FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Mechanika => Wątek zaczęty przez: Bronx_1.5GLE w Luty 01, 2006, 19:13:15 pm
-
Witam , doszedelm juz ze linka mi nie kreci sie , wiec pewnie wymiana slimaka sie szykuje...
po przegldaniciu ksiegi juz wiem ze jest on po lewej stronie skrzyni biegow , i teraz pytanie czy aby go wymienic trzeba zrzucac skrzynie i cos tam rozkrecac ??
czy da to sie wymienic bezposrednio pod autem ??
dodano
kurde wymienia to sie wogle bo szukalem po necie czesci i wszystko jest nawed linka trzymajaca bagaznik ( ta gumowa z tylu w caro ) a o slimaku nie widac nie slychac ...
-
Wymieniasz cały reduktorek napędu linki prędko?ciomierza. Chyba trzeba skrzynię odkręcić od poduszki i przesun?ć. I naczej nie wyjmiesz tego badziewia.
-
tak da sie wymienic to ale musisz mieć kanał bo bez kanału to raczej niebardzo sie da :roll:
-
tak da sie wymienic to ale musisz mieć kanał bo bez kanału to raczej niebardzo sie da :roll:
taaa :roll: moj kanal to 4 ceglowki.... juz i tam trafialo mnie jak bak montowalem , a gdzie tam skrzynia :/
ok to o co mam sie pytac w sklepie , i czy wymaga to rak z gumy czy normalnych lopat ?? :)
-
ja wymieniałem juz 2 razy ja w sklepie powiedziałem ?limak od prędko?ciomierza ten co wchdzi do skrzyni ;) normalne łapy ci w złupełno?ci wystarcz?
-
trzeba wyci?gnac stary ?limak i odczytać co ma nabite. bo tego dziadostwa jest kilka. I jak bedzie inny to poprostu bedzie kantował na prędko?ci
-
a ja mimo wszystko najpierw wymienilbym sama linke ,nie jest powiedziane ze slimak ci padl
-
Nie trzeba nic ?ci?gać żadnej skrzyni czy jej opuszczać.
Ja nie mam kanału a zajęło mi to około godzinkę tyle ze w kancie, ale nie ma tu różnicy ;)
Ale jak pisał GT najpierw linke sprawd?
taaa :roll: moj kanal to 4 ceglowki.... juz i tam trafialo mnie jak bak montowalem , a gdzie tam skrzynia :/
Wierz mi, że zbiornik to pół biedy ;) (5razy sci?gany)
Ja niestety nie mam kanału a juz chyba 4 razy mialem skrzynke ?ci?gnięt?.
Wszystko się odbywa w pozycji jak ja to mowie na "|PIOCHA" (http://www.team.chomal.one.pl/inne/spioch.gif) :mrgreen:
-
Ja bez kanału czy podjazdu wyj?łem skrzynię i założyłem. Tylko we dwóch.
-
Meggido, ja do pmocy mialem tylko klana i ręce
Na kolanach pottrzymalem skrzynie a rekami docisn?c i zlapac tylko troche gwintu :mrgreen: ...za trzecim razem pomagalem sobie juz lewarkiem :roll:
Przy zbiorniku się naprzeklinalem bo mi sie opaski pourywaly :mad:
i wylalem chyba z 6l benzyny :cry:
-
trzeba wyci?gnac stary ?limak i odczytać co ma nabite. bo tego dziadostwa jest kilka. I jak bedzie inny to poprostu bedzie kantował na prędko?ci
Przekłamania to najmniejszy problem. Znacznie większym problemem jest umielenie trybów. Tych reduktorów jest kilka rodzajów w zalezno?ci od przełożenia mostu. Kiedy? nawet udało mi sięznale?ć stronęproducenta tych ?limaków i tam było opisane co i jak ze wszystkimi danymi technicznymi. Musze się po?więcić i poszukać i tutaj zmie?cić.
-
no to kurcza nie wiem , tzn tyle wiem , slimak sie kreci ( beee to byla walka .. :cry: )
linka kurna tyz ... ale przypuszczam ze moze sie gdzies uwalila przy koncowce i jest za krotka ... wiec jutro kupie sama linke
mam nadzieje ze nic nie ugrzezlo w slimakowej dziureczce przytrzymujacej linke :mrgreen:
-
Mam mam znalazłem jak obiecałem.
Oto adres stronki porducenta z dokładnym opisem co i jak:
http://www.metal-tech.pl/pol/przek.html#3
-
no to problem sie pijawil zas ...
ostatni szczlila linka (urwala sie w tym slimaku tak ze jedna czest tam zostala) po 30 min dlubania udalo mi sie pozostalosc usunac , skrecilem wsio do kupy i wlozylem nowa :)
wszytsko dzialalo przez ok 300km i zas licznik nie dziala...
wiec wyciagam linke i patrze zas urwana w tym samym miejscu (w tym slinaku) jakies pomysly dlaczego ciagle sie tam rwie ??
kupilem przez pomylke cala w pancerzu , ale boje sie zas wyniemiec co mi nie szczeli , no a 50 gr linka nie kosztuje....
-
moze wlasnie cos z pancerzem nie tak
-
nie wymienilem pancerz , linke i zas problemy , chyba slimak zapchany ....
albo pancerz zle zrobiony bo nie dalo sie zatrzasku zapiac wiec podpoilowalem to biale gowno i dupa....
-
Cze no to znowu litania...
najpierw bardzo bym prosil aby ktos mogl podac jakie predkosci sa na 5 biegu przy 2ooorpm i 3ooo rpm. (1,5 gle - gaz)
Wracajac do linki to juz 3 linka z pancerzem... kazda szczela po 200 , 250 , 220 km...
ten cycek z slimaka gdzie wchodzi linka utopilem w smarze , wiec nie ma sie co przytrzec (chyba bo juz sam nie wiem ...) wiec porsze o porade.. (slimaka szkoda ruszac bo nowy ti 150zl ) :cry:
-
a w ktorym miejscu strzela :?:
-
Jakos przy (lub w ) tej prowadnicy gdzie wklada sie linke do slimaka. Zastanawiam sie czy jak zas ta szczeli nie zapchac to poxipolem i wlozyc linke , pozatym teraz na tek lince jakies wrazenie mam ze do 70km/h dziwnie wskazuje predkosci z jakims opuznieniem... pozatym dziwnie wskazowka chodzi jak cofne i do przodu i cofne i do przodu (skacze podczas jazdy na wprost... albo to juz moja wyobraznia..)
-
jak masz linke za krótk? i wypada raz tu raz tam nie ma widocznego uszkodzenia to pancerz został naciagniety i linka nie dostaje do dwoch koncy u mnie tak było ze wypadała zmienilem pancerz linka stara i gra :]
:roll:
-
no zmienilem linke i pancerz , nawalilem wszedzie pelno smaru , narazie dziala po o 150km , tylko wskazuwka do 60 lata z paralaksa +- 30 km :D ale to malo wazne :)