0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
chyba wraz z wprowadzeniem klamek-wyłamek ZF
Cytat: Gomulsky w Maj 07, 2018, 16:35:42 pmJa plusa z ZFem widziałem może 3-4 razy z czego na żywo tylko raz. 99% plusów jakie widziałem to były JKC, a z nich 100% było na obłych klamkach. Możliwe, że mógłby się trafić ZF w nowszym plusie, ale w takim wypadku to albo efekt ingerencji ASO, albo inwencja twórcza właściciela.Musiałoby być dużo takich ingerencji. W ogłoszeniach tak na szybko znalazłem 2. Sam również posiadam Atu z września 1998 z ZF. Pierwszego Plusa miałem z maja 1997 i miał JKC. Jak to w FSO, montowane to co na magazynie.https://www.olx.pl/oferta/polonez-atu-plus-pierwszy-wlasciciel-benzyna-gaz-hak-CID5-IDu2sBr.html#3605a2ea9ehttps://www.olx.pl/oferta/polonez-caro-plus-CID5-IDsBASh.html#3605a2ea9e
Ja plusa z ZFem widziałem może 3-4 razy z czego na żywo tylko raz. 99% plusów jakie widziałem to były JKC, a z nich 100% było na obłych klamkach. Możliwe, że mógłby się trafić ZF w nowszym plusie, ale w takim wypadku to albo efekt ingerencji ASO, albo inwencja twórcza właściciela.
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.
Jakie by nie było, JKC czy ZF powinno lekko kręcić. Pompa, płyn?