FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Układ Hamulcowy => Wątek zaczęty przez: jasso w Sierpień 08, 2011, 03:37:07 am
-
Panowie, czy dobrze myślę, że taki cylinderek ma wejścia na dwa wejścia na niezależne systemy hamulcowe?
http://allegro.pl/cylinderek-hamulcowy-dodge-truck-od-1979-i1748905054.html
Można by to wtedy niewielką rzeźbą zastosować do hydraulicznego ręcznego na bębnach.
(http://img192.imageshack.us/img192/2337/cylinderekdodge.th.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/192/cylinderekdodge.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
-
Hahaha, powiedzmy,że to są dwa wejścia,ale gdzie jest miejsce na odpowietrznik?Osobiście proponuję hamulce tarczowe z osobnym zaciskiem na nożny i na ręczny.Siła hamowania nieporównywalnie większa i jest to bezobsługowe.Zastosowanie cylinderka i tak wymaga "obecności" mechanizmu samoregulacji,który jest dosyć nietrwały <blee>
-
Co ci to da ze beda 2 wejscia? Rownie dobrze mozesz dac srube na 2 przewody, plyn bedzie sie przelewal do zbiorniczka. Najprostrza metoda to pompa z trojnikiem. Jak hamujesz noznym to plyn przeplywa przez pompe od recznego i idzie do cylinderkow/zaciskow, a reczny dziala normalnie.