Autor Wątek: V-mmax  (Przeczytany 52601 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

V-mmax
« Odpowiedź #60 dnia: Sierpień 12, 2006, 21:10:38 pm »

Offline OZi1845

  • MG
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1171
  • Płeć: Mężczyzna
    • Volvo S80 2.4 20V :P
a nie bales sie tak szybko jechac?
Był: Polonez Caro Plus 1.4GTi [109KM]
Było: BMW 318TDS Touring
Jest: Volvo i DL650

V-mmax
« Odpowiedź #61 dnia: Sierpień 13, 2006, 09:20:07 am »

Pudzian_Puławy

  • Gość
Cytat: "OZik#1845"
a nie bales sie tak szybko jechac?



Znajomy jechał 186km/h tylko ze jak był za granic? na autostradzie niemieckiej....
A u mnie to do 150 ciężko i szkoda troche fury ale przez kata mo.zliwe ze ciężko mu to idzie....

V-mmax
« Odpowiedź #62 dnia: Sierpień 13, 2006, 09:22:02 am »

tomallus1

  • Gość
A może przez te 76KM?

V-mmax
« Odpowiedź #63 dnia: Sierpień 13, 2006, 09:34:11 am »

Pudzian_Puławy

  • Gość
Cytat: "tomallus1"
A może przez te 76KM?


Oj tez prawda ale ponoć ja mam 77KM  :mrgreen:  no ale co zrobić jak ten znajomy kupił po?niej i ma gsi i tyle z niego wyciagnoł a mi wystarczy te 140-150 bo nie ma nawet gdzie z tak? predko?ci? je?dzić...

V-mmax
« Odpowiedź #64 dnia: Sierpień 13, 2006, 09:42:32 am »

Lodówa#1826

  • Gość
186  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  się u?miałem teraz. nie?le mu ciula licznik. Ksi?zka do polda podaje 150. I taka jest prawda dla 1,6. Co ostatnio udowodnił guciu  ;)

V-mmax
« Odpowiedź #65 dnia: Sierpień 13, 2006, 09:44:25 am »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3692
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
Lodówa#1826, ale ksi?żka podaje dla polskich warunków. W Niemczech wszystkie smochody s? szybsze.

V-mmax
« Odpowiedź #66 dnia: Sierpień 13, 2006, 09:45:02 am »

Pudzian_Puławy

  • Gość
Cytat: "Lodówa#1826"
186  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  się u?miałem teraz. nie?le mu ciula licznik. Ksi?zka do polda podaje 150. I taka jest prawda dla 1,6. Co ostatnio udowodnił guciu  ;)


Ale u mnie przekroczyło 150 podajże jak ze starszym leciałem to było koło 157km/h a roverasa jaki jest rekord??

V-mmax
« Odpowiedź #67 dnia: Sierpień 13, 2006, 09:52:28 am »

Lodówa#1826

  • Gość
ja ostatnio lecialem  w 4 osoby ze zlotu 150. Zrobilem fote. Porównałem obroty  z tabel? Mrozia. I wyszło mi 145.

V-mmax
« Odpowiedź #68 dnia: Sierpień 13, 2006, 09:56:51 am »

tomallus1

  • Gość
jak ja leciałem 150 i porównałem z tabel? było troszkę ponad 4500obr/min no to wychodzi też jakie? 145

V-mmax
« Odpowiedź #69 dnia: Sierpień 13, 2006, 10:17:51 am »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3692
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
W moim plusie jest w drug? stronę chyba :D  Na liczniku ok 140km/h, na obrotomierzu ok 4500obr/min - porównuj?c to z tabela wychodzi 159km/h. Jeżdże na LPG, bo na benzynie chyba słabszy jest. Opony standard.

V-mmax
« Odpowiedź #70 dnia: Sierpień 13, 2006, 10:39:19 am »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
a ja tam dojechałem swoim na 4 biegu do odcinki :) a most mam 3,91 oponki 175 :D no i kto powie ile jechałem :>

V-mmax
« Odpowiedź #71 dnia: Sierpień 13, 2006, 12:45:31 pm »

Offline OZi1845

  • MG
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1171
  • Płeć: Mężczyzna
    • Volvo S80 2.4 20V :P
a ja ostatnio jechalem okolo 124,9km/h, bylo kolo 5,83 tys obr na trojce, a czworki nie bylo gdzie wrzucic bo sie autostrada darmowa konczyla i zjazdzik byl 8)
Był: Polonez Caro Plus 1.4GTi [109KM]
Było: BMW 318TDS Touring
Jest: Volvo i DL650

V-mmax
« Odpowiedź #72 dnia: Sierpień 13, 2006, 13:38:11 pm »

Pudzian_Puławy

  • Gość
Jak bedzie za dużo beny to można bedzie go bujać a tu się my?li o ekonomiczno?ci..

V-mmax
« Odpowiedź #73 dnia: Sierpień 14, 2006, 00:13:54 am »

GrzegorzF20

  • Gość
hehe moj wujas jechal na dwójce -mowil ze 120 ale chyba troche przesadzil(moze byloby wiecej) ale miska olejowa wystrzelila i juz wymienil silnik po owym fakcie ale zdarza sie :-) dobrze ze pracowal w autoryzowanym.... wiec silniczek nowy mial za grosze, ja probowalem kiedys  to tak 80-90maksymalnie na dwojce i to juz sie czuje jakby silnik mial wyskoczyc :-)

V-mmax
« Odpowiedź #74 dnia: Sierpień 14, 2006, 09:31:38 am »

Pudzian_Puławy

  • Gość
mi kto? mówił że caroc? jak wcisneli gaz na 3 to doci?gneli do 130 czy 140 aż im zapłon odcieło....A ja jak testowałem swojego to na 4 przy 4200 obr/min miałem 115 ale szkoda było mi go katowac dalej....

V-mmax
« Odpowiedź #75 dnia: Sierpień 16, 2006, 17:42:52 pm »

Arnold

  • Gość
Mój roverek na II dochodzi do ok. 90 km/h, ale ja mam krótszy most. Na seryjnym wg tabeli wychodzi chyba 97 km/h. A na III jechałem 120 przy 6000 RPM, 140 by poszedł. Ciekawy jest fakt, że u mnie na V przy 4000 RPM jest równo 120 km/h a u wujka w 1.5 GLI na seryjnym dla niego mo?cie jest prawie 140 :) Czyli mój powinien palić kosmiszne ilo?ci wachy przy tych obrotach, a wcale tak nie jest.
A w roverkach kręcenie do 6000, 6500, 7000 RPM to normalka, nie Van#1860 :mrgreen:
A na prędko?ć maxymaln? maj? wpływ różne czynniki. Jak wiadomo v-max uzyskiwana jest z mocy. Im większa moc, tym większa prędko?ć. Im zimniejsze powietrze, tym większa moc. Dlatego silniki największ? moc osi?gaj? zim?. Podobnie jest po deszczu, kiedy jest wilgotne powietrze. Oczywi?cie im więcej mocy, tym większy przyrost. Jak się ma do tego turbo albo biturbo, to już wogóle kosmos  :mrgreen: Na zawodach na 1/4 mili, gdzie silniki maj? coraz czę?ciej ponad 1000 KM, wilgotne powietrze może dodać nawet 50 dodatkowych KM.
Poza tym wpływ maj? opory powietrza i toczenia (chociaż ten podobno przy 50-60 km/h przestaje mieć szczególne znaczenie). Ale jednak. Liczy się odpowiednie ci?nienie w ogumieniu. Wszelkie anteny, szyberdachy, otwarte szyby powiększaj? opory, ale to chyba każdy wie. Im niżej asfaltu tym lepiej.
Na 1/4 milil to nawet niektórzy (trochę z przymrużeniem oka) składaj? lusterka, a nawet antenki od radia i wycieraczki stawiaj? pionowo  :mrgreen:

Trochę się rozpisałem, pewnie to i tak każdy wie. Ale może komu? się przyda, a jak głupoty napisałem to nie bijcie :)[/center]

V-mmax
« Odpowiedź #76 dnia: Sierpień 17, 2006, 22:36:34 pm »

mariusz wawa

  • Gość
Cytat: "Arnold#1910"

A w roverkach kręcenie do 6000, 6500, 7000 RPM to normalka, nie Van#1860 :mrgreen:

A na gazie to nawet do 8krpm, tylko, że wtedy zapala się kontrolka "remont głowicy" :mrgreen:
Nie ma co przesadzać, bo piana na ustach szczę?liwego posiadacza dreswagena nie zawsze rekompensuje koszt remontu.
Co do Vmax, to ja swoim leciałem max 180 licznikowe na 185/70/13. Miejsca pod butem jeszcze było sporo, ale miałem z tyłu jedno kółko niedokłdnie wyważone, i bałem się więcej jechać, jak poldolot zacz?ł ?miesznie drgać. Potem remont, docieranie, jeszcze raz remont....... zobaczymy może jeszcze kiedy? sprawdzę ile na max poleci. :cry:

V-mmax
« Odpowiedź #77 dnia: Sierpień 18, 2006, 11:31:09 am »

Remik

  • Gość
Witam ja swoim 125p poleciałem w 4 osoby 170 na równej drodze. Dodam za na gazie i oczywi?cie V biegu. Teraz mam gor?cy apel potrzebuje dysz paliwa do gażnika 120 i 155. Kupie nowe urzywane jak macie sklep podajcie mi adres czy linka, lub sami posiadacie. Niedługo bede sie pozbywał swojego kwadrata ale wczesniej chce zamknać szafe i nagrac filmik. Do tego potrzebuje sprawnego ga?nika. Możecie na remigiuszniegowski@wp.pl

V-mmax
« Odpowiedź #78 dnia: Sierpień 18, 2006, 17:10:40 pm »

Arnold

  • Gość
A u mnie jest co? takiego, że jak jadę np. 150 km/h, to nagle zaczyna tak zajebi?cie trz??ć. Nie dzieje się to stopniowo ze wzrostem prędko?ci, ale nagle. Dlatego ciężko to przewidzieć. Mniej więcej jest to w okolicach 150-160. Opony wyważone, krzyżaki nowe. Jedyne co mi przychodzi jeszcze do głowy to ta "poduszka" między skrzyni? a wałem, bo jest pęknięta. Ale pęknięta jest nie tak dawno, a nagłe drgania już były chyba wcze?niej (też nie wiem, bo rzadko przekraczam 120 km/h) :)

V-mmax
« Odpowiedź #79 dnia: Sierpień 24, 2006, 21:49:11 pm »

PiKsEl

  • Gość
ja swoaja niuni? 150 i wszystko drzy i to w pieciu jechalismy mysle ze tak plus minus sie pojedzie seryjnym poldkiem