FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Zawieszenie i układ kierowniczy => Wątek zaczęty przez: policyjny w Luty 10, 2006, 20:43:54 pm
-
czesc mam taki problem jesli tak mozna to nazwac
otoz jak podnislem samochod to przednie kola mialy luz tzn jak poruszalem nimi w lewo i prawo to odczuwalny byl luz
gosc powiedzial ze do wymiany jest cos ............. dlugi.
ale nie pamietam co, ewentualnie co jeszcze nalezy wymienic by on tak nie latal
jak jade prosta droga to tanczy na drodze dosc mocno musze kontrowac kierownica
jakie sa koszta?
-
gałka kierownicza długa albo jakos tak :-) koszt ze 40zł za podróbe (moze jest ich wiecej jak rozbierzesz to sprawdz gałki one sie wyginaj? na wszystke strony z duzym oporem jak jest nowa to rek? nie idzie prawie wygi?c jak zr?bana to palcem j? przestawisz .Niestety pózniej czeka cie jazda do mechanika na geometrje tez z 40zł ) :-)
-
Przy okazji sprawdz lozyska. Jak masz uniesiony samochod to uderz reka w kolo. Jak uslyszysz metaliczny podzwiek to lozyska do wymiany.
-
Przy okazji sprawdz lozyska. Jak masz uniesiony samochod to uderz reka w kolo. Jak uslyszysz metaliczny podzwiek to lozyska do wymiany.
:shock: a co będzie jak zadzwoni osłona tarczy hamulcowej :?: :shock: Też ma łożyska wymieniać? Niecodzienny sposób na sprawdzanie łożysk. No ale cóż... :shock:
-
SerU#408, kolega Lupo#1891, ?le się wyraził. Chciał powiedzieć że należy podnie?ć szmochód i delikatnie ruszeć kołem w pionie
-
To tego nie mozna odroznic? :>
-
To tego nie mozna odroznic? :>
można :P ale rozchodziło się o sposób sprawdzania
-
Najlepiej wejdz pod auto i niech ktos delikatnie rusza kiera, luzy na dr?żkach kierowniczych zazwyczja sa zzauwazalne golym okiem. S? dwa rodzaje dr?żków, długi i któtki.