Autor Wątek: Przegrzewanie się auta, zapchana chłodnica - płukanie  (Przeczytany 12239 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Przegrzewanie się auta, zapchana chłodnica - płukanie
« dnia: Maj 12, 2008, 22:55:02 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
Przedwczoraj Poldek dostał nowe "oczy". Założyłem atrapę z halogenami dalekosiężnymi, ale zaczął się szybciej grzać  :cry:

Ogólnie temperatura 90* nie przekroczyła, ale wentylator chodził podczas trasy 350 km praktycznie bez przerwy, może z 2 razy na 2 minuty się wyłączył.

Jeszcze dzisiaj, a najpóźniej rano wrzucę fotki jak ta atrapa wygląda.

Czy ktoś ma jakieś pomysły co z tym fantem zrobić?

No i drugie pytanie: W piątek muszę wrócić do Polski 350km i czy mogę tak wracać, czy na trasę wrzucić atrapę do bagażnika ?
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

Przegrzewanie się auta, zapchana chłodnica - płukanie
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 12, 2008, 23:41:38 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
matucha, nie ma innej odpowiedzi jak taka zeby zdemontowac to co zaslania chlodnice lub zrobic jakis lapacz powietrza, ktory bedzie tam kierowal chlodne powietrze. Jesli przejechales w jedna strone i nie zlapal Ci temp krytycznej to i wrocisz, ale ja na Twoim miejscu wywalilbym atrape.
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Przegrzewanie się auta, zapchana chłodnica - płukanie
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 12, 2008, 23:42:46 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
A próbował ktoś to, co minusy miały między zderzakiem a chłodnicą zamontować do Plusa?
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

Przegrzewanie się auta, zapchana chłodnica - płukanie
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 12, 2008, 23:45:27 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
A co miały?
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Przegrzewanie się auta, zapchana chłodnica - płukanie
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 12, 2008, 23:46:21 pm »

PapaSmerf82

  • Gość
A moja odpowiedz brzmi niech wywali termostat.Ja w swoim plusie mam oryginalna atrape i non stop wentylator chodzil Dzisiaj wywalilem termostat i po klopocie :)Tylko nie zapomnij go na zime zalozyc:)
Chciales to napisalem ci na forum:)hehe

Przegrzewanie się auta, zapchana chłodnica - płukanie
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 12, 2008, 23:46:26 pm »

Długi

  • Gość
Ja u siebie w sumie nie widzę różnicy czy jeżdżę ze zwykłą atrapą czy z tą z "oczami" temp. zawsze jest na 90 a na trasie ponizej 90. W miescie jak to w miescie czesciej włączają się wiatraki ale to norma.
Proponuję zdemontować klakson bo trochę zasłania środek w atrapie a tam tylko jest dopływ powietrza do chłodnicy i przenieść go w inne miejsce.  Zdecydowanie pomoże.

Przegrzewanie się auta, zapchana chłodnica - płukanie
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 12, 2008, 23:48:37 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3412
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Matucha u mnie czają się 2 reflektory (większe zdaje się niż u Ciebie) w dodatku dwójka jakby nie było lubi się grzać, mimo to auto mi się nie przegrzewa.
Skoro piszesz, że 90* nie miałeś więc w czym rzecz? Po prostu może czujnik się "zepsuł" albo kable gdzieś zwarły i dlatego wentyl chodzi non stop?
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Przegrzewanie się auta, zapchana chłodnica - płukanie
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 12, 2008, 23:49:10 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
Długi, klakson już przeniosłem. Ja nie mam w sumie oryginalnej atrapy do Plusa, ale to chyba nie problem:


Senn#1869, ja miałem taki plastik, który z jednej strony był przyczepniony do zderzaka pod wlotami, a z drugiej strony do chłodnicy. Taka zajewielka "rynna" i to powietrze ze zderzaka kierowało na chłodnicę.

[ Dodano: 12 Maj 2008 23:50 ]
jimo#1921, jak auto postawiłem, to zaraz się wyłączał, więc czujnik napewno dobry. A stanie się coś wentylatorowi, jak będzie działał non stop?

Teoretycznie powinien wentylator latem w trasie chodzić czy nie?

[ Dodano: 12 Maj 2008 23:55 ]
Mam też porównanie do jazdy ze starą atrapą.
Na 350 km jak juz się wentylator załączył to albo w korku, albo jak dłuższy czas za czymś powoli jechałem, jakiś traktor i przyczepa czy coś takiego, a kiedy chodzi to wiem dobrze z tego, że go w CB dobrze słychać. A dzisiaj w nocy dużo lepiej było widać, więc jeśli dałoby radę to ze światełek nie chcę rezygnować.
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

Przegrzewanie się auta, zapchana chłodnica - płukanie
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 13, 2008, 00:05:58 am »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3412
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Cytat: "matucha"
Długi, klakson już przeniosłem.
Senn#1869, ja miałem taki plastik, który z jednej strony był przyczepniony do zderzaka pod wlotami, a z drugiej strony do chłodnicy. Taka zajewielka "rynna" i to powietrze ze zderzaka kierowało na chłodnicę.

jimo#1921, jak auto postawiłem, to zaraz się wyłączał, więc czujnik napewno dobry. A stanie się coś wentylatorowi, jak będzie działał non stop?

Teoretycznie powinien wentylator latem w trasie chodzić czy nie?

Mam też porównanie do jazdy ze starą atrapą.
Na 350 km jak juz się wentylator załączył to albo w korku, albo jak dłuższy czas za czymś powoli jechałem, jakiś traktor i przyczepa czy coś takiego, a kiedy chodzi to wiem dobrze z tego, że go w CB dobrze słychać. A dzisiaj w nocy dużo lepiej było widać, więc jeśli dałoby radę to ze światełek nie chcę rezygnować.


Więc tak przy sprawnej chłodnicy to w ogóle podczas ruchu auta nie powinien się włączać wentylator. Jak stoisz (i to też nie 2 minuty) w miejscu to się włączy, popracuje chwilę, zbije temp i się wyłączy, potem znowu jakiś czas i się włącza i już pętla w kółko. Na dobrą sprawę przy sprawnej chłodnicy i termostacie już kilkaset metrów jazdy powinno zbić temperaturę.
Co do klaksonu to powiem Ci jeszcze, że mam zamontowane dwa (seryjny z caro i dodatkowy większy) które jeszcze dodatkowo (oprócz reflektorów) przysłaniają starą miedzianą chłodnicę).
Sprawdź w ogóle jakie masz ciśnienie w układzie, przez zbiorniczek wyrównawczy woda ma się równym strumieniem przelewać(!) i to dosyć mocno.
Ja bym nie szukał winowajcy w halogenie.... Dostęp powietrza do chłodnicy masz przecież też pod tablicą rejestracyjną - nie tylko przez kratkę ponad zderzakiem.
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Przegrzewanie się auta, zapchana chłodnica - płukanie
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 13, 2008, 00:08:53 am »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
jimo#1921, a jest jakiś sposób żeby sprawdzić pompę wody? Bo w sumie byłu zakresy prędkości, gdzie mu zbijanie temp. lepiej szło ( ok. 2500 obr/min ) a im szybciej, to już gorzej. Może pompa powiedziała do widzenia?
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

Przegrzewanie się auta, zapchana chłodnica - płukanie
« Odpowiedź #10 dnia: Maj 13, 2008, 00:15:33 am »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3412
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Cytat: "matucha"
jimo#1921, a jest jakiś sposób żeby sprawdzić pompę wody? Bo w sumie byłu zakresy prędkości, gdzie mu zbijanie temp. lepiej szło ( ok. 2500 obr/min ) a im szybciej, to już gorzej. Może pompa powiedziała do widzenia?

ogólnie to te pompy jakoś zbytnio się nie psują, prędzej szlag trafi chłodnicę (kiedy ostatnio płukałeś)? Jeśli przy wyższych obrotach temp nie chciała się zbić to stawiałbym na zawaloną chłodnicę, na pierwszy rzut wyjmij ją i odwrotnie do normalnego obiegu płucz przez naście minut bieżącą wodą. Możesz zalać do układu wodę z octem, i pojeździć z 20/30 km na takim roztowrze, później spuścić w cholerę i zalać koncentratu (na bazie glikolu).

Zacznij od sprawdzenia ciśnienia w układzie, równomierności nagrzania chłodnicy (góra dół). Później (na pewno nie zaszkodzi) możesz profilaktycznie wypłukać chłodnicę, dać nowy termostat (koszt ~17zł), zmienić ciecz w układzie.

Jak to nie pomoże to hmmm nowa chłodnica? :D albo rezygnacja (na próbę) z halogenów - jeśli to przyniesie względną poprawę to niestety nowa chłodnica (ta już nie ma takiego przepływu, co do pompy wody to przy rozbiórce wyjmi i ją, zobacz jak się kręci, czy nie ma oporów, jeśli nie to nie widzę powodu wymieniać, jeśli kręci się z oporem to i ona do wymiany (koszt nowej .... do ohv... hmmm już nie pamiętam ale ~100zł?)
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Przegrzewanie się auta, zapchana chłodnica - płukanie
« Odpowiedź #11 dnia: Maj 13, 2008, 00:20:46 am »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
jimo#1921, płukana nigdy nie była, ale nigdy nie jeździłem na wodzie, a płyn zmieniany raz do roku.

A co do sprawdzenia chłodnicy to ile cieczy powinno mi wejść w samą chłodnicę?

I drugie ten koncentrat na bazie glikolu to do jazdy czy do wyczyszczenia?
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

Przegrzewanie się auta, zapchana chłodnica - płukanie
« Odpowiedź #12 dnia: Maj 13, 2008, 00:24:49 am »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3412
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Cytat: "matucha"

A co do sprawdzenia chłodnicy to ile cieczy powinno mi wejść w samą chłodnicę?
I drugie ten koncentrat na bazie glikolu to do jazdy czy do wyczyszczenia?

Koncentrat to na docelowe zalanie układu, kup bańkę 5L (mieszasz w stosunku) zalewająć 1:1 zostanie Ci pół bańki glikolu. U mnie w atu w szeroką alu chłodnicę + przewody + zbiorniczek wyrównawczy + blok wchodziło równe 5 litrów cieczy (o ile dobrze pamiętam).
Samo płukanie przeprowadź wodą, warto też przepłukać nagrzewnicę w odwrotnym kierunku niż normalnie płynie woda oraz rurkę wzdłuż pokrywy zaworów.
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Przegrzewanie się auta, zapchana chłodnica - płukanie
« Odpowiedź #13 dnia: Maj 13, 2008, 00:29:44 am »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
Z tym koncentratem to na mrozie można jeździć?

A co do nagrzewnicy, to wnioskuję, że jest wszystko ok, bo mam podpiętą razem z parownikiem szeregowo i parownika nie da się dotknąć, zanim gorąca woda pójdzie na chłodnicę, więc przepływ musi być dobry. I dorzucę że z ciekawości sprawdziłem jakiś miesiąc temu jak mi się zepsuł wyłącznik od wentylatora i nawet w korku auto się nie nagrzało, jak ciepłe powietrze puściłem na maksa do wewn.
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

Przegrzewanie się auta, zapchana chłodnica - płukanie
« Odpowiedź #14 dnia: Maj 13, 2008, 00:32:41 am »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3412
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Cytat: "matucha"
Z tym koncentratem to na mrozie można jeździć?

A co do nagrzewnicy, to wnioskuję, że jest wszystko ok, bo mam podpiętą razem z parownikiem szeregowo i parownika nie da się dotknąć, zanim gorąca woda pójdzie na chłodnicę, więc przepływ musi być dobry. I dorzucę że z ciekawości sprawdziłem jakiś miesiąc temu jak mi się zepsuł wyłącznik od wentylatora i nawet w korku auto się nie nagrzało, jak ciepłe powietrze puściłem na maksa do wewn.


hehe no oczywiście, że można jeździć w zimie.... do tego on jest :) normalny płyn chłodnicy, nie zmieszasz z wodą to i przy -50 nie zamarznie.
Ja uważam, że jest lepszy jak borygo. Jak będziesz płukał to i nagrzewnicę nic nie szkodzi przepłukać.
Hmm w sumie to zdejmij te halogeny, jeśli będzie znacząca poprawa to cóż... odpowiedź znasz :) Albo kombinuj z chłodnicą.
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Przegrzewanie się auta, zapchana chłodnica - płukanie
« Odpowiedź #15 dnia: Maj 13, 2008, 00:36:14 am »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
Cytat: "jimo#1921"

Sprawdź w ogóle jakie masz ciśnienie w układzie, przez zbiorniczek wyrównawczy woda ma się równym strumieniem przelewać(!) i to dosyć mocno.


Nie leje się równym strumieniem. Chwilę leci chwilę nie. Jak mu się chce ogólnie.
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

Przegrzewanie się auta, zapchana chłodnica - płukanie
« Odpowiedź #16 dnia: Maj 13, 2008, 00:38:05 am »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3412
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Cytat: "matucha"
Nie leje się równym strumieniem. Chwilę leci chwilę nie. Jak mu się chce ogólnie.

a jak podkręcisz obroty? Jeśli płynu masz odpowiednią ilość to chłodnica pierwszej świeżości nie jest, powinno lecieć równym strumieniem, pod dużym ciśnieniem.
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Przegrzewanie się auta, zapchana chłodnica - płukanie
« Odpowiedź #17 dnia: Maj 13, 2008, 00:41:25 am »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
Jutro sprawdzę dokładnie i zdam relację, albo i nawet filmik nakręcę.

Ewentualnie odnośnie chłodnicy. Płukanie pod ciśnieniem coś da? Czy ze zwykłego węża ogrodowego to płukać?
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

Przegrzewanie się auta, zapchana chłodnica - płukanie
« Odpowiedź #18 dnia: Maj 13, 2008, 00:46:10 am »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3412
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Cytat: "matucha"
Jutro sprawdzę dokładnie i zdam relację, albo i nawet filmik nakręcę.

Ewentualnie odnośnie chłodnicy. Płukanie pod ciśnieniem coś da? Czy ze zwykłego węża ogrodowego to płukać?

Kurde mol, czy ja piszę niewyraźnie, tej panie inżynieże rusz pan mózgowncą, wiem, że już zbójecka godzina ale ;)
owijasz szlauf szmatą, wsadzasz w króciec w chłodnicy i niech się podlewa przy okazji ogródek z drugiej dziury :).
Dodatkowo wyczyść ją, najlepiej sprawdza się do tego karcheer, z zewnątrz z muszek, i innych drobnoustroi powbijanych przez pęd powietrza, jeśli pod wpływem takiego mycia będą się "radiatorki" rozsypywać to chłodnica jest już szmelc, na allegro kupisz już za 120zeta.... (ja kupiłem podróbę alu za 170zeta rok temu i działa wyśmienicie do tej pory, teraz już u nowego właściciela).
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Przegrzewanie się auta, zapchana chłodnica - płukanie
« Odpowiedź #19 dnia: Maj 13, 2008, 00:57:48 am »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
jimo#1921, mi chodziło o jakiś konkretniejszy sprzęt do przepłukania tego i stąd moje pytanie ;) Chociażby taki, jak na jednym ze zdjęć z moim autem :P 2 pompy o wydajności do blisko 300 litrów na minutę zasilane prawie 4 litrowym Dieslem :P
Wolę się najpierw zapytać, a nie najpierw popsuć i dowiadywać się czemu popsułem :P
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)