Rocznik 87 to tzw. "akwarium" czyli słupek C z okienkami bocznymi, spoiler w formie przetłoczenia na tylnej klapie i długi przód z noskiem i zderzakiem jak w Coupe ale z dodatnim, a nie ujemnym kątem natarcia.
Przejściówka to model z przodem z tzw. "akwarium", a tył w przejściówce jest taki jak w Polonezie Caro, ale ze zderzakiem starego typu, takim jak w "akwariach" i "borewiczach"
Każde auto posiada instrukcję obsługi. Książki serwisowe też były, ale mało kto serwisował te wozy w fabrycznym warsztacie ( o ile w ogóle serwisował), czy dbał o jakąś ewidencję.
Składak to auto które nie zostało złożone w fabryce, tylko w Polmozbycie, albo w garażu prywatnym. Najczęściej jest to samochód którego nadwozie zostało zniszczone w wypadku i wymienione przez serwis na nowe (czyt. przełożono zdatne części mechaniczne z wraka) albo samochód w którym wymieniono nadwozie z powodu skorodowania starego- stąd zdarzają się np. Fiaty 125p z nadwoziem Poloneza, gdzie większość części, w tym fotele, pochodzą ze 125p.
Każdy Polonez z tylnymi pasami powinien mieć biodrowy pas środkowy, ale trzeba też wziąć pod uwagę, że bodaj do 93 roku tylne pasy były za dopłatą.
Oczywiście były też różnice we wnętrzu i drobne zmiany mechaniczne.