No to ja podrzucę od razu co tam pamiętam:
Hamulce:Pompa hamulcowa do hamulców bendix -
- trzeba jedynie zmienić gwinty na przewodach hamulcowych, ale za to mamy pewną, niecieknącą i niezapowietrzającą się pompę za ok. 80zł.
Bezpośredni zamiennik pompy do Bendixów -
TRW PMD253 , niestety cena oscyluje w okolicy 200-250zł.
Układ chłodzenia: Termostaty: najlepiej działające: Stahlter Termostat 6593.85, Stahlter 6593.88, Stahlter 6593.82 (ostatnie dwie cyfry numeru to temperatura otwarcia)
Włącznik termiczny chłodnicy wentylatora: Działające - temp. 92-87 EPS 1.850.00 ; temp. 87-82 EPS 1.850.017 ;90-85 EPS 1.850.134
Gumowe kolanko łączące głowicę z zaworem: Silikonowa redukcja 19-16, np.
https://art-gum.net/product-pol-2377-Redukcja-silikonowa-prosta-19-16-mm-L-140-mm.htmlSilnik:Uszczelniacze zaworowe - pasują elringi 553.190, materiał FPM
Uszczelniacz tylny wału korbowego: pasuje od Nissana Patrola; Elring 546.941, materiał MQV
Łożysko "szumofon" w skrzyni biegów CBK-083 - zamiennik z epoki: GPZ 6-50706Y, dobra jakość, względem badziewia Kraft itp
Podwozie:Wał napędowy - podpora wału łada Tadem - wystarczy rozpiłować "fasolki" do montaż w miejscu fabrycznej:
2105-2202078-82 BRT, przegub elastyczny wału: wzmocniony łada niva:
2123-2202120-82 BRT