FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Układ paliwowy i chłodzenia/nagrzewania => Wątek zaczęty przez: wrb#1974 w Kwiecień 21, 2014, 20:46:39 pm
-
wymyślcie jakiś sposób na taką usterkę. zbiornik jeszcze w dobrym stanie ale 3 szpilek trzymających dekiel pompy mu brakuje. wiercić otwory i gwintować? jakiego kleju użyć do wklejenia króćca odpowietrzania. fabrycznie też był wklejany.
-
Ja rozwierciłem i zanitowałem w kilku miejscach. A najlepiej to wymienić zbiornik :)
-
Pamiętaj, że zawsze przy takich operacjach istnieje ryzyko zapłonu - opary potrafią długo pozostać w nawet pozornie pustym zbiorniku. Najlepiej znaleźć inny zbiornik, tak dla spokoju. ;)
-
wiem, znam sytuację. cysterna wybuchła po 7 latach stania z otwartymi włazami. wszelkie operację ze zbiornikiem przeprowadzam po napełnieniu go wodą.
-
jakiego kleju użyć do wklejenia króćca odpowietrzania. fabrycznie też był wklejany
raczej lutowany mosiądzem, ewentualnie cyną i tego bym się trzymał.
odnośnie szpilek, jak chcesz profi, to przewierć stare na wylot, wsadź od wnętrza baku mosiężne śruby i przylutuj. jak druciarsko, to wkręty samowiercące dadzą radę.
cysterna wybuchła po 7 latach stania z otwartymi włazami.
jak ktoś ma pecha, to i w dupie palec złamie. szlifowałem kątówką bak z benzyną w środku i jak widać, dalej żyję.
-
Również odpadły mi te szpilki dwie lub trzy i rurka jedna zasilająca to wlutowałem na twardy lut śrubki mosiężne & kawałek rurki z miedzi .
-
pompę u siebie wkleiłem na jakiś odporny silikon, a ze śrubek ocalały trzy, jeżdżę już tak 3 lata i benzyną nie śmierdzi czy coś w tym stylu ;)
-
Pamiętaj, że zawsze przy takich operacjach istnieje ryzyko zapłonu - opary potrafią długo pozostać w nawet pozornie pustym zbiorniku.
Zalej zbiornik do pełna wodą i smigaj z wiertarką...
-
cysterna wybuchła po 7 latach stania z otwartymi włazami.
jak ktoś ma pecha, to i w dupie palec złamie. szlifowałem kątówką bak z benzyną w środku i jak widać, dalej żyję.
Gorzej byłoby gdyby był pusty.
-
Podpowiem tylko, dla chcących kleić- laminat (żywica+włókno szklane) nie rozpuszcza się w benzynie.
miałem zalaminowany dekiel pompy i wskaźnika- nie ciekło, śrub nie było