Skoro zdecydowana większość forumowiczow teoretyzuje zbyt nadmiernie, to co? Ja nie mogę?
jak widac możesz i to robisz, ale jakosc jest taka, ze warto by bylo sie zasatanowic, czy wolno ci to robic,
do przedstawienia jakiejs teorii nalezy zebrac dane na temat obiektu nad ktorym bedziesz teoretyzowal - pomijam juz fakt,ze trzeba miec szersze pojecie w temacie, zeby taka teoria miala szanse sie sprawdzic,
tutaj twoja teoria bylo sptwierdzenie, ze jestes w stanie wystroic zaplon w K16 doladowanym 0.5 bara na benzynie 95,
marna ta teoria i w praktyce bys polegl, ale nikt ci teoretyzowac nie zabronil,
za to druga czesc - a wezme i zacytuje
natomiast na 99+ stopień sprężania wzrośnie co teoretycznie powinno wspomóc spalanie stukowe.to z wywodow tu przedstawionych wnioskuje, ze miala uderzyc we mnie .... no i uderzyla głupotą w takim stopniu, ze az inni czytajacy poczuli ból,
czyli to mial byc sarkazm, a wyszedl srakazm,
z ktorego musisz sie tlumaczyc, bo nikt nie mial prawa go zrozumiec jako sarkazm (bo jest srakazmem)
Przecież każdy znający się mechanik wie że w praktyce jest zupełnie inaczej niż w teorii. Prawda?
goowno prawda,
ale zaraz, moze to jakas nastepna proba sarkazmu,
albo najzywczajniej w swiecie nie znasz znaczenia slow w jezyku polskim,
odpowiem po prostu na to co zostalo napisane,
jezeli praktyka jest
zupelnie inna niz teoria jej dotyczaca to znak, ze robisz cos innego niz powinienes,
przyklad nie pozostawiajacy miejsca na interpretacje :
gdy czujesz sie glodny, to teoria mowi,ze powinienes isc do lodowki i otworzyc jej drzwi,a nastepnie skorzystac z zawartosci,
jezeli zamiast otwierac lodowke otwierasz klape kibla i na nim siadasz, po czym stwierdzasz, ze to nie nasycilo twojego glodu,
to nie teoria zawiodla w tym przypadku
Przecież wiadomo że paliwo 98+ jest lepsze, mniej podatne na spalanie stukowe, szczególnie wtedy gdy stopień sprężania jest większy niż 12:1.
czlowieku, w silnikach o epsilonie 12:1 benzyna 98 sluzy praktycznie do jazdy ... na dojazdy do najblizszej stacji tankowania CNG
Autor tematu otrzymał konkretna odpowiedź ode mnie, że silnik wytrzyma. Napisalem to krótko, zwięźle i na temat, w oparciu o 15 letnie doświadczenie z tymi silnikami.
i oszukales autora tematu, najwyrazniej zabraklo lat doswiadczenia, albo jakiegokolwiek doswiadczenia z doladowaniem silnika, co mozna wywnioskowac po opisach zmiany stopnia sprezania paliwem, strojenia na noPb95 itp.
P.S.
swoja opinie napisalem bez czytania odpowiedzi watku, mialem otwarty temat w przegladarce, napisalem post, wyskoczyl komunikat o postach pzed moimi, przelecialem po lebkach i dopisalem akapit do banneda,
twoje posty zostawilem na pozniej
Starałem się być na poziome z kolegami z forum.
gdybym byl zlosliwy, to stwierdzilbym, ze jakis poziom utrzymales, dokladniej to swoj poziom