Autor Wątek: Uniwersalny zamek centralny..  (Przeczytany 19174 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

centralny zamek
« Odpowiedź #100 dnia: Marzec 26, 2006, 11:40:07 am »

Offline MaciejFSO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 281
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez 1.5LE '87 (2.0 DOHC)
Cytat: "Osfald"
MaciejFSO#1830 ja mam elektryczne, oryginalne szybki i mam silowniki tam gdzie opisalem... tz. mam na mysli drzwi przednie  8)

No, a jednak sie da :P To tak jak z silownikami na tylnie drzwi, jedni mowia, ze przeszkadza popielniczka w dogodnym umiejscowieniu silownika, a ja zmiescilem tuz nad popielniczka! :D Czyli wychodzi na to, ze nie mam rzeczy nie mozliwych! :)
Kazde auto jest najlepsze na swiecie pod warunkiem ze jest to auto z FSO!!!!!!!!! ;-)
2.0 DOHC, Łada brake system! :)
LPR - liga punk rocka

centralny zamek
« Odpowiedź #101 dnia: Kwiecień 27, 2006, 22:11:17 pm »

martinpl

  • Gość
witam
mam prosbe, wczoraj zaczalem montowac centralny, najpierw na probe pierwszy silownik w drzwiach kierowcy, niby wszystko ok, ale szyba mi sie do konca nie otwiera bo silownik blokuje, czy ktos ma fotki jak umiescic silownik w caro 1.6 z 96r.?

centralny zamek
« Odpowiedź #102 dnia: Kwiecień 28, 2006, 00:12:07 am »

Offline Lupo

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1187
  • Płeć: Mężczyzna
    • Był: FSO Polonez Caro 1.6GLI
Cytat: "martinpl"
witam
mam prosbe, wczoraj zaczalem montowac centralny, najpierw na probe pierwszy silownik w drzwiach kierowcy, niby wszystko ok, ale szyba mi sie do konca nie otwiera bo silownik blokuje, czy ktos ma fotki jak umiescic silownik w caro 1.6 z 96r.?

lewy dolny rog drzwi?
<font color="#FFFFFF">- O! Widzę, że kupiłeś sobie Golfa.
- Nie, wygrałem. Była to druga nagroda w loterii.
- A to co w takim razie było pierwszą?
- Worek kartofli.</font>

centralny zamek
« Odpowiedź #103 dnia: Kwiecień 28, 2006, 08:42:25 am »

martinpl

  • Gość
tak, umiescilem silownik w lewym dolnym rogu na ten blaszce dolaczonej do zestawu, silownik idealnie pod bolcem od blokowania zamka, chodzi elegancko, ale szybke blokuje... a jak przysune blizej wewnetrznej strony drzwi zeby nie blokowal to jest pod katem do bolca i opornie chodzi, najchetniej poprosilbym o fotke? ma ktos...

centralny zamek
« Odpowiedź #104 dnia: Kwiecień 28, 2006, 08:48:43 am »

Offline Osfald

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 690
    • JAGUAR XJL 3.0 Supercharged 380KM
ma byc bez dodatkowego plaskownika, przykrecony pionowo do blachy drzwi (jesli silniczek w silowniku masz wystajacy to powinien on byc skierowny do tylu samochodu)... mam tak u siebie i nic sie nie blokuje... zawsze mozesz odpowieno uksztaltowac ciegno!
FSO Car Team
12 lat przejeździłem wyrobami FSO. Są powody do dumy :)

centralny zamek
« Odpowiedź #105 dnia: Kwiecień 28, 2006, 10:39:37 am »

Offline Lupo

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1187
  • Płeć: Mężczyzna
    • Był: FSO Polonez Caro 1.6GLI
Cytat: "Osfald"
zawsze mozesz odpowieno uksztaltowac ciegno!


Z ust mi to wyjales :)
<font color="#FFFFFF">- O! Widzę, że kupiłeś sobie Golfa.
- Nie, wygrałem. Była to druga nagroda w loterii.
- A to co w takim razie było pierwszą?
- Worek kartofli.</font>

centralny zamek
« Odpowiedź #106 dnia: Kwiecień 28, 2006, 11:46:29 am »

Pudzian_Puławy

  • Gość
Zobacz na artykule jak zrobić elektryczne szyby b?dz jak zrobić głosniki tam na fotkach widac co nie co :)

centralny zamek
« Odpowiedź #107 dnia: Maj 02, 2006, 12:14:41 pm »

martinpl

  • Gość
zalozylem juz centralny, ponizej link do kilku fotek, moze komus sie przyda w przyszlosci :)

http://www.martin.w.tkb.pl/centralny/

centralny zamek
« Odpowiedź #108 dnia: Maj 02, 2006, 12:22:44 pm »

Offline Lupo

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1187
  • Płeć: Mężczyzna
    • Był: FSO Polonez Caro 1.6GLI
Cytat: "martinpl"
zalozylem juz centralny, ponizej link do kilku fotek, moze komus sie przyda w przyszlosci :)

http://www.martin.w.tkb.pl/centralny/


Bardzo fajny opis i napewno sie przyda :) Mi na 100% bo niebawem bede sie w to bawil :)
<font color="#FFFFFF">- O! Widzę, że kupiłeś sobie Golfa.
- Nie, wygrałem. Była to druga nagroda w loterii.
- A to co w takim razie było pierwszą?
- Worek kartofli.</font>

centralny zamek
« Odpowiedź #109 dnia: Maj 02, 2006, 12:39:08 pm »

Offline Osfald

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 690
    • JAGUAR XJL 3.0 Supercharged 380KM
no i kolega Martinpl poradzil sobie jak widze ze wszystkim :)

glosna praca jest raczej nie do unikniecia... poprostu silowniki dzialaja dosc dynamicznie, a ich zakres ruchu jest wiekszy niz potrzebny do wcisniecia dzyndzla drzwi w polonezie wiec narywaja troche ciegna... wg. mnie nalezaloby odrobine skrocic ich zakres ruchu poprzez zwiekszenie wysokosci gumowych amortyzatorow wewnatrz silownikow lub dolozyc w ukladzie sterowania zamiast przekaznikow tranzystory i sterowac napieciem zasilajacym silownik tak by ruch byl plynny, a jednoczenie silownik wylaczal sie po wykryciu zbyt duzego pradu w obwodzie zasilajacym go... potrzebaby drobnych eksperymentow  ;)

i jeszcze mam pytanko... co to za silowniki ze sprzeglem? chodzi o zdejmowalna glowke silownika? czy moze jest tam juz jakies sprzeglo przeciazeniowe?  :D
FSO Car Team
12 lat przejeździłem wyrobami FSO. Są powody do dumy :)

centralny zamek
« Odpowiedź #110 dnia: Maj 02, 2006, 16:12:41 pm »

martinpl

  • Gość
sprzedawaca tlumaczyl ze sprzeglo polega na tym ze silnik w silowniku w momencia dostania sygnalu otwarcia zaczyna sie krecic i dopiero po ulamku sekundy sprzeglo dolacza silnik do wodzika w silowniku, dzieki temu silnik ma wiekszy moment i 3.5kg silowniki maja wieksza sile na starcie :) tak on tlumaczyl, a czy tak jest naprawde to nie wiem... nie zauwazam zadnego opoznienia w dzialaniu, ale sila wydaje mi sie byc wieksza niz w zwyklych 3.5kg bo naprawde palcem praktycznie nie da sie zablokowac bolca przy otwieraniu i tak i tak wybije bolec do gory

mialem tylko maly problem ze srubkami w laczniku ciegna silownika z ciegnem zamka, odkrecaly sie po kilku otwarciach i zamknieciach wlasnie z powodu tej duzej sily, ale dokrecilem je na sile i zalalem klejem na goraco, juz sie nie odkrecaja, a w razie czego klej mozna dosyc latwo usunac :)

centralny zamek
« Odpowiedź #111 dnia: Maj 03, 2006, 14:25:10 pm »

Pudzian_Puławy

  • Gość
A ja te siłowniczki z tyłu mam założone tam gdzie ty masz cięgno zamocowane z cięgnem rygla...ja mam siłowniki ze sprzęgłem tylko ze co? koło 5-7 kg i s? naprawde mocne i do tego gło?ne bo jednak jeest to udeżenie...


No ale mam mały prblem z drzwiami od pasażeraa bo chyba ?le to cięgiełko zagiołem ale jak wyreguluje to pare razy i znow to samo mozliwe że to przez to ze się odkręcaj? te ?rubeczkia le co tam pilota ma się to lepiej...  :roll:

centralny zamek
« Odpowiedź #112 dnia: Maj 04, 2006, 13:08:34 pm »

satizo

  • Gość
Ja 2 maja tez zakladalem centralny. Osobno centralka do zamka, osobno sterowanie na pilota z alarmem.
Centralka alarmu ma mozliwosci podlaczenie syreny, ja akurat chcialbym podlaczyc sie pod kierunki i tutaj pojawia sie pytanie. Do czego podpiac ten kabelek, bo napiecie jest zbyt niskie,zey zapalilo kierunki, wiec podejzewam,ze trzeba sie wpiac pod przekaznik. Probowalem podlaczyc do wylacznika awaryjnych ale z zadnym przewodem ne reagowalo wlasciwie, jedyna reakcja, przy jednym z przewodow to zaswiecenie sie kontrolek na desce, a to mnie nie satysfakcjonuje. Wiec jak by mi ktos poradzil gdzie to bede wdzieczny.

Druga kwestia to kabelek do czujnika otwarcie drzwi, jesli przypadkowo otworze pilotem a w ciagu 30 sek nikt nie otworzy drzwi to po 30 sek sie zamyka.
Problem polega na tym, ze od strony kierowcy w chwili otwarcie drzwi nie zapala sie swietelko.
Wylacznik dziala, ale nawet po przylozeniu kabelka do masy nie zaswieca sie lampka. Natomiast jesli dotkne przewodem od centralki przewod odpowiadajacy za zaswiecenie lampki (nawet jesli nie jest zetkniety z masa) wtedy od razu gasnie dioda na sterowaniu alarmem.
Probowalem odnalesc dokad idzie ten przewod od drzwi ale nie udalo mi sie znalesc jego zrodla.
czy jest mozliwe, zeby czesowy wylacznik byl padniety czesciowo i nie zaswiecal lapmki tylko od strony kierowcy. po stronie pasazera wszystko dziala jak nalezy.
Mam nadzieje,ze napisalem w miare sensownie i polapiecie sie o co mi chodzi.
Prosze o pomoc, bo schemat instalacji do poldka jaki mam jest conajmniej ubogi

centralny zamek
« Odpowiedź #113 dnia: Maj 04, 2006, 13:12:30 pm »

Cycu_E30

  • Gość
a ja dzi? albo jutro założe streowanie (fabrycznym) centralnym na pilota + alarm :]

centralny zamek
« Odpowiedź #114 dnia: Maj 04, 2006, 13:18:02 pm »

Meggido

  • Gość
Centralka ma możliwo?ć podł?czenia się pod serenę i pod kierunki jednocze?nie. Jee?li chcesz żeby kierunki prawidłowo działały, to pod osłon? kolumny masz 2 ko?ci wychodz?ce z wył?cznika zespolonego pod kierownic?. Dwa przewody w nich s? odpowiedzialne za lewy i prawy kierunek. Na wieczór mogę sprawdzić które kolorki. Je?li po stronie kierowcy nie działa wył?cznik drzwi, to poci?gnij nowy przewód o którychkolwiek drzwi. Wszystkie wył?czniki s? ze sob? zwarte.

centralny zamek
« Odpowiedź #115 dnia: Maj 04, 2006, 13:20:53 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1561
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
Cytat: "Osfald"
Cytat: "beton"
Cytat: "Osfald"
w drzwiach kierowcy powinienes miec silownik master (z reguly 5 przewodow)... jego podniesie lub opuszczenie (reczne) powoduje zamykanie i otwieranie calej instalacji... alarm natomiast wlacza i wylacza silowniki niezalenie od mastera (aczkolwiek popsuty wylacznik w masterze moze niezle namieszac)


okablowanie jest na przód po 5 kabelków na strone a na tylne po 2.
Instrukcji nie dostałem ,a jak dzwoniłem do sprzedawczyka to powiedział ,że musze sam sobie poradzić, K...a jede do nich w poniedziałek i nabluzgam .kupoiłem je na allegro
http://allegro.pl/item83927270_centralny_zamek_tesor_na_2_drzwi_2_mastery.html

  Musze kupić jescze jeden na drzwi pasażera (slave) ?


tak jak napisal KGB.... masterow moze byc wiecej ale powinien byc przynajmniej 1 w drzwiach kierowcy  :smile:

MaciejFSO#1830 ja mam elektryczne, oryginalne szybki i mam silowniki tam gdzie opisalem... tz. mam na mysli drzwi przednie  8)

kurde, a ja mam same slavy, nie mam ani jednego mastera (4 drzwi)  :sad:


i mam pytanie: jak ma sie mastera w dajmy na to drzwiach kierowcy, to jak wcisnie sie rygielek zamykajacy drzwi, to zamykaja sie tez wszystkie inne zamki?? (widzialem takie cus w kadettcie kumpla)
to ja, byly Marcin#839

centralny zamek
« Odpowiedź #116 dnia: Maj 04, 2006, 13:35:46 pm »

satizo

  • Gość
Meggido, bylbym wdzieczny, glupio to wyglada jak kable zwisaja pod centralka :)

centralny zamek
« Odpowiedź #117 dnia: Maj 04, 2006, 13:44:59 pm »

Meggido

  • Gość
Je?li nie ma się żadnego mastera, to wci?nięcie rygla nie wywołuje żadnej reakcji. Zamykanie drzwi wtedy odbywa się tylko za pomoc? pilota. Dobrze, kolory przewodów pod kolumn? sprawdzę w godzinach wieczornych.

centralny zamek
« Odpowiedź #118 dnia: Maj 04, 2006, 13:45:45 pm »

martinpl

  • Gość
Marcin#839, tak, do tego sluzy master, do sterowania pozostalymi silownikami i jest glownym, jak go otworzysz to wszystko sie otwiera i analogicznie, jak go zamkniesz wszystko sie zamyka

centralny zamek
« Odpowiedź #119 dnia: Maj 04, 2006, 13:50:22 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1561
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
hmm, trzeba bedzie w takim razie nad czyms takim pomyslec. fajny efekt pewnie jak zamyka sie rygielek od wewnatrz (przy wlaczonym silniku) i pyk - wszystkie drzwi zamkniete. otwieramy drzwi i pyk - otwarte  :mrgreen:  :mrgreen:
niby mam taka funkcje w alarmie (i dziala to) ze zamyka mi zamki jak uruchomie silnik, ale to w zasadzie nie to samo...
to ja, byly Marcin#839