FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: ajk#1212 w Marzec 22, 2006, 14:03:47 pm
-
Mój problem jest następuj?cy: gdy wracałem z pracy zauważyłem że niezgasła kontrolka CHECK ENIGNE czyli cos od wtrysku. Samochód był taki ocięzały jakby wtrysk nie działał.. Czy mógłby kto? mi powiedzieć w czym tkwi problem. Byłbym bardzo wdzięczny. Chciałbym sam spróbować go naprawić, ale pewnie bede musiał skorzystać z mechanika. Przeprszam za ewentualne powtórzenie tematu na forum ale nie mam zbytnio czasu go przejrzeć. :( Mam Poloneza 1.6 GLi 1995
-
Trzeba sprawdzić jakie kody błędów zapamiętał komputer .Możesz to zrobić sam -jeżeli masz ksi?żkę obsługi poloneza np. Morawskiego jest tam opisane .jak to zrobić ,jest to też obisane w "artykułach"na stronie startowej
-
tak jak napisal Anzak. Najpierw odczytaj kody bledow a potem sie pomysli co mu jest. Docelowo mozesz zresetowac komputer i powinno to na jakis czas pomoc - no chyba ze cos Ci padlo na dobre.
-
Dzięki za rady. Zobacze co to za bł?d. Moglibiscie mi powiedzieć co najczęsciej jest nie tak??
[ Dodano: 2006-03-24, 16:37 ]
Czy mógłby mi kto? podać link do strony z kodami błędów??
-
sposób odczytania i kody s? tutaj http://www.fso.inds.pl/portal/index.php?option=com_content&task=view&id=16&Itemid=29
[ Dodano: 2006-03-24, 18:54 ]
http://www.fso.inds.pl/viewtopic.php?t=353
FSO - POLONEZ TUNING KLUB :: Zobacz temat - check engine sie zaswieca :-/
-
Jezdzisz na gazie czy na benie?
-
Jezdzisz na gazie czy na benie?
na gazie. Dzięki za linki
-
haj mam pytanko sprawdzilem kody bledow i mam:
12 - Brak impulsow czujnika polozenia walu korbowego TDC MALFFLG1 10000000
22 - Zbyt niski sygnal czujnika polozenia przepusynicy TPS MALFFLG1 00000100
45 - Zbyt wysoki sygnal czujnika tlenu EOS (sonda lambda) MALFFLG3 00100000
robilem restart kompa ale nic nie daje, po restarcie ruszam przjade 500 m i juz sie na jakis czas zapal kontrolka czeck engine :cry: czy mam te kody rozumiec jak tylko i wylacznie - wymiana czujnika przepustnicy i sondy lambda czy jeszcze da sie cos z tym zrobic??
Dodam ze czasem zawiesza sie na 2 tys i nic nie da przelaczanie na gaz - beznyna - gaz (tylko ponowny rozruch) i przy jezdzie ze stala predkoscia troche nim szarpie. Pomozcie :cry:
-
poczysc wszystkie styki kompa i czujnikow ,bo cos za duzo czujnikow ci na raz padlo :evil:
-
Korzystaj?c z okazji, gdzie znajduje sie interfejs diagnostyczny ? (mam 1,6 GLI `96) Pod mask? nie znalazłem (może ?le szukam ?) ? Dziękuje za wszelkie odpowiedzi
-
ok tak zrobie ale dopiero w poniedzialek - mam obrone parcy inz ale i tak nie wytrzymalem ze sprawdzeniem bledow rzucilem wszystko i pobieglem sprawdzac. Jak juz tak zrobie - to restart kompa i bede szukal bledow znowu jak nie pomoze to w przypadku TPS to chyba zostaje czyszczenie a jak i to nie pomaga to chyba tylko wizyta w sklepie co mnie wcale nie cieszy :(
[ Dodano: 2006-03-25, 16:06 ]
a jaki masz wtrysk?? jak abimex to zrob tak, siedzisz na miejsci pasazera, od spodu (tam gdzie nogi trzymasz) za schowkiem masz komputer z kompa ida kable i chowaja sie pod tapiecerka (tym mateialem) i tam jest oddzielna kostka diagnostyczna do niczego nie podlaczona lezy i czeka :D