FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: turbonez w Marzec 12, 2006, 12:44:59 pm

Tytuł: Identyfikacja czesci
Wiadomość wysłana przez: turbonez w Marzec 12, 2006, 12:44:59 pm
Witam

Własnie wrocilem ze słomczyna  , chodzilem sobie troche i pytalem o grady do mojego poldka , chcialem sobie kupic okragle zegary pod gaznik , bo teraz mam od abimeksa i mi nie dziala obrotomierz  i to moje pierwsze pytanie  , jak po numerach zorjentowac sie czy zegary sa do gaznikowego poloneza czy do wtrysku  

Druga sprawa , pytalem o kolektor od GSI , jeden koles mial ale strasznie mi sie nie podobal ten kolektor,  wygladal na jakas samorobke  , i teraz moje pytanie , czy sa jakies rzemieslnicze kolektory do gsi ??
Tytuł: Identyfikacja czesci
Wiadomość wysłana przez: Lupo w Marzec 12, 2006, 20:16:13 pm
Rzemieslnicze - jak prawie wszystko - napewno tez sa.

Nie wiem czy to norma, ale na moim liczniku jest po prostu napisane - ABIMEX :)
Tytuł: Identyfikacja czesci
Wiadomość wysłana przez: Rysiu#1883 w Marzec 12, 2006, 20:21:16 pm
Cytat: "Lupo#1891"
Rzemieslnicze - jak prawie wszystko - napewno tez sa.

Nie wiem czy to norma, ale na moim liczniku jest po prostu napisane - ABIMEX :)


dokładnie ja mam plusowskie do diesla i pisze diesel
Tytuł: Identyfikacja czesci
Wiadomość wysłana przez: chudson w Marzec 12, 2006, 20:26:08 pm
Jako? pó?niej zaczeli nabijać na zegarach  czy to abimex czy rover.
Ja mam takie bez opisu ale działały w ga?nikowym poprawnie ( choć pewno?ci nie mam czy kto? w nich nie zmieniał obrotka ) a na górze pisze tak:

Typ 125 HB OA.9000
NR RYS.9.50.000/058382
3M NR 019418

można też na ryzyk-fizyk kupić. Napewno omijaj te bez wska?nika ci?nienia oleju i bez kontrolki ssania.
Tytuł: Identyfikacja czesci
Wiadomość wysłana przez: Van w Marzec 12, 2006, 21:46:07 pm
95 rok i ma nabite rover  :mrgreen:
Tytuł: Identyfikacja czesci
Wiadomość wysłana przez: Meggido w Marzec 12, 2006, 22:26:43 pm
S? takie, które nie maj? niczego napisanego. Ja na takie trafiłem i oczywi?cie był problem z obrotomierzem. Problem opanowałem. Je?li kto? chce pobawić się w przeróbkę obrotomierza, to można go przeskalować na ga?nik. Teraz to wiem, ale jak samemu temat przegryzłem.
Tytuł: Identyfikacja czesci
Wiadomość wysłana przez: turbonez w Marzec 13, 2006, 20:54:54 pm
no u mnie sprawa wyglada tak ze obrotomierz nawet nie drgnie  i strasznie mnie denerwuje ta martwa wskazowka , mialem kupowac jakis zewnetrzny ale sobie pomyslalem lepiej to nei bedzie wygladac od seryjnego no i raczej taniej kupic cale zegary , w slomczynie to cena srednio 30 zl
Tytuł: Identyfikacja czesci
Wiadomość wysłana przez: Lupo w Marzec 13, 2006, 20:57:44 pm
Masz racje - oplaca sie i lepiej bedzie wygladac jak naprawisz ten wlasciwy.

Bedac na gieldzie poszukaj po prostu takiego z napisem abimex - moze akurat taki znajdziesz..

Gdzie dokladniej i kiedy jest ten Słomczyn czynny? I co tam mozna dostac?
Tytuł: Identyfikacja czesci
Wiadomość wysłana przez: Meggido w Marzec 13, 2006, 21:39:44 pm
turbonez, zamień się ze mn?. Mam do wtrysku, Ty masz do ga?nika. Ja będę mieć zapas, a Ty taki jaki chcesz. Zrób fotkę tylko, ja zrobię swojego obrotka. Nawet mam bez otworu, taki jaki potrzebujesz. :)
Tytuł: Identyfikacja czesci
Wiadomość wysłana przez: turbonez w Marzec 14, 2006, 08:13:43 am
nie nie , chyba nie wyrazilem sie jasno  ja mam zegary do wtrysku a potrzebne mi do gaznika , na moich pisze ABIMEX , nie chce poprostu kupic kolejnych nie takich jak trzeba bo beda lezaly :/

ps
Słomczyn to najwiekrza gielda w europie kolo Grójca , dostaniesz tam wszystko a co do godziny to im wczesniej tym lepiej , ja np pytalem o te kolektory gsi okolo 8 to juz posprzedawali , jak sie jedzie po czesci to najlepiej okolo 6 juz byc na gieldzie . Gielda czynna w niedziele
Tytuł: Identyfikacja czesci
Wiadomość wysłana przez: Meggido w Marzec 14, 2006, 08:51:25 am
Masz po prostu uszkodzony obrotomierz. Je?li od wtrysku założysz do ga?nika, to będzie Ci pokazywać ?rednio 2 razy wyższe obroty.
Tytuł: Identyfikacja czesci
Wiadomość wysłana przez: turbonez w Marzec 14, 2006, 13:02:47 pm
aha , troche mi sie nie chce teraz w to bawic ale kiedys go sprawdze no i ostatecznie wymienie

pozdrawiam
Tytuł: Identyfikacja czesci
Wiadomość wysłana przez: Chudson w Marzec 14, 2006, 17:16:49 pm
moze być jeszcze kabelek  zepsuty gdzie? po drodze
Tytuł: Identyfikacja czesci
Wiadomość wysłana przez: Meggido w Marzec 14, 2006, 17:33:30 pm
No jest taka szansa, że faktycznie przewód od cewki zapłonowej jest gdzie? przerwany.
Tytuł: Identyfikacja czesci
Wiadomość wysłana przez: turbonez w Marzec 14, 2006, 19:49:49 pm
sprawdze to , ogolnie to moja fura to grubsza rzezba ale dlugo by gadac :) , co do tego przewodu to sygnalowy to jest chyba ok ale pewny nie jestem czy jest masa i +
Tytuł: Identyfikacja czesci
Wiadomość wysłana przez: Lupo w Marzec 14, 2006, 20:56:35 pm
Cytat: "turbonez"

ps
Słomczyn to najwiekrza gielda w europie kolo Grójca , dostaniesz tam wszystko a co do godziny to im wczesniej tym lepiej , ja np pytalem o te kolektory gsi okolo 8 to juz posprzedawali , jak sie jedzie po czesci to najlepiej okolo 6 juz byc na gieldzie . Gielda czynna w niedziele


Dzieki za opis :)

A taki maly OT: jaka jest pelna nazwa tego kolektora do gsi (bo sa rozne) :>
Tytuł: Identyfikacja czesci
Wiadomość wysłana przez: Meggido w Marzec 14, 2006, 22:07:13 pm
Jakby nie było plusa lub minusa, to oprócz obrotomierza nie działałoby co? jeszcze. ;)