Dobra, jako że po tym schemacie ciężko coś wywnioskować wygrzebałem wiązkę z mojego dawnego Atu Plusa (co prawda to był Bosch, ale ze schematu wychodzi, że wiązki wnętrza są identyczne) i wziąłem się za pomiary. Wyniki są takie:
Jeżeli chodzi o przekaźnik główny to cudów nie ma - załączany jest po zapłonie bez udziału ECU. W stanie wyłączonym na jeden ze styków 87 doprowadzone jest stałe +12V z akumulatora, a z drugiej nóżki 87 przewodem czerwono-zielonym do pinu nr 7 złącza trzynastokrotnego, dalej do złącza Z119 wiązki silnika, która rozgałęzia to stałe +12V do gniazda diagnostycznego (styk F) i do układu immobilisera. Po załączeniu przekaźnika głównego na styku 30 pojawia się 12V które przewodem czerwono-czarnym przez pin nr 5 złącza trzynastokrotnego zasila złącze Z112 wiązki silnika. Stąd 12V po stacyjce jest rozdzielany na komputer (styk C16 ECU), zawór pochłaniacza par paliwa, cewkę, immobiliser i VSS. Pompa paliwa natomiast załączana jest następująco: styk A12 ECU ---> pin nr 4 złącza 13-stykowego ---> pin nr 12 złącza 13-stykowego ---> wyłącznik bezwładnościowy ---> pin nr 13 złącza 13-stykowego ---> przewód żółto-czarny ---> cewka przekaźnika pompy paliwa. Styk 30 przekaźnika pompy paliwa bierze stałe +12V ze skrzynki bezpieczników, a dwa styki 87 przekaźnika obsługują odpowiednio: 87-1 - pompa paliwa - niebieski przewód, 87-2 - zasilanie wtryskiwaczy również niebieski przewód idący do złącza 13 pin do styku nr 1. Dodatkowo do ECU do pinu A6 przewodem czerwono-żółtym przez styk nr 3 złącza 13-pin doprowadzone jest stałe 12V ze skrzynki bezpieczników - zapewne podtrzymanie pamięci sterownika.