FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => LPG => Wątek zaczęty przez: wesley w Marzec 24, 2006, 19:22:07 pm
-
Witam,jaki musi być wlew do gazu żeby zmie?cił się pod klapk? benzyny? Mam pod zderzakiem standardowy Lovatoski (nowy) i narzekaj? na stacjach przy tankowaniu że ciężki dostęp itp.Chciałem go sobie przełożyć pod klapkę...Zmie?ci się czy musi być jaki? specjalny,dokręcany przy tankowaniu?
-
zmiesci sie zwykły jutro wezme aparat i cykne foty,koszt przeróbki w warsztacie to jakies 50zł a na własna reke ok 20zł...
-
zmiesci sie zwykły jutro wezme aparat i cykne foty,koszt przeróbki w warsztacie to jakies 50zł a na własna reke ok 20zł...
OK,czekam na fotki ;) Sam to będę przerabiał,tylko nie wiem z której strony w tej wnęce,czy na górze,dole itp.Przewodu trochę utnę i now? "baryłkę"muszę kupić.Poproszę o fotki w trybie "makro" :twisted: Jeszcze jaki? wspornik potrzebny będzie z blachy ? Pozdrawiam
-
Bez problemów wszystko siada :mrgreen:. Zajrzyj do mojej galerii.
-
Bez problemów wszystko siada :mrgreen:. Zajrzyj do mojej galerii.
Oooooo i To jest To ! :D dzięki Sztywny ;)
-
No no - fajnie to wyglada.. I klapka sie do czegos przydaje.. Bo poki co u mnie jak otwieram to zawsze pajeczyny odgarniam ;)
-
ja mam to zrobione tak :
(http://mastah22.w.interia.pl/wlew1.JPG)
(http://mastah22.w.interia.pl/wlew2.JPG)
(http://mastah22.w.interia.pl/wlew3.JPG)
-
znajomy gaziarz mi mowil ze w/g obecnych przepisow taki montaz jest zabroniony, nie wiem w sumie czemu, ale chodzilo chyba o to ze dwa wlewy nie moga byc kolo siebie
-
znajomy gaziarz mi mowil ze w/g obecnych przepisow taki montaz jest zabroniony, nie wiem w sumie czemu, ale chodzilo chyba o to ze dwa wlewy nie moga byc kolo siebie
nei wiem nie słyszałem o takim zakazie,wali mnie to zreszta zawsze mozna wmówic ze przeciez tak było i do tej pory przeglady przechodził itd.
-
no kiedys tez nam tak zalozyli i bardzo praktyczne to jest
i podejzewam ze teraz nawet nie wszyscy wiedza o tym nowym zapisie
-
no kiedys tez nam tak zalozyli i bardzo praktyczne to jest
i podejzewam ze teraz nawet nie wszyscy wiedza o tym nowym zapisie
Kolega może wskaże gdzie taki zapis istnieje, bo jeszcze takiego nie widziałem, a słyszałem różne figle migle. W samochodach gdzie jest brak miejsca na taki standardowy zawór tankowania stosuję się dużo mniejsze zawory, a następnie do tankowania przykręca się końcówkę. Gdyby było to niezgodne z przepisami to takie zawory "pod klapkę" nie miałyby homologacji np: na Polskę.
-
Ja mam natomiast tak:
(http://foto.kowalma.com/albums/blacharz/100_0970.sized.jpg)
i tam sie dokreca zasadniczy zawor do tankowania
-
ok dowiem sie gdzie to jest opisane i mniej wiecej o co konkretenie chodzi
-
zmie?ci sie mi gazownicy odrazu walneli pod klapka ;)
-
A mi ostatnio koles powiedzial na Orlenie ze moze mi gazu nie nalac bo w 1.6 mam umiejscowiony gleboko pod zderzakiem. Podobno od stycznia jest jakis nowy przepis ktory mowi ze wlew musi byc w widocznym latwo dostepnym miejscu ze wzgledu na ewentualne poparzenie oczu przy zakladaniu pistoletu.
W 1.4 mam we wlewie.
-
1.6 Roverka? Przeoczylem jakis watek?
-
KLIK (http://www.fso.inds.pl/viewtopic.php?t=10278&start=0) :smile:
-
A mi ostatnio koles powiedzial na Orlenie ze moze mi gazu nie nalac bo w 1.6 mam umiejscowiony gleboko pod zderzakiem. Podobno od stycznia jest jakis nowy przepis ktory mowi ze wlew musi byc w widocznym latwo dostepnym miejscu ze wzgledu na ewentualne poparzenie oczu przy zakladaniu pistoletu.
W 1.4 mam we wlewie.
u mnie zawsze sie ciesza ze nie musza klekac,wiele razy kazałem wstawac chłopakaom z stacji benzynowych z kolan :D
-
A mi ostatnio koles powiedzial na Orlenie ze moze mi gazu nie nalac bo w 1.6 mam umiejscowiony gleboko pod zderzakiem. Podobno od stycznia jest jakis nowy przepis ktory mowi ze wlew musi byc w widocznym latwo dostepnym miejscu ze wzgledu na ewentualne poparzenie oczu przy zakladaniu pistoletu.
W 1.4 mam we wlewie.
Dz.U.03.32.262 Zał?cznik Nr 9
§ 5. Wlewy paliwa/zawory do napełniania zbiorników powinny być tak umieszczone, aby było możliwe ich napełnianie z zewn?trz pojazdu lub z komory silnikowej.