Autor Wątek: muł na benzynie i na gazie  (Przeczytany 3700 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

muł na benzynie i na gazie
« dnia: Październik 24, 2011, 18:52:28 pm »

kazwd

  • Gość
witam
mam taki problem :( na benzynie ledwo pali jak odpalę to obroty są na granicy zgaśnięcia [wymieniłem czujnik przepustnicy, temp wody do komp , silnik krokowy chodzi ]trzeba czekać aż sam wejdzie na obroty , broń boże nie naciskać na gaz bo zgaśnie , po nabraniu obrotów powyżej tysiąca nie da sie jechac, bo jest zbyt słaby ale można już przełączyć na gaz i pojedzie, ale i na gazie nadal jest słaby [na benzynie nie pojedzie] .Wymieniłem świece ,wymieniłem czujnik map sensor , podmieniłem sonde lambda , dolałem 10 l benzyny 98okt , zmierzyłem ciśnienie na wężu od paliwa 270kpa [ ma być 350 ] nie mam już   pomysłów co tu jeszcze zrobić bo chyba coś z zapłonem [ świece mają nalot biały zamiast jasno brązowy ]skoro i na benzynie i na gazie problem [ale jak jest ciepły to na gazie pali i da się jako tako jeżdzić bo na benzynie już nie pali ]jeśli ktoś ma jakieś sugestie to proszę coś zasugerować bo mnie już się koncept kończy [chyba wymienić cewkę , albo siada znów wałek -po wymianie20000 a ma juz przejechane 205000 tyś ] pozdrawiam :]

Odp: muł na benzynie i na gazie
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 24, 2011, 19:20:47 pm »

kazko kk

  • Gość
Jeśłi to 1,6 gli Abimex to do wymiany moduł z cewkami.Silnik chodzi jak traktor?

Odp: muł na benzynie i na gazie
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 24, 2011, 19:27:28 pm »

kazwd

  • Gość
witam
gsi wielopunkt ,  acha i jeszcze wali od czasu do czasu jakby zawory albo zapłon stukowy

Odp: muł na benzynie i na gazie
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 24, 2011, 23:24:28 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Pompa paliwa na pewno za mało daje, co z resztą zmierzyłeś. Wymiana jej na pewno pomoże w pracy na benzynie.
Dobrze by było zmierzyć ciśnienie sprężania, by zobaczyć jak tam silnik.
Jeśli ciśnienie będzie dobre, to sprawdził bym katalizator-może jest zapchany i dusi silnik. Jeśli go nie ma, to sprawdzić rozrzad-czy zawory dobrze się otwierają, czytaj czy wałek się znów nie wytarł.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: muł na benzynie i na gazie
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 24, 2011, 23:53:51 pm »

Offline DF

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1030
  • Darek F
    • Fordy Transit MkV x 2 - 2.3 LPG i 2.0 LPG
Jak dla mnie to zapłon jest opóźniony...
Jak na rozgrzanym silniku pojeździsz trochę na benzynie to czujesz swąd palonego metalu ? jak kolektor wydechowy rozgrzewa się niemal do czerwoności ?
"Dla triumfu zła trzeba tylko, żeby dobrzy ludzie nic nie robili"  Ale dobrych już jest tak niewiele, że nic nie mogą...
Nie dajcie się zwieść - nie ma epidemii...  
Niestety wszyscy jesteśmy niewolnikami systemu. Jednak ja jestem nieposłuszny i gardzę tymi oraz szczerze nienawidzę tych dobrowolnych ścierw, które są niczym i krzywdzą innych.

Odp: muł na benzynie i na gazie
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 25, 2011, 11:19:00 am »

kazwd

  • Gość
witam
dziś odpaliłem go na benzynie i był jeżdżony na niej cały czas . Po rozgrzaniu palił na rys ale obroty miał około200-300 po chwili miał normalne 800 i stabilne .W trakcie jazdy dalej słaby [max 80kmh] coś jakby go trzymało . Kolektor zmienił barwę [zaczyna lekko fioletowieć ] jeśli to przestawiony zapłon to co zrobić <mysli>

Odp: muł na benzynie i na gazie
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 25, 2011, 14:14:33 pm »

Offline DF

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1030
  • Darek F
    • Fordy Transit MkV x 2 - 2.3 LPG i 2.0 LPG
Ponieważ nie masz aparatu, który mógłbyś sobie przestawić powinieneś szukać w elementach, które za to odpowiadają. Czyli ta durna elektronika.
Oraz czujnik położenia wału i osadzenie koła pasowego na wale. Jeśli się przestawiło lekko pomimo klina to taki będzie efekt...
"Dla triumfu zła trzeba tylko, żeby dobrzy ludzie nic nie robili"  Ale dobrych już jest tak niewiele, że nic nie mogą...
Nie dajcie się zwieść - nie ma epidemii...  
Niestety wszyscy jesteśmy niewolnikami systemu. Jednak ja jestem nieposłuszny i gardzę tymi oraz szczerze nienawidzę tych dobrowolnych ścierw, które są niczym i krzywdzą innych.

Odp: muł na benzynie i na gazie
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 25, 2011, 14:57:37 pm »

kazwd

  • Gość
witam
a może pasek się przestawił -czy to możliwe ?[ strasznie ciężko jest go ściągnąć i założyć] <mysli>

Odp: muł na benzynie i na gazie
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 25, 2011, 21:46:31 pm »

Offline Yahoo

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 80
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSi & GLi
Mam u siebie taki sam problem... powiem szczerze, że nie mam już chęci szukać usterki.
Jest mułowaty na gazie i na benzynie. Po dodaniu gazu dusi go. Im więcej gazu tym gorzej.

Identyczne objawy jak twoje. Czy na gazie czy na benie toczy się tak samo.
I nie wiedzieć czemu, ale kręci się tylko do 4,5 krpm?

Na dniach spróbuje wywalić katalizator, zobaczymy czy to coś pomoże.

Ewentualnie do sprawdzenia zostaje jeszcze pasek rozrządu czy wsio jest z nim ok.
A jak nie to zmiana silnika na inny.
« Ostatnia zmiana: Październik 25, 2011, 22:10:30 pm wysłana przez Yahoo »
Powyższy post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podania przyczyny.

Odp: muł na benzynie i na gazie
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 26, 2011, 18:02:14 pm »

kazwd

  • Gość
witam
dziś sprawdziłem pasek -jest ok . Ale przypadkowo ściągnąłem przewód od pochłaniacza par paliwa [ten co jest nad przewodem filtr- przepustnica] i silnik pali na rys i ma wolne obroty tak jak trzeba moc jakby większa ale po przegazowaniu gaśnie na końcu przewodu jest filtr i jest tam elektromagnes - jak to sprawdzić czy to działa ? <mysli>

Odp: muł na benzynie i na gazie
« Odpowiedź #10 dnia: Październik 29, 2011, 08:08:08 am »

Offline Yahoo

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 80
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSi & GLi
I jak udało się dojść do czegoś w końcu?

U mnie dalej jest tak jak było... Teraz nie wiedzieć czemu, znowu zaczłął jeszcze gorzej jeździć na benzynie.
Podejrzewam pompę paliwa. Z tym, że na gazie nadal jest mułowaty, nawet po regulacji w zakładzie. 
Spalanie gazu wychodzi mi okropnie wielkie, ale nie da się tym samochodem jeździć "eko" bo do 2,5k rpm on w ogóle nie ma mocy.

Powyższy post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podania przyczyny.

Odp: muł na benzynie i na gazie
« Odpowiedź #11 dnia: Październik 29, 2011, 08:36:21 am »

kazwd

  • Gość
witam
nic mu się nie polepszyło. Do górkę to na dwójce nie chce jechać a na jedynce to silnik chce wyskoczyć .Po prostu jak się jedzie to im więcej gazu tym gorzej  <blee>

Odp: muł na benzynie i na gazie
« Odpowiedź #12 dnia: Październik 29, 2011, 14:29:12 pm »

kazwd

  • Gość
witam
a czy wymieniałeś cewkę ?

Odp: muł na benzynie i na gazie
« Odpowiedź #13 dnia: Październik 29, 2011, 18:38:13 pm »

kazwd

  • Gość
witam
wybłyskał mi kody błędów- 17 ,33 ,35 co można jeszcze w nim pogrzebać <mysli>

Odp: muł na benzynie i na gazie
« Odpowiedź #14 dnia: Październik 29, 2011, 18:43:28 pm »

kazko kk

  • Gość
Kod 17- Wtryskiwacze - zwarcie do plusa, do masy bądź przerwa
Kod 33 to Chyba Map sensor taka duża zielona 3 pinowa wtyczka wchodzi do niego
kod 35 odpowiada za silniczek krokowy
« Ostatnia zmiana: Październik 29, 2011, 18:45:48 pm wysłana przez kazko kk »

Odp: muł na benzynie i na gazie
« Odpowiedź #15 dnia: Październik 29, 2011, 19:31:58 pm »

kazwd

  • Gość
witam
na gazie zawsze zaświeca się lampka engine a więc kod 17 chyba odpada
33 na szrocie podmieniałem map sensora ale to nic nie dało chyba że elektryka w nim nie domaga ?
35 po odpaleniu to wolne obroty są na granicy zgaśnięcia póżniej się normują potem na gazie i na benie są ok
ja już wymiękkam nie wiem co to może być , została już tylko wymiana cewki :(

Odp: muł na benzynie i na gazie
« Odpowiedź #16 dnia: Grudzień 17, 2011, 17:10:16 pm »

kazwd

  • Gość
witam
po kilku tygodniach kombinacji typu [wymiana czujnika prędkości poj ,świec  ] i w końcu padł nie odpali  <blee> okazało się że iskra jest ledwo widoczna -szara kupiłem cewkę nową i to samo co to może być - bo został już tylko comp albo czujnik położenia wału <uoee>