Nie zgodzę się z tym, bo ja właśnie z powodów niezawodności i komfortu psychicznego wybrałem Rovera.
jest taka piosenka "Ludzie to dziwni są" i to wlasciwie moze sluzyc za odpowiedz
Tak, tak, przecietne osiągi ohv. Przeciętne to są 9-10 sek 100km/h a nie 15-18.
przecietne osiagi, to takie, ktore pozwalaja swobodnie poruszac sie drogami z predkosciami do jakich te drogi maja ograniczenia, a nawet szybciej i wyprzedzac przy tych predkosciach,
OHV nie ma z tym problemu, oprocz autostrad w sensie ze powyzej 140km/h raczej sobie nie powyprzedzamy,
K16 w PN tez ma osiagi przecietne, jednak wyraznie lepsze niz OHV - to nic nie zmienia w klasyfikacji,bo osiagi przecietne zawieraja sie w serokim zakresie,
a samochody osiagajace przyspieszenie do setki w czasie 9-10s maja silniki o mocy ~150KM i taki silnik wynosi osiagi do poziomu wyzszego niz przecietne, a wiec jest w zakresie dobrych osiagow,
mimo ciaglego parcia na coraz wieksza moc i lepsze osiagi, ciagle podstawowe modele takich osiagow nie maja, a nawet jest gradacja modelowa zanim sie do takich dojdzie (doplaci
),
i to ostatecznie dowodzi, ze ~150KM kwalifikuje sie powyzej przecietnych osiagow, zreszta pozwala rozpedzic auto do predkosci 200km/h ,a wiec nawet na autostradzie bedzie to najwyzszy mandat za przekroczenie predkosci
KGB co za problemy z pompami oleju i magistralami? Pierwsze słyszę.
problemy raczej po rozkreceniu, bo ilez to bylo tematow, ze ta magistrala lepsza,ta gorsza ,nie dokrecona, zatkana, no i problem z przykeceniem na miejsce raz odkreconej pompy olejowej (dla mnie te problemy sa fenomenalne i podejrzewam czynnik ludzki,a nie techniczny)
OK, załóż teraz most 3.9 i ustaw oba auta na kresce.
most nie ma znaczenia, rover objedzie zwykle OHV niezaleznie od przelozenia mostu - za duza jest roznica w mocy i wartosci momentu obrotowego w szerokim zakresie predkosci obrotowej