Autor Wątek: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4  (Przeczytany 55856 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #160 dnia: Listopad 16, 2016, 19:01:07 pm »

Offline Rocky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 230
  • Płeć: Mężczyzna
    • 126p'79,126el'96,Caro plus GTI'97
Ja np. nie mam kota,ale przychodzą do mnie różne dachowce i problemu z myszami nie mam;) A tak poza tym,mój pies bardzo lubi zagryzać gryzonie(typu np. szczury albo myszy)  <lol2>
https://www.facebook.com/pages/Rocky-Garage/627042057348691
Zapraszam ;)
Cytuj (zaznaczone)
I to się chwali bo dla większości remont sprowadza się do szukania blach w kolorze i ich wymiany

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #161 dnia: Listopad 16, 2016, 20:34:24 pm »

Offline lesor#1973

  • FSO:1993-1996 B1078
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1328
  • Płeć: Mężczyzna
  • Borełło, Carełło, 115c_w_Jesionie
Kot, którego jestem (zamiast "mój kot"), zaczął znosić do domu żywność (myszy, mniejsze lub większe ptaki), kiedy pojawiło się dziecko.
Uznał że nie daję rady sam tego ogarnąć. :)
Można powiedzieć, że dzięki kotu mam problem z gryzoniami.

Ale żeby nie było całkiem OT, w Borewiczu, którego kupiłem strasznie capiło, myślałem, że stodołą, piwnicą. Okazało się, że pod tylną kanapą było gniazdo mysz. Nie przetrwały którejś zimy. Mimo, że nie wygryzły, nie spowodowały korozji od [...], zmusza mnie to do wymiany tapicerki. Chemia nie robi. Może ozonowanie, jeszcze nie próbowałem.
Zważcie jegomość – odparł Sanczo Pansa – że to, co tam się ukazuje, to nie żadne olbrzymy, ino wiatraki.

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #162 dnia: Listopad 17, 2016, 12:58:33 pm »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Już wiem jak wlazły wyżarły dziurę w gumie przy przekładni kierowniczej i wlazły do środka france wredne ...
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #163 dnia: Styczeń 23, 2017, 01:08:47 am »

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3131
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 16V GLi + Kombi 8V GSi
Tak więc, veni, vidi i trzeba przyznać, że samochód faktycznie jest zrobiony mocno dyskusyjnie. Na pierwszy rzut oka samochód wygląda spoko, ale jak się przyglądniemy wychodzą kwiatki takie jak niedomalowane lusterko, w drugim widać, że pomalowane są wraz z silniczkiem... Niedoczyszczone stare warstwy farby. Nie wiem jak to nazwać, ale można powiedzieć, że gdzieniegdzie bezbarwny się zważył (osobiście przypuszczam, że majster na prędce poprawiał niedoróbki klarem w spraju). Niedomalowania, prześwitująca szpachla, gdzie nigdzie ogniska rdzy. Spasowanie drzwi średnie, tylna szyba wklejona rzeźnickimi metodami.
Żeby się dużo nie rozpisywać. Samochód z daleka nie straszy, z bliska już detale kują po oczach. Usługa została spier***na praktycznie po całości i jest raczej na poziomie odpowiadającym oczekiwaniom Mirasa Handlarza, niż osoby chcącej mieć samochód w stanie wystawowym.

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #164 dnia: Styczeń 23, 2017, 01:47:16 am »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Tak jak pisałem wcześniej po prostu wywaliłem ciężko zarobione pieniądze w błoto  <smutny> a majster spapral sprawe . Jako ze to auto ma dożywocie u mnie to jak będzie  szaleć bardziej rudy a ja uzbieram odpowiednią sumę to oddam auto do zerwania lakieru do gołego  oraz do zakładu gdzie robią zabytki i tam raczej lipy nie odstawia .Tylko wiadomo będzie to więcej kosztować . Bp mimo ze to mój dobry znajomy to robił to z efektu nie jestem zadowolony tym bardziej ze auto stało poł roku na lakierni
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #165 dnia: Styczeń 23, 2017, 08:41:01 am »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2979
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
zakładu gdzie robią zabytki i tam raczej lipy nie odstawia .Tylko wiadomo będzie to więcej kosztować
taa, na pewno. znajomy oddał do remontu, na prawdę dobrego 125p do PHU Kumak z BB. przy odbiorze zrobiliśmy listę rzeczy do poprawy na 2,5 strony a4.
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #166 dnia: Styczeń 23, 2017, 13:44:11 pm »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Śmiesz nie wierzyć trudno twoja sprawa ;) W każdym razie kiedyś to  nastąpi wszystko zależy od gotówki tylko kiedy ;)
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #167 dnia: Styczeń 23, 2017, 14:13:11 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3765
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
maciejowski po prostu stwierdził, że to, że ktoś remontuje "zabytki" to żadna gwarancja, że robi to dobrze. Nadal można wyłożyć sporo kasy i mieć sporo niedoróbek.
Ja tam może się nie znam, ale pchanie takiej kupy hajsu w zgnitego A+ na Boschu mija się z celem. Kasy dotychczas wsadzonej nie odzyskasz, a jak sam pisałeś poprawek jest od cholery. To już lepiej było poszukać zdrowej budy (a jeszcze da się kupić niemalże ideały za grosze) i ją polakierować w wymarzony kolor, niż pieprzyć się z blacharką. Za rok/dwa się okaże, że jednak i blacharka nie była zrobiona, tak jak należy i zaczną pryszcze wyłazić.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #168 dnia: Styczeń 23, 2017, 18:22:20 pm »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2979
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
wszystko zależy od gotówk
oczywiście... w cenie tego remontu mógł kupić 2-3 idealne kanty w cenach allegrowych. zresztą, jak nie wierzysz, to zapytaj Borysa na forum 125p o remontowaniu aut w polsce, na przykładzie kilku firm.
wór gotówki nie gwarantuje absolutnie nic.
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #169 dnia: Styczeń 23, 2017, 20:07:52 pm »

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1303
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
W czasach fejsbukowo - hipsterskich warsztatów wcale mnie nie dziwi że ktoś coś komuś spartolił.
Jak patrzę sobie na partaczy którym się wydaje że coś potrafią czy inne wydumki w stylu "kup i spie...ol" i efekty ich prac robione pod TV to aż żal mi ludzi i samochodów tam "remontowanych". Często nawet dużym niby profesjonalnym warsztatom raz lepiej raz słabo wychodzi, wystarczy pojechać na pierwszy lepszy zlot lub wystawę gdzie gołym okiem widać auta zrobione przez "fachoffcufff".

A co do auta Macflaya to mam pytanie do autora: ile zapłaciłeś za blacharkę, ile za lakierowanie?
Fiat 125p,'71,76, Fiat 132: '78, Fiat Fiat 131:'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLI '96, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #170 dnia: Styczeń 23, 2017, 20:31:21 pm »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Blacharka w 90% była robiona u mnie w garażu przez innego znajomego i tam nic się nie dzieje . Jedynie 1 reparaturke robił meches od malowania . Ogólnie co do kosztów to mogę na pw się odezwać . A wracając do tematu tego warsztatu to znalazłem juz i widziałem 125p po blacharce u nich oraz malucha na chromach po kapitałce i nie ma się do czego dopieprzyc. A co do opłacalności remontu mogłem mieć mieć albo tego albo żadnego po prostu za długo by tłumaczyć.
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #171 dnia: Styczeń 23, 2017, 20:50:09 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13839
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Ogólnie co do kosztów to mogę na pw się odezwać
cos czulem,ze kolejny przywali w wielkiej tajemnicy wiary,
czlowieku, juz nie masz tej kasy,wiec nikt ci nie ukradnie <lol>
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #172 dnia: Styczeń 23, 2017, 21:38:28 pm »

Offline Michu125p

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 188
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jeśli FSO, to tylko z dwoma wałkami rozrządu :)
    • 125p 1.4 16V / Caro 1.4 16V
Ja również uważam że grube remonty Caro/Atu/C+/A+ są kompletnie bez sensu, gdyż da się kupić w normalnych pieniążkach zdrowy egzemplarz (2000-3000), a oryginalna blacha jest oryginalną blachą. :)

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #173 dnia: Styczeń 23, 2017, 22:41:25 pm »

Offline Michał M#1985

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 292
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro Plus 1.6 GLI & Polonez Atu Plus 1.6 GLI
Ja również uważam że grube remonty Caro/Atu/C+/A+ są kompletnie bez sensu, gdyż da się kupić w normalnych pieniążkach zdrowy egzemplarz (2000-3000), a oryginalna blacha jest oryginalną blachą. :)
Z punktu widzenia finansowego masz rację. Ale czasami samochód ma dużą wartość sentymentalną dla właściciela. Ja tak mam z moim Caro Plusem :)

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #174 dnia: Styczeń 23, 2017, 23:10:13 pm »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Powiem tak miałem 2 możliwości wypieprzyc go na złom z swierzo wstawionym 1.4 i nie mieć juz możliwości mieć żadnego poloneza albo zrobić tego co wybrałem chyba wiadomo ...
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #175 dnia: Styczeń 24, 2017, 12:12:21 pm »

Offline łapek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 236
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.6 GLI
Ja tam też lecę dla siebie  po całości.
Nowy lakier, wyremontowane GLI,nowe hamulce oraz konserwacja całego spodu.
Na koniec porządny detailing.
Marzyło się Caro lift i taki w garage stoi :-)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 24, 2017, 12:14:03 pm wysłana przez łapek »

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #176 dnia: Styczeń 25, 2017, 11:17:46 am »

Offline miXol2607

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 35
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 1500GLI 1992
Hmm idąc tokiem myślenia "wyrzućmy na złom po co remontować skoro za 3000zł kupisz cały zdrowy samochód" to niedługo nie zostanie nam żaden klasyczny samochód, moim zdaniem trzeba remontować a blachy naprawcze po pokryciu odpowiednimi podkładami i zabezpieczeniu profili itp będą służyć dłużej niż oryginały.

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #177 dnia: Styczeń 25, 2017, 12:46:12 pm »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Akuarat konserwacja w tym aucie jest bardzo dobrze zrobiona gorzej właśnie  z lakierem więc o spód auta się nie martwię .
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #178 dnia: Styczeń 25, 2017, 16:15:55 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3765
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Hmm idąc tokiem myślenia "wyrzućmy na złom po co remontować skoro za 3000zł kupisz cały zdrowy samochód" to niedługo nie zostanie nam żaden klasyczny samochód, moim zdaniem trzeba remontować a blachy naprawcze po pokryciu odpowiednimi podkładami i zabezpieczeniu profili itp będą służyć dłużej niż oryginały.

Skoro kupimy zdrowy, a tym samym odratujemy od ewentualnego zezłomowania to chyba jednak zostanie. Coś w Twoim schemacie jest nie tak. Po za tym Plus to nie klasyk póki co, szczególnie na Boschu.
Dłużej niż fabryka - szczególnie tam, gdzie cienka blacha jest przegrzana po spawaniu.

"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #179 dnia: Styczeń 25, 2017, 20:58:08 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5141
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.4 GTI '01
Cóż, jego kasa, jego czas i jego rozczarowanie.Wszystko by było dobrze, gdyby mu gościu nie spie*dolił.Ale jak mówicie, gdyby kupić zdrowego poloneza, bez śladów korozji i tylko go porządnie polakierować, to i kosztów ciut mniej i czasu.A efekt nieporównywalny, gdy nie trzeba spawać i szpachlować.