FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Układ paliwowy i chłodzenia/nagrzewania => Wątek zaczęty przez: WKLIW w Marzec 22, 2006, 13:26:03 pm
-
mam pytanie czy je?li mechaniczna pompa w gle bedzie chodzić na sucho to trafi j? szlak ?? czy poprostu membrana i zaworki wytrzymaj? mniej więcej tyle co pracuj?c w benzynie . Bo chodzi mi o to że jeżdze tylko na LPG i chciałbym odci?c elektrozaworem dopływ beny pod maske żeby w razie przecieków nie było pożaru
-
Ja w tym celu zakupiłem pompkę polda GLE z przelewem, bo mnie to nie daje spokoju. Nie lubię takich beznadziejnych rozwi?zań typu praca pompki na sucho.
-
ja też nie lubie ale pompka z przelewem nic mi nie da (tak? już mam orginalnie) ale benzyna ci?gle kr?zy pod mask? i wrazie przecieku masz fontanne z beny króra może sie zapalić od byle czego a już kilka poldków widziałem spalonych z tej przyczyny
-
ja też nie lubie ale pompka z przelewem nic mi nie da (tak? już mam orginalnie) ale benzyna ci?gle kr?zy pod mask? i wrazie przecieku masz fontanne z beny króra może sie zapalić od byle czego a już kilka poldków widziałem spalonych z tej przyczyny
O cholera a ja zawsze myslalem ze od gazu sie zapalaja, chyba bede musial pozagladac jak moje przewody wygladaja.
A co do pompki w gle to mi gazowiec mowil ze mechanicznym nic sie nie dzieje bo mialem wlasnie cos takiego i nic jej sie nie stalo ale gazownicy to rozne rzeczy mowia.
-
U mnie w poprzednim poldku na ga?niku i bez benzyny w zbiorniku(jazda tylko na LPG) to wymiana membran w pompce 2x w roku i to podejrzewam na 99,9% praca na sucho j? tak załatwiała :?
-
U mnie w poprzednim poldku na ga?niku i bez benzyny w zbiorniku(jazda tylko na LPG) to wymiana membran w pompce 2x w roku i to podejrzewam na 99,9% praca na sucho j? tak załatwiała :?
No to tak, ja co jakis czas jezdzilem na paliwie i jak bylo zimniej to palilem na paliwie
-
Ja chyba na elektryczn? przejdę.
A tak w ogóle, to w czym problem? Jak się na benzynie jedzie, to i tak ona kr?ży pod mask?. Nie kapuję problemu. U mnie to faktycznie jest do bani, bo pompka nigdzie nie może przetłoczyć benzyny tylko j? spręża w przewodzie.
-
winę za zapalenie się samochodu ponosi zazwyczaj pęknięty przewód paliwowy
wystarczy raz na jaki? czas sprawdzić przewód i ewentualnie wymienic i po sprawie
Mój ma 12 lat i przewody w super stanie
a poza tym tak jak pisze Meggido w czym problem?