Autor Wątek: FSO Polonez CARO 1,6 GLE 1994 srebrzysty - by Tomek_k  (Przeczytany 83343 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: FSO Polonez CARO 1,6 GLE 1994 srebrzysty - by Tomek_k
« Odpowiedź #140 dnia: Czerwiec 26, 2016, 22:31:49 pm »

Offline Rocky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 230
  • Płeć: Mężczyzna
    • 126p'79,126el'96,Caro plus GTI'97
am nadzieję że jeszcze parę osób pamięta te silniki

Mimo,że jestem rocznik 96,to pamiętam jeszcze czasy gdy mnóstwo DFów,Poldków(głównie przed Caro) i 126p było w rękach młodych rajdowców,a fiatowskie DOHC były w co drugim stuningowanym PN/125p ;) Szczerze mówiąc,coraz częściej myślę o Borku na nieco niższym zawiasie z epokowymi alusami i lekko dłubniętym 2.0 DOHC pod maską,ale blokują mnie ceny Borków,ceny dwuwałkowców Lamprediego oraz dostępność i ceny części do nich.
https://www.facebook.com/pages/Rocky-Garage/627042057348691
Zapraszam ;)
Cytuj (zaznaczone)
I to się chwali bo dla większości remont sprowadza się do szukania blach w kolorze i ich wymiany

Odp: FSO Polonez CARO 1,6 GLE 1994 srebrzysty - by Tomek_k
« Odpowiedź #141 dnia: Czerwiec 26, 2016, 23:17:12 pm »

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1303
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
Nie do końca dobrze jeździło mi się na IG Standardach zatem rozpocząłem poszukiwania ładnych relaxów. Trafił się komplet w stanie niemal fabrycznym zatem STD wyleciały w kosmos a ich miejsce zajęły pompowane IG. Komfort jazdy wzrósł nieporównywalnie. Teraz jeszcze muszę wymienić kierownicę bo czerwona pasuje jak świni krawat.

Dodatkowo Poldek otrzymał listwy progowe które dostałem od kolegi - dzięki Sławek ! <spoko>
Progi zostały solidnie zakonserwowane a na przód zostały zamontowane chlapacze dedykowane dla tych listew.

Poldek został umyty, nawoskowany a plastiki odżywione środkiem Perl od CarPro:























Dla przypomnienia, tak wyglądał pół roku temu :P:







Fiat 125p,'71,76, Fiat 132: '78, Fiat Fiat 131:'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLI '96, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16

Odp: FSO Polonez CARO 1,6 GLE 1994 srebrzysty - by Tomek_k
« Odpowiedź #142 dnia: Czerwiec 26, 2016, 23:31:49 pm »

Offline Dawid91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2232
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari
Wypiękniał w Twoich rękach :) Relaksy w stanie super, chociaż nie do końca jestem w stanie zrozumieć, jak może się źle jeździć w IG STD  <co>  ;p co do DOHCów, fajne silniczki, miałem okazję prowadzić 125p z 2.0 DOHC pod maską i fajnie to śmiga :) Subiektywnie uważam, że klimat tego silnika bardziej odpowiada starszym niż szerokie Caro wyrobom FSO, jednak przyjemność z jazdy na pewno będzie spora i gwarantowana  <spoko>

Odp: FSO Polonez CARO 1,6 GLE 1994 srebrzysty - by Tomek_k
« Odpowiedź #143 dnia: Czerwiec 26, 2016, 23:37:18 pm »

Online KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13830
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
STD niektorych cisnie w poslady i wsiadanie oraz wysiadanie jest utrudnione,
te RLX faktycznie ladne, paski nie wyplowiale, a przy zilonym to wazne,bo wyplowialy wyglada jak szary,
kierownica robi kontrast, trzeba zmienic
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: FSO Polonez CARO 1,6 GLE 1994 srebrzysty - by Tomek_k
« Odpowiedź #144 dnia: Czerwiec 26, 2016, 23:51:11 pm »

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1303
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
Dla mnie w STD problemem była zupełnie płaska część lędźwiowa, po jakiś 50 km jazdy plecy miały dość. Nie na moje plecy.
Relaxy oraz akupresury, w porównaniu do STD to zupełnie inna liga.
Fiat 125p,'71,76, Fiat 132: '78, Fiat Fiat 131:'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLI '96, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16

Odp: FSO Polonez CARO 1,6 GLE 1994 srebrzysty - by Tomek_k
« Odpowiedź #145 dnia: Czerwiec 27, 2016, 00:08:57 am »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna
Dla mnie w STD problemem była zupełnie płaska część lędźwiowa, po jakiś 50 km jazdy plecy miały dość. Nie na moje plecy.
Relaxy oraz akupresury, w porównaniu do STD to zupełnie inna liga.
Niestety muszę potwierdzić, dobrze że podłożona poduszka uratowała moje plecy podczas podróży nad morze :) No i faktycznie trochę też za wąskie dla osób które są tu i ówdzie szersze :P sory za ot.

Odp: FSO Polonez CARO 1,6 GLE 1994 srebrzysty - by Tomek_k
« Odpowiedź #146 dnia: Czerwiec 27, 2016, 00:10:08 am »

Online KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13830
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
to jakies dziwne miales te STD ,bo jeszcze nie siedzialem w takich, ktore nie maja podparcia ledzwiowego,
chyba,ze chcesz miec takie bardzo mocno wystajace, to wtedy tylko RLX napompowane na maksa ,a mi z kolei nie bardzo takie wystajace jak w RLX pasuje i wypuszczam powietrze,
z drugiej strony nie toleruje plaskich foteli, zwracam uwage na podparcie ledzwiowe,
nie wiem jak jezdzisz tymi skodami i bmw skoro lubisz poduszke pod plecami - w F10 jeszcze nie siedzialem, ale starsze maja raczej plaskie fotele,
ogolnie zagraniczne auta maja plaskie fotele w porownaniu do STD ,a a gdzie im do RLX lub zwyklych foteli z szerokiego
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: FSO Polonez CARO 1,6 GLE 1994 srebrzysty - by Tomek_k
« Odpowiedź #147 dnia: Czerwiec 27, 2016, 08:40:09 am »

Offline Nole

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 125
    • Były, są i będą...
zatem STD wyleciały w kosmos

Tomek, nastepnym razem jak bedziesz coś wysyłal w kosmos pomyśl o mnie :) Takie coś chętnie bym przyjął... hehe

Odp: FSO Polonez CARO 1,6 GLE 1994 srebrzysty - by Tomek_k
« Odpowiedź #148 dnia: Czerwiec 27, 2016, 10:00:46 am »

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1303
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
zatem STD wyleciały w kosmos

Tomek, nastepnym razem jak bedziesz coś wysyłal w kosmos pomyśl o mnie :) Takie coś chętnie bym przyjął... hehe


Spokojnie Nole, wiesz jak jest, leżą w magazynie i może gdzieś trafią:)
Fiat 125p,'71,76, Fiat 132: '78, Fiat Fiat 131:'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLI '96, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16

Odp: FSO Polonez CARO 1,6 GLE 1994 srebrzysty - by Tomek_k
« Odpowiedź #149 dnia: Czerwiec 27, 2016, 13:34:12 pm »

Offline bochen3

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 73
  • Płeć: Mężczyzna
    • Fiat125p
Ależ podoba mi się to co robisz ze swoimi autami.
Perfekcja w każdym calu.
Gratuluję i wrzucaj dużo zdjęć bo ogląda się super.

Odp: FSO Polonez CARO 1,6 GLE 1994 srebrzysty - by Tomek_k
« Odpowiedź #150 dnia: Czerwiec 27, 2016, 17:59:38 pm »

Offline Łukasz!842!

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 609
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 2000/TC/MPI
    • http://www.fso.ptk.prv.pl
Tomek możesz pozostać przy seryjnej średnicy wydechu, ale ostatni oryginalny komorowy tłumik to kat dla Dohc, po wstawieniu przelotowego ostatniego z Borka dopiero zacznie jechać na wysokich obrotach ;) przetestowane, gdy chciałem wrócić do komorówki trasa 200km i poszedł nowy do lamusa.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 27, 2016, 18:01:14 pm wysłana przez Łukasz!842! »

Odp: FSO Polonez CARO 1,6 GLE 1994 srebrzysty - by Tomek_k
« Odpowiedź #151 dnia: Czerwiec 27, 2016, 18:32:56 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3765
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Zawsze można dobrać coś większego, np. z Citroena Xantii końcowy. W zasadzie dokładnie to samo co Poldkowy, tylko trzeba wykombinować rurę żeby przejść ze środkowego nad mostem. Ja u siebie taki mam i nic nie dławi, wyszło 156KM i 170niuta na takiej konfiguracji wydechu jak seria, czyli przelot-przelot-komorowy.

"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: FSO Polonez CARO 1,6 GLE 1994 srebrzysty - by Tomek_k
« Odpowiedź #152 dnia: Czerwiec 27, 2016, 23:26:16 pm »

Offline Marko1925

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 66
  • Płeć: Mężczyzna
    • 1992 Audi 80 B4 2.0 8v 115KM
Do Caro bardziej powinien pasował 2.0 OHC forda ale to już decyzja właściciela :)

Odp: FSO Polonez CARO 1,6 GLE 1994 srebrzysty - by Tomek_k
« Odpowiedź #153 dnia: Czerwiec 28, 2016, 00:47:55 am »

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
Do Caro bardziej powinien pasował 2.0 OHC forda ale to już decyzja właściciela
zwłaszcza ze ma praktycznie nowego dohca który siądzie mu bez kombinowania czego nie można powiedzieć o pinto ;)
fajnie wiedzieć ze nie wszystkie 1.8 umarły śmiercią naturalną, taka miła klasyczna odmiana w zalewie roverów wszelkiej maści :)
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

Odp: FSO Polonez CARO 1,6 GLE 1994 srebrzysty - by Tomek_k
« Odpowiedź #154 dnia: Czerwiec 28, 2016, 19:41:57 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6593
  • Płeć: Mężczyzna
Tak idealnie to 1.8 by pasował do rekonstrukcji 125p Akropolis

Szczerze mówiąc,coraz częściej myślę o Borku na nieco niższym zawiasie z epokowymi alusami i lekko dłubniętym 2.0 DOHC pod maską,ale blokują mnie ceny Borków,ceny dwuwałkowców Lamprediego oraz dostępność i ceny części do nich.

Dlatego ja myślę o VVC. Przy odpowiednim wydechu, brzmi praktycznie tak samo jak rajdowy DOHC, poza tym że trochę niżej się kręci.
Jak dożyję tego że będę robił replikę rajdówki, to pójdę właśnie w VVC na charczącym wydechu, koszty nieporównanie niższe, w wersji 160 moc na poziomie Gr. II, i kłówkę z Łady da się dopasować, co też wyszłoby taniej.

Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: FSO Polonez CARO 1,6 GLE 1994 srebrzysty - by Tomek_k
« Odpowiedź #155 dnia: Czerwiec 28, 2016, 22:22:54 pm »

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1303
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
Replikę cywilnego Akropolisa z silnikiem 1,8 z lat 70. już mam, prezentuje się tak:















« Ostatnia zmiana: Czerwiec 28, 2016, 22:29:29 pm wysłana przez Tomekk »
Fiat 125p,'71,76, Fiat 132: '78, Fiat Fiat 131:'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLI '96, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16

Odp: FSO Polonez CARO 1,6 GLE 1994 srebrzysty - by Tomek_k
« Odpowiedź #156 dnia: Czerwiec 29, 2016, 00:40:27 am »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6593
  • Płeć: Mężczyzna
Widzę że jest nawet zadarty wydech, ale chyba brakuje Vitaloni na błotnikach, no i czarnych pasów na bokach.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: FSO Polonez CARO 1,6 GLE 1994 srebrzysty - by Tomek_k
« Odpowiedź #157 dnia: Czerwiec 29, 2016, 15:09:33 pm »

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1303
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
Widzę że jest nawet zadarty wydech, ale chyba brakuje Vitaloni na błotnikach, no i czarnych pasów na bokach.

Rzeczywiście, nie chciałem go oklejać / malować, miał jak najbardziej przypominać seryjnego Fiata. Z resztą, złożyłem go jakieś 8-9 lat temu, nie miał być 100% odtworzeniem tego co w latach 70. fabryka wypuściła w kilkuset egzemplarzach. Zależało mi najbardziej na tym żeby nie pakować tam 2 litrówki jak większość tego typu projektów tylko właśnie 1,8. DOHC. Ten silnik bardzo pasuje do Fiata, świetnie się wkręca na obroty i ma spory moment.
Jedyne smaczki wizualne to włoski wydech i alufelgi Compomotive które robiłem w UK na zamówienie. Jest to taka moja wizja Fiata 125p sprawiającego radość z jazdy, Fiacik ma wspomaganie (niestety JKC), czerwone pasy z CC Sporting oraz kierownicę Abartha. Lusterka Cromodora Astro lepiej sprawdzają się z ruchu miejskim. Wszystkie zamontowane rzeczy włącznie z silnikiem były nowe.
Fiat 125p,'71,76, Fiat 132: '78, Fiat Fiat 131:'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLI '96, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16

Odp: FSO Polonez CARO 1,6 GLE 1994 srebrzysty - by Tomek_k
« Odpowiedź #158 dnia: Czerwiec 29, 2016, 15:14:00 pm »

Offline Rocky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 230
  • Płeć: Mężczyzna
    • 126p'79,126el'96,Caro plus GTI'97
Szkoda,że zdjęcia tego Bandziora na FPM wygasły. Na pewno jeden z moich ulubionych MR76.
https://www.facebook.com/pages/Rocky-Garage/627042057348691
Zapraszam ;)
Cytuj (zaznaczone)
I to się chwali bo dla większości remont sprowadza się do szukania blach w kolorze i ich wymiany

Odp: FSO Polonez CARO 1,6 GLE 1994 srebrzysty - by Tomek_k
« Odpowiedź #159 dnia: Czerwiec 30, 2016, 16:12:44 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6593
  • Płeć: Mężczyzna
Teraz mi się przypomniało że Monte Carlo i Akropolis wyjeżdżały z fabryki na amortyzatorach Bilstein - folder reklamowy je wymieniał.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E