użytkowania, a nawet w stanie bardzo dobrym. Ten jednak nadawał się tylko do wyjazdu o własnych siłach na złom.

Odp: ---- aukcje i oferty allegro.pl tablica.pl ebay.pl otomoto.pl itp ----
« Odpowiedź #4944 dnia: Wrzesień 23, 2015, 01:19:35 am »

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3129
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 16V GLi + Kombi 8V GSi
Jestem ciekaw waszej opini na temat tego ostatniego rovera, może ktoś się wypowiedzieć w temacie i wycenić go mniej więcej?
Mam nadzieje, że się moje forumowe sumienie znów nie przyczepi, ale...
Olej w filtrze powietrza najczęściej świadczy o jakiś problemach z zapłonem, aczkolwiek spotkałem się z tym chyba we wszystkich dolotach poldorvera jakie trzymałem w dłoniach z tym, że tutaj jest to aż do przesady. Pocąca się pompa oleju nie wróży nic dobrego, na jednym ze zdjęć widać jakby pocił się spod głowicy. Na lewarek nie ma co patrzeć, bo to się na prawdę szybko zużywało.
Blacharka, cóż można powiedzieć, drzwi tylne prawe śmiało można wyrzucić, lewe w sumie też. Purchle na lewym słupku C mówią wyraźnie, że tam jest, albo za niedługo będzie dziura. Łaty na podłodze wyglądają dość solidnie. Co do konserwacji, to widać, że zrobiona "jak u obcego" tylko tam gdzie najbardziej rzuca się w oczy.
Ogólnie podsumowałbym to tak, samochód dla kogoś kto lubi dłubać przy aucie/szuka bazy na jakiś projekt w nietypowym kolorze, albo dla osoby szukającej jakiegokolwiek wozidła, które powinno wytrzymać jeszcze kilka lat. Co do ceny, osobiście przypuszczam, że głównym czynnikiem, który o niej zdecydował jest to, że auto miało naprawianą blachę i niedawno robionego HGF'a, wart góra 2/3 swojej ceny, realnie 1800-2200 zł byłoby uczciwą ceną.
Ps. Na zdjęciach w ogłoszeniu wygląda na prawdę nieźle szkoda,  że przy bliższym kontakcie wychodzą takie kwiatki...
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 23, 2015, 02:17:31 am wysłana przez Gomulsky »

Odp: ---- aukcje i oferty allegro.pl tablica.pl ebay.pl otomoto.pl itp ----
« Odpowiedź #4945 dnia: Wrzesień 24, 2015, 07:04:30 am »

Offline zazikupl

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 616
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.8GTI 16V Rover L-98, Polonez Caro 1.8GTI 16V Rover L-90
a dużo się różnią vinem ten drugi poldek a ta buda co sprzedajesz? bo pamietam ze chyba pomiędzy tą budą co sprzedajesz a moim l98 są chyba 30 egzemplarzy różnicy.
jakieś 2400szt róznicy, ale obydwa z marca 96
Polonez Caro 1.8GTI 16V Rover L-98 96'
Polonez Caro 1.8GTI 16V Rover L-90 96'
Mazda 6 2.0 16V Sedan "Exclusive" 03'
3x Romet Chart 210/211 89', 2x Romet Ogar 200 89', MZ ETZ 250 88', 4x WSK 125 68' 83', Romet Pegaz 710, WFM M06 125 59' 62'

Odp: ---- aukcje i oferty allegro.pl tablica.pl ebay.pl otomoto.pl itp ----
« Odpowiedź #4946 dnia: Wrzesień 24, 2015, 08:07:25 am »

Offline Maciek BP

  • Psuj
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 251
  • Płeć: Mężczyzna
    • Był: 97' C20NE
taki polonez jest na sprzedaż:









ogłoszenie na Giełdzie
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 24, 2015, 08:15:31 am wysłana przez Maciek BP »

Odp: ---- aukcje i oferty allegro.pl tablica.pl ebay.pl otomoto.pl itp ----
« Odpowiedź #4947 dnia: Wrzesień 24, 2015, 17:19:47 pm »

Offline Wojt@s

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 749
Hm, to może, żeby kogoś ustrzec:
We Wrocławiu stoi PN z klimą, byłem, oglądałem, fotki tutaj:
https://www.dropbox.com/sh/eu85pktg4u43me7/AACB3-zaFvkyNCdkhiADSGXha?dl=0
Generalnie malowany zderzak, klamka, jakaś tam zaprawka robiona (malowana). Głowy uciąć sobie nie dam, ale wydaje mi się, że doły drzwi także były robione (choć właściciel zarzeka się, że "Auto utopione w bitexie wszystko w oryginale"), na jednym zdjęciu widać, że blisko bitexu jest jaśniejszy pas kolorystyczny - jednak jeżeli były robione doły, to wygląda to na prawdę estetycznie. Wydaje mi się, że albo rdza pojawaiła się siekierce błotnika albo była robiona zaprawka. Generalnie auto było używane jako wół roboczy, całe wnętrze pozadzierane, nie był specjalnie szanowany. Silnik na zimnym słabo (nierówno) chodzi, butla LPG do legalizacji, pod podwozie nawet nie zaglądałem. Gdzieś był delikatny wyciek płynu chłodniczego. Wyrwany spryskiwacz tylnej klapy, zerwany także przewód spryskiwacza. Podwozie zakonserwowane, dziur nie widziałem, ale specjalnie się nie przyglądałem. Klima w momencie zakupu - niesprawna, urwana rolka napincza paska. Lakier wyglądał jakby go druciakiem myli, do polerki, do zrobienia kilka zaprawek - np przy klapie bagażnika która przez jakiś czas waliła sojlerem po nadkolu. Jeżeli ktoś ma czas by się bawić w takie drobnostki to mógłby to być całkiem całkiem zakup, po wymianie na fabryczny zderzak, klamkę oraz wnętrze.

"znafco" lagun II w 1.9 dci których nawet twój tatuś nie umie zjechać... Zapraszam Cię z miernikiem lakieru jeszcze raz i jeśli tym gównem udowodnisz mi nawet że doły drzwi były malowane to zwracam koszty przyjazdu i stawiam skrzynkę czystej... Idziesz na to? Odcień jasnego to chyba w durnych łbach się robi...
Wyciek płynu chłodniczego... Chyba z Twojej rozczochranej bani bo jakoś do dziś po 1000 km go nie ubyło...
Butla do legalizacji,  i co z tego? 250 zł które wydaję i legalizuje na kolejne 10 lat tak Cię boli?
Malowana klamka... Tak nawet dwie!!! I to takie dziwne po 121 kkm w klamkach wyłamkach?
Ach i myty druciakiem... Lakier pewnie w opisie idealny... Trzeba było jechać na stację diagnostyczną tak jak Ci proponowano i walić w podłogę podłużnice progi itp...
A klima już działa, OC się dziwnym trafem opłaciło i jakoś sprzedającemu nie zależy na wizytach takich pseudoznawców bo nawet ten gsiw atuwce którego nazwałeś boszem jest dla Ciebie nieosiągalny bo szukasz frajera co odda zdrowe auto za grosze :)
Powodzenia gawędziarzu.
1.4 K16
1.6 K16
1.6 OHV
1.6 T  in progress...

Odp: ---- aukcje i oferty allegro.pl tablica.pl ebay.pl otomoto.pl itp ----
« Odpowiedź #4948 dnia: Wrzesień 24, 2015, 19:02:53 pm »

Offline blutut

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 37
  • Płeć: Mężczyzna
    • C+ GSi
Ok, przepraszam, to tylko moja subiektywna opinia. A ten DELIKATNY wyciek to przypuszczam kwestia dokręcenia opaski z pompy wody. Nie atakuj mnie, nie ma takiej potrzeby, ja na Tobie psów nie wieszam. Napisałem, że Twoje auto byłoby dobrym zakupem, o co chodzi?

Odp: ---- aukcje i oferty allegro.pl tablica.pl ebay.pl otomoto.pl itp ----
« Odpowiedź #4949 dnia: Wrzesień 24, 2015, 22:18:47 pm »

Offline mlody

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 349
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 96r. L98 1.8Gli 16v/kombi 00r. 92u 1.6gli 16v/2xE30 Touring 93r. 1.8IS
a dużo się różnią vinem ten drugi poldek a ta buda co sprzedajesz? bo pamietam ze chyba pomiędzy tą budą co sprzedajesz a moim l98 są chyba 30 egzemplarzy różnicy.
jakieś 2400szt róznicy, ale obydwa z marca 96
Dużo, chyba legenda o 100szt. Po mału może być zagrożona :p.  mój l98 jest z przełomu marca kwietnia bo czołową i tylna ma z marca a resztę z kwietnia a chyba test wiązki instalacji elektrycznej miał.16kwietnia 1996r.
Cytat: Fasola
Co tam groki, el lusterka, szyby, grzane dupy, wspomaganie itd itd je*ać, EL w Vinie się liczy

Odp: ---- aukcje i oferty allegro.pl tablica.pl ebay.pl otomoto.pl itp ----
« Odpowiedź #4950 dnia: Wrzesień 24, 2015, 22:31:21 pm »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3034
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & Truck '93 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & 1/2CCS 1.2 16V
chyba legenda o 100szt. Po mału może być zagrożona

Haha ktoś jeszcze wierzy w takie bzdury? :P
 
EDIT: auta nie zjeżdzały z taśmy w kolejności numerów nadwozia... podejrzewam, że te wszystkie L-98 które powstały zostały pomalowane jedną partią lakieru, może nawet jednego dnia ale tutaj numery nadwozia niewiele się zdadzą. Podejrzewam, że fabryce auta mieszały się VINami, tym bardziej że pewnie część wracała na poprawki tu i tam i ten ciąg przygotowywania był zaburzony.

A legenda, jak bardzo chwytliwie by nie brzmiała to jednak dotyczy partii aut z 1996r. pomalowanych w tak niebiański kolor :)
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 24, 2015, 22:35:11 pm wysłana przez Tomasz#1969 »
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: ---- aukcje i oferty allegro.pl tablica.pl ebay.pl otomoto.pl itp ----
« Odpowiedź #4951 dnia: Wrzesień 25, 2015, 18:25:02 pm »

Offline bred

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 221
  • Płeć: Mężczyzna
    • polonez fiat syrena tarpan
Moje L98 też ma szyby z marca

Odp: ---- aukcje i oferty allegro.pl tablica.pl ebay.pl otomoto.pl itp ----
« Odpowiedź #4952 dnia: Wrzesień 25, 2015, 19:50:50 pm »

Offline mlody

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 349
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 96r. L98 1.8Gli 16v/kombi 00r. 92u 1.6gli 16v/2xE30 Touring 93r. 1.8IS
100sztuk to może powstało ale nikt mi niewmówi że były one dla policji, ja swój egzemplarz kupiłem od pierwszego właściciela rolnika od którego otrzymałem fakturę zakupu z salonu i nr. rejestracyjnym na których z resztą go kupiłem. :)
Cytat: Fasola
Co tam groki, el lusterka, szyby, grzane dupy, wspomaganie itd itd je*ać, EL w Vinie się liczy

Odp: ---- aukcje i oferty allegro.pl tablica.pl ebay.pl otomoto.pl itp ----
« Odpowiedź #4953 dnia: Wrzesień 25, 2015, 20:36:08 pm »

Offline mihals

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1155
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez ohv
Hm, to może, żeby kogoś ustrzec:
We Wrocławiu stoi PN z klimą, byłem, oglądałem, fotki tutaj:
https://www.dropbox.com/sh/eu85pktg4u43me7/AACB3-zaFvkyNCdkhiADSGXha?dl=0
Generalnie malowany zderzak, klamka, jakaś tam zaprawka robiona (malowana). Głowy uciąć sobie nie dam, ale wydaje mi się, że doły drzwi także były robione (choć właściciel zarzeka się, że "Auto utopione w bitexie wszystko w oryginale"), na jednym zdjęciu widać, że blisko bitexu jest jaśniejszy pas kolorystyczny - jednak jeżeli były robione doły, to wygląda to na prawdę estetycznie. Wydaje mi się, że albo rdza pojawaiła się siekierce błotnika albo była robiona zaprawka. Generalnie auto było używane jako wół roboczy, całe wnętrze pozadzierane, nie był specjalnie szanowany. Silnik na zimnym słabo (nierówno) chodzi, butla LPG do legalizacji, pod podwozie nawet nie zaglądałem. Gdzieś był delikatny wyciek płynu chłodniczego. Wyrwany spryskiwacz tylnej klapy, zerwany także przewód spryskiwacza. Podwozie zakonserwowane, dziur nie widziałem, ale specjalnie się nie przyglądałem. Klima w momencie zakupu - niesprawna, urwana rolka napincza paska. Lakier wyglądał jakby go druciakiem myli, do polerki, do zrobienia kilka zaprawek - np przy klapie bagażnika która przez jakiś czas waliła sojlerem po nadkolu. Jeżeli ktoś ma czas by się bawić w takie drobnostki to mógłby to być całkiem całkiem zakup, po wymianie na fabryczny zderzak, klamkę oraz wnętrze.

"znafco" lagun II w 1.9 dci których nawet twój tatuś nie umie zjechać... Zapraszam Cię z miernikiem lakieru jeszcze raz i jeśli tym gównem udowodnisz mi nawet że doły drzwi były malowane to zwracam koszty przyjazdu i stawiam skrzynkę czystej... Idziesz na to? Odcień jasnego to chyba w durnych łbach się robi...
Wyciek płynu chłodniczego... Chyba z Twojej rozczochranej bani bo jakoś do dziś po 1000 km go nie ubyło...
Butla do legalizacji,  i co z tego? 250 zł które wydaję i legalizuje na kolejne 10 lat tak Cię boli?
Malowana klamka... Tak nawet dwie!!! I to takie dziwne po 121 kkm w klamkach wyłamkach?
Ach i myty druciakiem... Lakier pewnie w opisie idealny... Trzeba było jechać na stację diagnostyczną tak jak Ci proponowano i walić w podłogę podłużnice progi itp...
A klima już działa, OC się dziwnym trafem opłaciło i jakoś sprzedającemu nie zależy na wizytach takich pseudoznawców bo nawet ten gsiw atuwce którego nazwałeś boszem jest dla Ciebie nieosiągalny bo szukasz frajera co odda zdrowe auto za grosze :)
Powodzenia gawędziarzu.
Czego się tak pieklisz,skoro gość opisał auto takie jakim jest,a ty nawet to potwierdziłeś. Zawsze najbardziej dupa boli,biednych,poszkodowanych handlarzyn,chyba powinieneś przerzucić się na handel kapciami na targu,bo już nie pierwszy raz masz jakiś problem,że ktoś nie chce być zrobionym w debila i kupić hebla za kosmiczną cene.

Odp: ---- aukcje i oferty allegro.pl tablica.pl ebay.pl otomoto.pl itp ----
« Odpowiedź #4954 dnia: Wrzesień 25, 2015, 22:57:47 pm »

Offline Michu125p

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 188
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jeśli FSO, to tylko z dwoma wałkami rozrządu :)
    • 125p 1.4 16V / Caro 1.4 16V
Panowie, czytam wasze posty odnośnie tego, czy auta szły po vinie... Nie siedzę dobrze w Polonezach, lepiej w maluchach - w 126p istnieje teoria że auta też nie szły vin po vinie, a kolejność wskazuje... numer na części zamienne :) Może w Polonezach jest podobnie?

Odp: ---- aukcje i oferty allegro.pl tablica.pl ebay.pl otomoto.pl itp ----
« Odpowiedź #4955 dnia: Wrzesień 26, 2015, 00:08:02 am »

Offline Szymon

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 353
  • Płeć: Mężczyzna
    • B01AAA
Moja teoria jest taka, że numer nadwozia (bez kodu silnika itd.) był nabijany jeszcze na tłoczni. Wystarczy, że się przed zgrzewaniem budy parę elementów gdzieś zawieruszyło i stąd potem wychodzą takie różnice.

Odp: ---- aukcje i oferty allegro.pl tablica.pl ebay.pl otomoto.pl itp ----
« Odpowiedź #4956 dnia: Wrzesień 26, 2015, 02:11:18 am »

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3129
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 16V GLi + Kombi 8V GSi
Poldki na pewno nie szły kolejno nr po nr, przykład mojego atu i kombi jest dobry, obydwa 2k rok kombi starsze od atuwki o równy miesiąc (tak przynajmniej wynika z dat wydania kart pojazdów)  a różnica w vinie 1110 z tym,  że atu ma niższy niż kombi. Na moje oko to w miarę realną teorią wydaje się być ta,  że najpierw szacowali ile potrzeba samochodów i w jakiej wersji (np. 1000 caro,  2000 atu,  1500 kombi), potem klepali blachy nabijając kolejne numery i składowali w magazynie, a na montaż wyciągali błotnik z takim vinem na jaki akurat mięli  zamówienie i tak to właśnie mogło być. Kurde sam Antoni by tego lepiej nie wymyślił :d

Odp: ---- aukcje i oferty allegro.pl tablica.pl ebay.pl otomoto.pl itp ----
« Odpowiedź #4957 dnia: Wrzesień 26, 2015, 10:17:59 am »

Offline Żbiku

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 488
  • Płeć: Mężczyzna
    • Fso Polonez 1.6GLI 95r

Odp: ---- aukcje i oferty allegro.pl tablica.pl ebay.pl otomoto.pl itp ----
« Odpowiedź #4958 dnia: Wrzesień 26, 2015, 11:29:40 am »

Offline Fobik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 346
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1,8 16V 1990r.
Przejściówka

Odp: ---- aukcje i oferty allegro.pl tablica.pl ebay.pl otomoto.pl itp ----
« Odpowiedź #4959 dnia: Wrzesień 26, 2015, 11:54:56 am »

Offline Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1682
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV Turbo Intercooler +1?? KM?? & Fiat Marea Weekend 1.9 JTD '01 110 KM - Gruz Holownik & Volvo V70 2.4T AWD '01 200 KM - Dailycar "TurboŁoś"
Hmm najciekawsza nazwa użytkownika: "cena w euro razy dwa" ...
Im dalej w blachę tym więcej rdzy...